Dit zijn koerden.. Dit heeft niets te maken met wat er nu gaande is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:49 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/ll_embed?f=62220a248aaa
quote:Syria accuses Erdogan of ‘terrorizing’ Turks
Information Minister Omran al-Zohbi accused Prime Minister Recep Tayyip Erdogan of Syria’s former ally Turkey on Saturday of “terrorizing” his own people and called on him to resign.
“The demands of the Turkish people do not justify this violence, and if Erdogan is incapable of using non-violent methods, then he should quit,” state television cited Zohbi as saying after rioting in Istanbul.
“Erdogan is leading his country in a terrorist way, destroying the civilization and achievements of the Turkish people.”
“The fact that he suppresses peaceful demonstrations proves that Erdogan is disconnected from reality,” Zohbi said, adding: “The Turkish people do not deserve such savagery.”
“We wish the Turkish people only stability and calm, and urge that Erdogan act wisely and not treat the Turks the way he has treated the Syrians,” he added.
Bron
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:45 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik was vergeten de video te plaatsen.
Yo, dat zijn pas echt rellen. Daar kunnen die anti-EU protesteerders (eindelijk!) in Frankfurt nog wat van leren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:25 schreef PrepperNL het volgende:
Turkse overheid gebruikt zware trangas en pepperspray bommen op onschuldige demonstranten.
http://www.liveleak.com/ll_embed?f=cb1185928bc9
Beter dan NLquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:23 schreef Ambipur het volgende:
Ik zie foto's van Ankara, Antalya, Izmir etc.. Nice..
Behalve als je weg looptquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:31 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Tja, in Nederland gaan we gewoon samen aan de (overleg)tafel zitten.
Welke stream?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Panzermaus het volgende:
Het gaat ook gewoon door.Gaat er flink om weg op die livestream.
Waar heb je het nou weer over?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Ambipur het volgende:
Nou, de moslim mannen hier hebben mijn beeld weer bevestigd. Zelfs tijdens een discussie op Fok noemen ze je hoer.![]()
Turkije is geen islamitisch land a la Iran, Irak of wat dan ook. Turkije is anders, klaar. De protesten hier zouden in bepaalde zandbakken niet eens mogelijk zijn geweest. Ja, in Egypte, maar daar werd je als vrouw zijnde live verkracht.
Het gaat hier over Turkije en niet over een gat als Irak. Ik kan in Turkije op straat roken en een whiskey cola bestellen als ik daar de behoefte aan heb. Dat wenst een groot deel in TR zo te houden, dus kunnen we kappen mij uit te maken voor hoer. Thanks.
Welke mannen waren dat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Ambipur het volgende:
Nou, de moslim mannen hier hebben mijn beeld weer bevestigd. Zelfs tijdens een discussie op Fok noemen ze je hoer.![]()
Turkije is geen islamitisch land a la Iran, Irak of wat dan ook. Turkije is anders, klaar. De protesten hier zouden in bepaalde zandbakken niet eens mogelijk zijn geweest. Ja, in Egypte, maar daar werd je als vrouw zijnde live verkracht.
Het gaat hier over Turkije en niet over een gat als Irak. Ik kan in Turkije op straat roken en een whiskey cola bestellen als ik daar de behoefte aan heb. Dat wenst een groot deel in TR zo te houden, dus kunnen we kappen mij uit te maken voor hoer. Thanks.
linkje?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Panzermaus het volgende:
Het gaat ook gewoon door.Gaat er flink om weg op die livestream.
In de meeste Islamitische landen wordt bier verkocht en gedronken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tja, dan niet. Je weet dat bier drinken in Islamitische landen not done is toch?
Stil.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:43 schreef Che_ het volgende:
En als je zo graag daar stoer wilt doen met je whiskeycola.. wtf doe je hier dan nog
Wat doe jij hier nog?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:43 schreef Che_ het volgende:
En als je zo graag daar stoer wilt doen met je whiskeycola.. wtf doe je hier dan nog
idd, whiskey moet puur!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:43 schreef Che_ het volgende:
Dit bevestigt toch weer hoe zo'n type als jou een discussie gaat. Schreeuwen, schreeuwen,schreeuwen, maar nergens inhoudelijk op ingaan.quote:
Dat is het CHP modelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit bevestigt toch weer hoe zo'n type als jou een discussie gaat. Schreeuwen, schreeuwen,schreeuwen, maar nergens inhoudelijk op ingaan.
Je vraagt mij waarom ik daar alco drink. Dat heb ik je uitgelegd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit bevestigt toch weer hoe zo'n type als jou een discussie gaat. Schreeuwen, schreeuwen,schreeuwen, maar nergens inhoudelijk op ingaan.
Klopt. Het AKP model is de reden, dat deze topic bestaat. Zullen we dan weer inhoudelijk doen. Dank je wel.quote:
in elk geval niet Erdogan verdedigen.quote:
In Marokko en Tunesië zijn er anders ook gewoon protesten zonder verkrachtingen geweest. Wat is dit voor post.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Ambipur het volgende:
Nog wel ja. Maar gezien Istanboel lange tijd de hoofdstad was van het kalifaat, kan het zo over zijn met ongelovig gedrag te vertonen op straat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Ambipur het volgende:
Ik kan in Turkije op straat roken en een whiskey cola bestellen als ik daar de behoefte aan heb.
Het Ottomaanse kalifaat was uiteindelijk vrij liberaal hoor. Vanaf 1854 werd bijvoorbeeld homoseksualiteit gelegaliseerd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:47 schreef Shawn het volgende:
[..]
Nog wel ja. Maar gezien Istanboel lange tijd de hoofdstad was van het kalifaat, kan het zo over zijn met ongelovig gedrag te vertonen op straat.
Nee, dat heb ik nergens gevraagd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je vraagt mij waarom ik daar alco drink. Dat heb ik je uitgelegd.
Simpel kemalisme is simpel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Marokko en Tunesië zijn er anders ook gewoon protesten zonder verkrachtingen geweest. Wat is dit voor post.
Dat verklaart hun neergang.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:48 schreef De_Guidance het volgende:
Het Ottomaanse kalifaat was uiteindelijk vrij liberaal hoor. Vanaf 1854 werd bijvoorbeeld homoseksualiteit gelegaliseerd.
Nee ze is Turkse.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nergens gevraagd.
En ten tweede klink je als iemand die 1x per jaar voor anderhalve week naar een badplaats gaat, niet weet wat er in Turkije afspeelt en er hier in NL over klaagt alsof je daar woont.
Hmmmm. Soms ga ik idd naar een badplaats. Maar helaas, 9 van de 10 keer zit ik in Istanbul voor 3 dagen en vertrek ik naar het oosten voor 3 weken, waarin ik tussen het boerenvolk zit en blij mag zijn als er al sws water is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nergens gevraagd.
En ten tweede klink je als iemand die 1x per jaar voor anderhalve week naar een badplaats gaat, niet weet wat er in Turkije afspeelt en er hier in NL over klaagt alsof je daar woont.
Nee. Ben seculier.. Geen kemalist btw, gezien het Koerdische in me. Jammer he.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of issut zo'n Grijs Wolfje? 'Turken zijn superieur'.
Een Turken-zijn-zo-erg-beter-en-moderner-dan-arabieren-en-zie-ons-alcohol-drinken-en-beschaafd-wester-zijn postquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Marokko en Tunesië zijn er anders ook gewoon protesten zonder verkrachtingen geweest. Wat is dit voor post.
Vanwaar die rare generalisaties die nergens op slaan dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ben seculier.. Geen kemalist btw, gezien het Koerdische in me. Jammer he.
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah khaab dat je bent, wat ga je daar dan ook een biertje bestellen.
Ah. En daar is stereotype nummer 3.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een Turken-zijn-zo-erg-beter-en-moderner-dan-arabieren-en-zie-ons-alcohol-drinken-en-beschaafd-wester-zijn post
Meestal wordt er dan thuis gedronken of in toeristische badplaatsen, maar ja ambipur heeft haar kijk op de wereld gebaseerd op het jeugdjournaal blijkbaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In de meeste Islamitische landen wordt bier verkocht en gedronken.
Nee totaal geen Grijs wolfje. Dat is anders.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of issut zo'n Grijs Wolfje? 'Turken zijn superieur'.
Inderdaad, daar leek het verdacht veel op.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een Turken-zijn-zo-erg-beter-en-moderner-dan-arabieren-en-zie-ons-alcohol-drinken-en-beschaafd-wester-zijn post
tot je over de Armeense genocide begint...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het wordt gewoon buiten gedronken. Tot openbaar dronkenschap aan toe (helaas).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meestal wordt er dan thuis gedronken of in toeristische badplaatsen, maar ja ambipur heeft haar kijk op de wereld gebaseerd op het jeugdjournaal blijkbaar.
Benoem er even een. Zo kan ik niet reageren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vanwaar die rare generalisaties die nergens op slaan dan?
Jij bent blijkbaar geen Turk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meestal wordt er dan thuis gedronken of in toeristische badplaatsen, maar ja ambipur heeft haar kijk op de wereld gebaseerd op het jeugdjournaal blijkbaar.
Ik heb het dan ook niet over Turkije.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Benoem er even een. Zo kan ik niet reageren.
[..]
Jij bent blijkbaar geen Turk.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef Ambipur het volgende:
Benoem er even een. Zo kan ik niet reageren.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]Turken zijn geen ruw volk, zoals die arabieren. Nice try.
Ow en de park van Ismet Inönü slopen. Wie zou dat kunnen zijn?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef De_Guidance het volgende:
Mja een enorm winkelcentrum en gigantische moskee op het Taksimplein. Wie bedenkt zoiets.
Ik heb het over Turkije in eerste instantie. De andere islamitische landen interesseren mij niet.quote:
Het park.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ow en de park van Ismet Inönü slopen. Wie zou dat kunnen zijn?
Maar je generaliseerde dus niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij wel he.. Gezien je niet meer wist dat je mij vroeg waarom ik alco dronk.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij wel he.. Gezien je niet meer wist dat je mij vroeg waarom ik alco dronk.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef Ambipur het volgende:
das nog Europees.quote:
quote:
Ik herhaal maar even, omdat je er niet op reageerde.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef Ambipur het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als ik vind dat iemand geen eer of fatsoen heeft, doe ik dan abnormaal?
Op zich wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:04 schreef Mathemaat het volgende:
Deze topic heeft wel weg van een Turkse politieke arena.
Ik ben tegen gescheld, ad hominems en off-topic gebash. En Fok! is niet "Het Westen". Fok! is Fok! en dit is NWS.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus jij bent tegen vrijheid van meningsuiting zoals dat 'gehanteerd' wordt in het Westen?
Nee, ik zeg alleen "doe normaal".quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus jij bent tegen vrijheid van meningsuiting zoals dat 'gehanteerd' wordt in het Westen?
Wat is normaal?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen "doe normaal".
Wtf is 'normaal doen' dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen "doe normaal".
quote:
quote:'De strijd in Turkije heeft veel overeenkomsten met die in Egypte en andere Arabische landen', meent politicoloog Monique Samuel, die in Caïro Egyptenaren enthousiast ziet reageren op de rellen in Istanbul. Maar de gedachte dat Egypte zou afstevenen op een Turks model klopt niet. In tegendeel, 'het Turkse model is hopeloos verouderd, zo niet gebaseerd op een populaire mythe'.
Wat?!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:05 schreef Ambipur het volgende:
Nu is het een teringzooi in Izmir. Laten we het daarover hebben ipv dat gezandbak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |