Oké, wat denk jij dat er met Turkije gebeurt als Erdogan verdwijnt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef Ambipur het volgende:
JIj hebt mijn posts niet gelezen. Ik heb reeds gezegd: qua economie is er veel vooruitgang geboekt. Dus ja.
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]Wtf scheld jij?! Kun jij het niet met gewone woorden af?
Ja, post maar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben je Turks of niet? Dan post ik het, ik ga niets vertalen. Je schijnt het toch zo goed te weten allemaal?
[..]
Een deel is intelligent. De andere deel die zorgt voor de meeste punten is dom
[..]
JIj hebt mijn posts niet gelezen. Ik heb reeds gezegd: qua economie is er veel vooruitgang geboekt. Dus ja.
Van mij hoeft Erdogan niet te verdwijnen. Ik wil dat hij zijn islamitische gedoe in zijn moskee bezigt en niet in de Turkse politiek.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oké, wat denk jij dat er met Turkije gebeurt als Erdogan verdwijnt?
Ach ik ken nog wel iemand die democratisch gekozen is en voor veel snelwegen heeft gezorgd. IPV kolen beloofde hij een mooie Kever.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
We kennen allemaal die Turkse video's bijvoorbeeld waarin AKP'ers steenkool uitdelen aan arme boeren.
Maar laten we eerlijk zijn. Als we alleen naar de km's snelwegen kijken heeft AKP meer bereikt dan de oppositie in 50 jaar.
De meerderheid wil dit blijkbaar wel. Je snapt hopelijk ook wel dat de gelovigen in Turkije sinds Inönü onderdrukt zijn en dat ze eindelijk een stem hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Van mij hoeft Erdogan niet te verdwijnen. Ik wil dat hij zijn islamitische gedoe in zijn moskee bezigt en niet in de Turkse politiek.
Tientallen jarenlang hebben de seculieren dit ook gedaan met de gelovigen. Het leger en de universiteiten zijn allemaal anti-religeuze bolwerken.quote:Verder zou het prettig zijn andersdenkenden ook gewoon de betere baantjes te geven ipv dit alleen aan zijn eigen partijgenoten te geven. Die slimmerd houdt alle strategische plekjes bezet zo.
Nu ja, dat is dan wat je zegt goed nieuws.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het NOS journaal, nog steeds een van de meest bekeken nieuwsbronnen, opende er gewoon mee hoor. Zowel het 4 uur journaal als het 8 journaal. (6 uur heb ik niet gezien)
En dan moet je het nog hacken natuurlijk. Ik neem aan dat het een soort AES-256 encryptie is, want ja als het bewijs uitkomt dan moet Erdogan natuurlijk aftreden he.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Er zijn er zoveelIk ben specifiek op zoek naar die ene uit Tunceli. Even geduld.
Dit was de laatste keer, dat ik op jou heb gereageerd. hadi.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dan moet je het nog hacken natuurlijk. Ik neem aan dat het een soort AES-256 encryptie is, want ja als het bewijs uitkomt dan moet Erdogan natuurlijk aftreden he.
Goede objectieve link man.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een heleboel foto's blijken gefotoshopt. Vieze provocateurs. Dat ze de behoefte voelen om zulke leugens te verkondigen zegt wel genoeg over hun progressie.
Wat een idiotenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een heleboel foto's blijken gefotoshopt. Vieze provocateurs. Dat ze de behoefte voelen om zulke leugens te verkondigen zegt wel genoeg over hun progressie.
Vertel eens.. Wat is die meerderheid waar jij het zo over hebt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De meerderheid wil dit blijkbaar wel. Je snapt hopelijk ook wel dat de gelovigen in Turkije sinds Inönü onderdrukt zijn en dat ze eindelijk een stem hebben.
[..]
Tientallen jarenlang hebben de seculieren dit ook gedaan met de gelovigen. Het leger en de universiteiten zijn allemaal anti-religeuze bolwerken.
Ik durf te wedden dat wanneer deze hooligans uitgereld zijn en de schade die ze aan winkels, straten en auto's hebben aangericht duidelijk in beeld komt, Erdogan hier alleen maar sterker en populairder van zal worden.quote:
Lol deze filmpjesquote:
21,442,206 49.83%quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vertel eens.. Wat is die meerderheid waar jij het zo over hebt?
Wie zijn 'ze'?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gerelateerde video:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Wie zijn 'ze'?
Er zitten helaas altijd idioten tussen die dit soort dingen doen. En gezien het razendsnelle tempo waarmee zulke dingen zich via social media verspreiden, is het geen wonder dat er een aantal valse foto's tussenzit. Maar laten we nu niet doen alsof dit voor alle beelden opgaat. Of zijn al die videobeelden die we hebben kunnen zien ook in scene gezet? Zoals deze:
Dat hebben ze geleerd van dictators en andere politici.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Bilge het volgende:
Dat ze de behoefte voelen om zulke leugens te verkondigen zegt wel genoeg over hun progressie.
Nou meer dan die 50% krijgen ze echt niet hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lol deze filmpjes
Damn, wat een bewijs. Even serieus je maakt jezelf belachelijk hoor als je denkt dat hij hierdoor de verkiezingen heeft gewonnen.
[..]
21,442,206 49.83%
En ze krijgen steeds meer stemmen per verkiezingsperiode.
Yup, al lang.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |