idd, whiskey moet puur!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:43 schreef Che_ het volgende:
En als je zo graag daar stoer wilt doen met je whiskeycola.. wtf doe je hier dan nog
Dit bevestigt toch weer hoe zo'n type als jou een discussie gaat. Schreeuwen, schreeuwen,schreeuwen, maar nergens inhoudelijk op ingaan.quote:
Dat is het CHP modelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit bevestigt toch weer hoe zo'n type als jou een discussie gaat. Schreeuwen, schreeuwen,schreeuwen, maar nergens inhoudelijk op ingaan.
Je vraagt mij waarom ik daar alco drink. Dat heb ik je uitgelegd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit bevestigt toch weer hoe zo'n type als jou een discussie gaat. Schreeuwen, schreeuwen,schreeuwen, maar nergens inhoudelijk op ingaan.
Klopt. Het AKP model is de reden, dat deze topic bestaat. Zullen we dan weer inhoudelijk doen. Dank je wel.quote:
in elk geval niet Erdogan verdedigen.quote:
In Marokko en Tunesië zijn er anders ook gewoon protesten zonder verkrachtingen geweest. Wat is dit voor post.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Ambipur het volgende:
Nou, de moslim mannen hier hebben mijn beeld weer bevestigd. Zelfs tijdens een discussie op Fok noemen ze je hoer.![]()
Turkije is geen islamitisch land a la Iran, Irak of wat dan ook. Turkije is anders, klaar. De protesten hier zouden in bepaalde zandbakken niet eens mogelijk zijn geweest. Ja, in Egypte, maar daar werd je als vrouw zijnde live verkracht.
Het gaat hier over Turkije en niet over een gat als Irak. Ik kan in Turkije op straat roken en een whiskey cola bestellen als ik daar de behoefte aan heb. Dat wenst een groot deel in TR zo te houden, dus kunnen we kappen mij uit te maken voor hoer. Thanks.
Nog wel ja. Maar gezien Istanboel lange tijd de hoofdstad was van het kalifaat, kan het zo over zijn met ongelovig gedrag te vertonen op straat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Ambipur het volgende:
Ik kan in Turkije op straat roken en een whiskey cola bestellen als ik daar de behoefte aan heb.
Het Ottomaanse kalifaat was uiteindelijk vrij liberaal hoor. Vanaf 1854 werd bijvoorbeeld homoseksualiteit gelegaliseerd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:47 schreef Shawn het volgende:
[..]
Nog wel ja. Maar gezien Istanboel lange tijd de hoofdstad was van het kalifaat, kan het zo over zijn met ongelovig gedrag te vertonen op straat.
Nee, dat heb ik nergens gevraagd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je vraagt mij waarom ik daar alco drink. Dat heb ik je uitgelegd.
Simpel kemalisme is simpel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Marokko en Tunesië zijn er anders ook gewoon protesten zonder verkrachtingen geweest. Wat is dit voor post.
Dat verklaart hun neergang.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:48 schreef De_Guidance het volgende:
Het Ottomaanse kalifaat was uiteindelijk vrij liberaal hoor. Vanaf 1854 werd bijvoorbeeld homoseksualiteit gelegaliseerd.
Nee ze is Turkse.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nergens gevraagd.
En ten tweede klink je als iemand die 1x per jaar voor anderhalve week naar een badplaats gaat, niet weet wat er in Turkije afspeelt en er hier in NL over klaagt alsof je daar woont.
Hmmmm. Soms ga ik idd naar een badplaats. Maar helaas, 9 van de 10 keer zit ik in Istanbul voor 3 dagen en vertrek ik naar het oosten voor 3 weken, waarin ik tussen het boerenvolk zit en blij mag zijn als er al sws water is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nergens gevraagd.
En ten tweede klink je als iemand die 1x per jaar voor anderhalve week naar een badplaats gaat, niet weet wat er in Turkije afspeelt en er hier in NL over klaagt alsof je daar woont.
Nee. Ben seculier.. Geen kemalist btw, gezien het Koerdische in me. Jammer he.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of issut zo'n Grijs Wolfje? 'Turken zijn superieur'.
Een Turken-zijn-zo-erg-beter-en-moderner-dan-arabieren-en-zie-ons-alcohol-drinken-en-beschaafd-wester-zijn postquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Marokko en Tunesië zijn er anders ook gewoon protesten zonder verkrachtingen geweest. Wat is dit voor post.
Vanwaar die rare generalisaties die nergens op slaan dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ben seculier.. Geen kemalist btw, gezien het Koerdische in me. Jammer he.
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah khaab dat je bent, wat ga je daar dan ook een biertje bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |