das nog Europees.quote:
quote:
Ik herhaal maar even, omdat je er niet op reageerde.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]Turken zijn geen ruw volk, zoals die arabieren. Nice try.
Ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als ik vind dat iemand geen eer of fatsoen heeft, doe ik dan abnormaal?
Op zich wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:04 schreef Mathemaat het volgende:
Deze topic heeft wel weg van een Turkse politieke arena.
Ik ben tegen gescheld, ad hominems en off-topic gebash. En Fok! is niet "Het Westen". Fok! is Fok! en dit is NWS.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus jij bent tegen vrijheid van meningsuiting zoals dat 'gehanteerd' wordt in het Westen?
Nee, ik zeg alleen "doe normaal".quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus jij bent tegen vrijheid van meningsuiting zoals dat 'gehanteerd' wordt in het Westen?
Wat is normaal?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen "doe normaal".
Wtf is 'normaal doen' dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen "doe normaal".
quote:
quote:'De strijd in Turkije heeft veel overeenkomsten met die in Egypte en andere Arabische landen', meent politicoloog Monique Samuel, die in Caïro Egyptenaren enthousiast ziet reageren op de rellen in Istanbul. Maar de gedachte dat Egypte zou afstevenen op een Turks model klopt niet. In tegendeel, 'het Turkse model is hopeloos verouderd, zo niet gebaseerd op een populaire mythe'.
Wat?!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:05 schreef Ambipur het volgende:
Nu is het een teringzooi in Izmir. Laten we het daarover hebben ipv dat gezandbak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |