Welke stelling? Ben nu noodgedwongen overgestapt op een tablet dus even geen updates van mijn kant. Mijn fles Efes eist nu mijn aandacht opquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:52 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar wat is jouw mening hierover dan? Eens met de stelling die de demonstrant doet?
jee. Heftig zeg.quote:
Jij vuile atheïst.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welke stelling? Ben nu noodgedwongen overgestapt op een tablet dus even geen updates van mijn kant. Mijn fles Efes eist nu mijn aandacht op
Turken zijn wel tof,vergelijken met Nederlandquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:25 schreef PrepperNL het volgende:
Turkse overheid gebruikt zware trangas en pepperspray bommen op onschuldige demonstranten.
http://www.liveleak.com/ll_embed?f=cb1185928bc9
Dat is al bekend..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:25 schreef PrepperNL het volgende:
Turkse overheid gebruikt zware trangas en pepperspray bommen op onschuldige demonstranten.
waarom spuiten ze eigenlijk op de mensen die al zo duidelijk weg proberen te komen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:25 schreef PrepperNL het volgende:
dat heet politiegeweld of staatsgeweldquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:28 schreef capricia het volgende:
[..]
waarom spuiten ze eigenlijk op de mensen die al zo duidelijk weg proberen te komen?
In die video lijkt me nu net een moment waarbij je 't zou kunnen tolereren. Groepje van tien-twintig agenten omsingeld door honderden mensen die met stokken op ze beginnen in te slaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:25 schreef PrepperNL het volgende:
Laten we het andersom doen! http://www.liveleak.com/view?i=05b_1370067606quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In die video lijkt me nu net een moment waarbij je 't zou kunnen tolereren. Groepje van tien-twintig agenten omsingeld door honderden mensen die met stokken op ze beginnen in te slaan.
Uiteraard is het verwerpelijk dat er zoveel mensen vastzitten. Ik zeg ook niet dat het acceptabel is. Mijn punt is dat Erdogan niet begonnen is met deze trend. Daarom vind ik het nogal apart dat mensen denken dat Erdogan Turkije naar de verdoemenis helpt, alsof de situatie zoveel anders was voor zijn periode. Onder de kemalisten (zijn tegenstanders) zal het ook geen pretje zijn. En ja, de inflatie is inderdaad erg hoog, moet je nagaan hoe erg het was voordat Erdogan en kornuiten aan de macht kwamen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar stap je dan toch niet overheen: veel journalisten zitten in de gevangenis... ja en nu overleven ze het wel???
Ik vind dat sws stuitend...
En ik vraag het me echt af of het allemaal een vooruitgang is voor de gewone man/vrouw, bijv. ook op immaterieel gebied... deze etterbuil die openbreekt, komt toch ergens vandaan?
En trouwens de inflatie is gewoon > 10% hè.
Het gaat om de "veranderingen" die Erdogan wil invoeren.. Beginnen klein: tegenstanders beschuldigen van poging tot staatsgreep. alcoholissues. morningafter pilletje verbieden etc etc.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:32 schreef Hierro het volgende:
[..]
Uiteraard is het verwerpelijk dat er zoveel mensen vastzitten. Ik zeg ook niet dat het acceptabel is. Mijn punt is dat Erdogan niet begonnen is met deze trend. Daarom vind ik het nogal apart dat mensen denken dat Erdogan Turkije naar de verdoemenis helpt, alsof de situatie zoveel anders was voor zijn periode. Onder de kemalisten (zijn tegenstanders) zal het ook geen pretje zijn. En ja, de inflatie is inderdaad erg hoog, moet je nagaan hoe erg het was voordat Erdogan en kornuiten aan de macht kwamen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:34 schreef Aloulou het volgende:
Het is nu het juiste moment voor Bashar al-Assad om in de Turkse revolutie te stappen en de rebellen wapens te leveren tegen dictator Erdogan. Vervolgens zet ie de grens wijd open te zetten zodat er wat buitenlandse jihadies de grens over kunnen (wie weet ook NLse?) om tegen het Turkse regime te vechten. Yallah!
Nee, dat begrijp ik dat ze geen pretje zijn de kemalisten...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:32 schreef Hierro het volgende:
[..]
Uiteraard is het verwerpelijk dat er zoveel mensen vastzitten. Ik zeg ook niet dat het acceptabel is. Mijn punt is dat Erdogan niet begonnen is met deze trend. Daarom vind ik het nogal apart dat mensen denken dat Erdogan Turkije naar de verdoemenis helpt. Onder de kemalisten (zijn tegenstanders) zal het ook geen pretje zijn. En ja, de inflatie is inderdaad erg hoog, moet je nagaan hoe erg het was voordat Erdogan en kornuiten aan de macht kwamen.
Filmpje al gezien.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laten we het andersom doen! http://www.liveleak.com/view?i=05b_1370067606
1 persoon geslagen door agenten en een agent in burger.
Daar heb jij dan weer gelijk in.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef Ambipur het volgende:
Turken zijn geen ruw volk, zoals die arabieren. Nice try.
Lopen ook veel in burger rond.. Zal vast meevallen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Filmpje al gezien.Een heft het ander ook niet op, he.
Alleen als ik naar filmpjes van tear gas kijk dan zijn er een hoop meer waarbij het overdreven veel gebruikt wordt. Bij dat filmpje juist niet.
Hey pipo, had je nog iets inhoudelijks te vermelden of kunnen we het doen met video's die al gezien zijn?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef PrepperNL het volgende:
Fotoslideshow van vreedzame turkse vrijheids demonstranten die bruut aangevallen worden door het dictatoriale regime:
http://www.liveleak.com/view?i=a2e_1370091928
Ja ook zo brutaal inderdaad, ik snap alleen niet hoe jij dat kunt verdedigen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:40 schreef polderturk het volgende:
Occupy protest in de VS. Een agent is vrolijk een groep vreedzame demonstranten aan het peppersprayen.
Ik mag Erdogan totaal niet. Echter het NAVO lidmaatschap onbegrijpelijk noemen is te onzinnig voor woorden. Zie het geweld dat de Amerikaanse politieagenten hebben toegepast.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:11 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
heb jij dat filmpje gezien?
Verdedig je het overheidsgeweld van erdogan dan nog steeds?
Doden? waar..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:43 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Ja ook zo brutaal inderdaad, ik snap alleen niet hoe jij dat kunt verdedigen.
Op het filmpje alleen al zijn een stuk of 10 doden te zien wat suggereerd dat er al tientalle vreedzame burgers zijn vermoord door het regime in turkije. Zou jij als turk nog erger moeten vinden als ik als nuchtere hollander zou ik denken.
Ik was vergeten de video te plaatsen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:43 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Ja ook zo brutaal inderdaad, ik snap alleen niet hoe jij dat kunt verdedigen.
Op het filmpje alleen al zijn een stuk of 10 doden te zien wat suggereerd dat er al tientalle vreedzame burgers zijn vermoord door het regime in turkije. Zou jij als turk nog erger moeten vinden als ik als nuchtere hollander zou ik denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |