Die discussie kan hier: NWS / [NWS FeedBack] geen betyar meer als TTquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wtf is 'normaal doen' dan?Vind jij dat schelden? Waar ligt de grens en wat is überhaupt de grens van schelden of niet?
Verklaar u nader.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:07 schreef IrfieJ het volgende:
dat krijg je ervan als je alle Marokkanen terug naar Turkije stuurt.
Lijkt me eerder dat ze achter de schermen nog aan het discusseren zijn wat ze hiermee aan moeten en diverse toezicht partijen moeten hierover hun goedkeuring geven.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:03 schreef Ringo het volgende:
Zonet even de Nederlandse nieuwssites bekeken:
- nu.nl: niks
- AD: ergens onderaan (o.a. het huis van Doutzen Kroes is véél belangrijker)
- Telegraaf: ergens onderaan (hoofdartikel: "Stop bouw moskeeën", over een onderzoek van Maurice de Hond en reactie daarop van PVV)
- Trouw: niks (die krant lijkt online sowieso niets meer aan actualiteit te doen)
- Volkskrant: voorpagina, hoofartikel![]()
- NRC: voorpagina ("Buitenlandse Zaken: mijd Taksimplein in Istanbul", joh)
Tamelijk droevig.
Dat ziet er wel tof uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:10 schreef sonnyspek het volgende:
http://nos.nl/video/51326(...)nipperend-licht.html
Wtf.
Hoe ze dat ook afspreken.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:13 schreef Ambipur het volgende:
De reactie van Syrie op Erdogan is toch echt geweldig
Nee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:13 schreef Ambipur het volgende:
Niet echt. Eerder hypocriet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:13 schreef Ambipur het volgende:
link...?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:13 schreef Ambipur het volgende:
Erg vergelijkbaar ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]Duh! Daarom juist.. En omdat Erdogan hun bekritiseerde. Een hypocriete zooi
In je eigen linkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
link...?
kan iemand straks even een goede openenings post maken met relevante links en informatie?
quote:Turkey Protests about a minute ago
Al Jazeera's Gokhan Yivciger reports that protesters in Besiktas, Istanbul, have made their way towards the prime minister's office and are only about 200 metres away. They have hijacked a truck from the municipality and are using it as a barricade against the police, who are using tear gas to keep protesters at a distance.
En dat is precies zoals het hoort. Tot het moment dat er aan de "overlegtafel" niet meer overlegd wordt, maar zomaar beslissingen worden genomen zonder inspraak van het volk daarin. Op dat moment hoort men de straat op de gaan om gebruik te maken van het recht om te protesteren, iets wat de Turken en Koerden maar al te goed begrijpen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:31 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Tja, in Nederland gaan we gewoon samen aan de (overleg)tafel zitten.
Ik vond de link van:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:21 schreef Che_ het volgende:
In Turkije is er geen beter alternatief voor Erdogan op dit moment. En het slaat nergens op om hem te willen laten aftreden aangezien de meerderheid van het volk op hem heeft gestemd en hem op die positie wilt itt tot landen als Syrië.
Kleine groep van hippies en seculieren hebben de meerderheid erbij betrokken imo.
het toch het beste verduidelijken eigenlijk.. Welke meerderheid eigenlijk? Mensen stemmen op degene die het mondje voedt. Erdogan koopt zijn stemmers om. Erdogan plaatst zijn mensen op de meest strategische plekken. Dus welk meerderheid bedoel jij dan?quote:
Het NOS journaal, nog steeds een van de meest bekeken nieuwsbronnen, opende er gewoon mee hoor. Zowel het 4 uur journaal als het 8 journaal. (6 uur heb ik niet gezien)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:03 schreef Ringo het volgende:
Zonet even de Nederlandse nieuwssites bekeken:
- nu.nl: niks
- AD: ergens onderaan (o.a. het huis van Doutzen Kroes is véél belangrijker)
- Telegraaf: ergens onderaan (hoofdartikel: "Stop bouw moskeeën", over een onderzoek van Maurice de Hond en reactie daarop van PVV)
- Trouw: niks (die krant lijkt online sowieso niets meer aan actualiteit te doen)
- Volkskrant: voorpagina, hoofartikel![]()
- NRC: voorpagina ("Buitenlandse Zaken: mijd Taksimplein in Istanbul", joh)
Tamelijk droevig.
Kom aub met bewijzen of iets, want dit is echt pure bs zonder enige vorm van bewijs.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:25 schreef Ambipur het volgende:
Mensen stemmen op degene die het mondje voedt. Erdogan koopt zijn stemmers om. Erdogan plaatst zijn mensen op de meest strategische plekken. Dus welk meerderheid bedoel jij dan?
Ik hoop dat die stakkers die op hem stemmen, omdat ze dan kolen krijgen hun verstand eens terug krijgen.
http://blogs.aljazeera.com/liveblog/topic/turkey-protests-20176quote:Turkey's interior minister says 939 arrests have been made in more than 90 demonstrations across the country.
Dit is volgens mij precies wat de CHP zegtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom aub met bewijzen of iets, want dit is echt pure bs zonder enige vorm van bewijs.
Ik denk niet dat Erdogan in zijn kantoor zit. En anders pikt een helikopter hem op mocht het te gevaarlijk worden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wauw... Ben erg benieuwd waar dit naar toe zal leiden..
Ben je Turks?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom aub met bewijzen of iets, want dit is echt pure bs zonder enige vorm van bewijs.
Dat zijn ook zulke figuren jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dit is volgens mij precies wat de CHP zegt
He ff serieus.. je komt telkens met een wedervraagquote:
Zeg dorpsidioot, als je Turks ben post ik een Turkse videoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
He ff serieus.. je komt telkens met een wedervraag![]()
Waarom ga je niet een keer op de vraag in? Kom met bewijs of iets.
Dat zijn dan wel heel veel stemmen die Erdogan gekocht heeft. Zou het mogelijk zijn dat hij verkozen is omdat hij een capabele leider is? Zou het mogelijk zijn dat hij verkozen is omdat de oppositie er jarenlang een potje van gemaakt heeft? Welnee! Dat kan toch niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vond de link van:
[..]
het toch het beste verduidelijken eigenlijk.. Welke meerderheid eigenlijk? Mensen stemmen op degene die het mondje voedt. Erdogan koopt zijn stemmers om. Erdogan plaatst zijn mensen op de meest strategische plekken. Dus welk meerderheid bedoel jij dan?
Ik hoop dat die stakkers die op hem stemmen, omdat ze dan kolen krijgen hun verstand eens terug krijgen.
Post eens en vertel maar wat de hoofdpunten zijn van de inhoud.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zeg dorpsidioot, als je Turks ben post ik een Turkse video
We kennen allemaal die Turkse video's bijvoorbeeld waarin AKP'ers steenkool uitdelen aan arme boeren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zeg dorpsidioot, als je Turks ben post ik een Turkse video
Kijk eens aan, niemand die ook maar iets wil toegeven. Dat zou zonde zijn voor turkije als het zo doorgaat en het land in syrische toestanden terecht komt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:33 schreef IrfieJ het volgende:
http://www.npr.org/blogs/(...)ests-swell-in-turkey
"'The Taksim project will go ahead,' Erdogan said. 'If you bring 100,000, I'll bring out a million.'
http://www.reddit.com/r/w(...)ing_people_into_the/quote:Send an email to the Turkish Ambassador to the US urging him to leverage his influence by putting pressure on the local authorities in Istanbul to end the brutal treatment of protestors. His name is Namık Tan. Email: ambassador@turkishembassy.org. I have an email drafted already. Feel free to edit or update but is a good start.
Mr. Ambassador,
I'm writing to express my disappointment at how the protests in Istanbul have been handled by the authorities there, and to request that you and your colleagues leverage the full weight of your influence to stop the brutal treatment of protestors in Taksim Square.
I was planning to visit Turkey later this year but now am concerned this may not be appropriate. There are blatant human rights violations taking place that are in no way justifiable. I implore you to help remind the leaders in your country that the protestors are their fellow countrymen, and deserve at the very least the same human rights guaranteed by various international agreements and established doctrines within Turkey.
At least one person is confirmed to have been killed with countless others injured from fires, tear gas, pepper spray, and water cannons. The injured are being denied basic help and healthcare. This is barbaric and should not be tolerated in a developed nation such as yours.
I trust that you will act accordingly and will step in to use your influence to bring and end to the carnage in a sane and just way. The people have spoken. It is your duty as an official within the Turkish government to listen to them.
Thank you for your time.
Best Regards,
Ben je Turks of niet? Dan post ik het, ik ga niets vertalen. Je schijnt het toch zo goed te weten allemaal?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Post eens en vertel maar wat de hoofdpunten zijn van de inhoud.
Een deel is intelligent. De andere deel die zorgt voor de meeste punten is domquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:33 schreef Hierro het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel heel veel stemmen die Erdogan gekocht heeft. Zou het mogelijk zijn dat hij verkozen is omdat hij een capabele leider is? Zou het mogelijk zijn dat hij verkozen is omdat de oppositie er jarenlang een potje van gemaakt heeft? Welnee! Dat kan toch niet.
JIj hebt mijn posts niet gelezen. Ik heb reeds gezegd: qua economie is er veel vooruitgang geboekt. Dus ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
We kennen allemaal die Turkse video's bijvoorbeeld waarin AKP'ers steenkool uitdelen aan arme boeren.
Maar laten we eerlijk zijn. Als we alleen naar de km's snelwegen kijken heeft AKP meer bereikt dan de oppositie in 50 jaar.
Nee hij zei "wij kunnen 1 miljoen mensen brengen, maar wij zijn niet in dergelijke dingen geïnteresseerd"quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:33 schreef IrfieJ het volgende:
http://www.npr.org/blogs/(...)ests-swell-in-turkey
"'The Taksim project will go ahead,' Erdogan said. 'If you bring 100,000, I'll bring out a million.'
fixedquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:25 schreef IrfieJ het volgende:
de 2e zomer dat het onrustig is in europa midden-oosten... ben benieuwd wat er gaat gebeuren..
Als Erdogan niet snel door het stof gaat leidt dit tot een burgeroorlog! Het zijn simpel weg teveel mensen die er binnen twee dagen op de been zijn. Als hij wil blijven zitten heeft hij maar 1 optie en dat zijn zalvende woorden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wauw... Ben erg benieuwd waar dit naar toe zal leiden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |