abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127293929
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:47 schreef sonnyspek het volgende:
Wat voor rol spelen de millitairen hierin?
Maar hun handen jeuken om...?
De demonstranten te helpen?
I´m back.
pi_127293953
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:50 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dat kon eerst wel. En het feit dat in het holst van de nacht een oproep was tot gebed kon me weinig schelen. Leven en laten leven. Nu maak ik er echter wel een punt van. Ik wil geen geluidsoverlast als zij moeilijk doen over mijn levensstijl.
Wat zeg je dit goed, kan mij er helemaal in vinden. Turkije is de vroegere Turkije niet meer.. Voorheen kon je relaxt een biertje bestellen. Nu word ik hoer genoemd als ik in Turkije een sigaretje opsteek. In het oosten kom ik liever niet meer, omdat ik weg word gekeken of hoer wordt genoemd als ik een strapless top aan heb. :r
pi_127293957
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:50 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dat kon eerst wel. En het feit dat in het holst van de nacht een oproep was tot gebed kon me weinig schelen. Leven en laten leven. Nu maak ik er echter wel een punt van. Ik wil geen geluidsoverlast als zij moeilijk doen over mijn levensstijl.
Daar heb je wel een punt, maar wat is jouw mening hierover dan? Eens met de stelling die de demonstrant doet?
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:53:59 #54
181126 MouzurX
Misschien?
pi_127293980
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:50 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nou, dat hele Ergenekon gedoe heb ik wat gemist, maar als ik de Turken om mij heen mag geloven is er geen rol meer, immers: hun top zit nu in de gevangenis. Er is dus niet dat hun kan leiden.
Naja er zijn toch altijd leiders?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_127294003
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar hun handen jeuken om...?
De demonstranten te helpen?
Militairen in Istanboel schijnen hun gasmaskers aan demonstranten te hebben gegeven.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_127294013
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:53 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Naja er zijn toch altijd leiders?
Tbh, geen idee.. Wat betreft hoe het leger in Turkije nu wordt geleidt, heb ik weinig kennis.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:55:31 #57
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_127294019
Reuters stream eruit. :(
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:55:59 #58
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_127294031
WTF???? Ah, Die twee zijn geen vrienden, dat verklaard een hoop..

http://blogs.aljazeera.co(...)over-turkey-violence

_O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:56:02 #59
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_127294033

[ Bericht 100% gewijzigd door Voorschrift op 02-06-2013 00:03:48 ]
pi_127294059
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:54 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Militairen in Istanboel schijnen hun gasmaskers aan demonstranten te hebben gegeven.
pi_127294067
Dat turkije qua politie brutaliteit, overheids repressie en zinloos geweld tegen zijn onschuldige burgers nog niet aan westerse normen voldoet is een publiek geheim, maar het brute geweld van de afgelopen dagen doet zelfs de linkse politici met stomheid verbazen. Hoe heeft turkije ooit een NAVO lid kunnen worden terwijl het zo exessief geweld uitoefend op vreedzame protestanten.
Net iets waarvoor het Syrie millitair aanvalt met jihadisten gebruikt turkije nu zelf millitaire wapens om zijn volk te onderdrukken... o de ironie.
Staatsgeweld tegen onschuldige burgers:

Nog een video die het brute staatsgeweld van turkije documenteerd.
http://www.liveleak.com/view?i=640_1370095810
pi_127294092
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar voor de gewone man/vrouw ook?
Vrijwel iedereen heeft het nu beter dan vroeger, en dan bedoel ik niet alleen op financieel gebied. Ja, er zitten bijvoorbeeld veel journalisten vast, maar dat is altijd al zo geweest in Turkije. Sterker nog, vroeger was het wel een tikkeltje erger. Toen mocht je al blij zijn als je levend de gevangenis verlaatte.

Waar ik mij vooral aan erger is dat er de illusie wordt gewekt dat Turkije voor de AKP-periode een goed functionerende democratie was waar mensenrechten en vrijheden gerespecteerd werden en dat Erdogan daar dus een einde aan heeft gemaakt.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 19:00:12 #63
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_127294158
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:57 schreef PrepperNL het volgende:
Dat turkije qua politie brutaliteit, overheids repressie en zinloos geweld tegen zijn onschuldige burgers nog niet aan westerse normen voldoet is een publiek geheim, maar het brute geweld van de afgelopen dagen doet zelfs de linkse politici met stomheid verbazen. Hoe heeft turkije ooit een NAVO lid kunnen worden terwijl het zo exessief geweld uitoefend op vreedzame protestanten.
Net iets waarvoor het Syrie millitair aanvalt met jihadisten gebruikt turkije nu zelf millitaire wapens om zijn volk te onderdrukken... o de ironie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die foto van die brug is niet van deze protesten.
pi_127294169
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:58 schreef Hierro het volgende:

[..]

Vrijwel iedereen heeft het nu beter dan vroeger, en dan bedoel ik niet alleen op financieel gebied. Ja, er zitten bijvoorbeeld veel journalisten vast, maar dat is altijd al zo geweest in Turkije. Sterker nog, vroeger was het wel een tikkeltje erger. Toen mocht je al blij zijn als je levend de gevangenis verlaatte.

Waar ik mij vooral aan erger is dat er de illusie wordt gewekt dat Turkije voor de AKP-periode een goed functionerende democratie was waar mensenrechten en vrijheden gerespecteerd werden en dat Erdogan daar dus een einde aan heeft gemaakt.
Als die illusie inderdaad gewekt zou worden, zou ik mij compleet kunnen vinden in datgene wat jij zegt. Maar misschien kun je dan vertellen waar zo'n illusie gewekt wordt? Ik zie het nergens.
pi_127294209
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:58 schreef Hierro het volgende:

[..]

Daar stap je dan toch niet overheen: veel journalisten zitten in de gevangenis... ja en nu overleven ze het wel???
Ik vind dat sws stuitend...
En ik vraag het me echt af of het allemaal een vooruitgang is voor de gewone man/vrouw, bijv. ook op immaterieel gebied... deze etterbuil die openbreekt, komt toch ergens vandaan?
En trouwens de inflatie is gewoon > 10% hè.
I´m back.
pi_127294247
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Daar stap je dan toch niet overheen: veel journalisten zitten in de gevangenis... ja en nu overleven ze het wel???
Ik vind dat sws stuitend...
En ik vraag het me echt af of het allemaal een vooruitgang is voor de gewone man/vrouw, bijv. ook op immaterieel gebied... deze etterbuil die openbreekt, komt toch ergens vandaan?
En trouwens de inflatie is gewoon > 10% hè.
De vooruitgang in Turkije is economisch.. Verder wat vooruitgang in de wijze waarop Koerden behandeld worden. Verder zie ik geen vooruitgang. Mensen worden meer islamitisch en dat vind ik eng.
pi_127294356
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:03 schreef Ambipur het volgende:

[..]

De vooruitgang in Turkije is economisch.. Verder wat vooruitgang in de wijze waarop Koerden behandeld worden. Verder zie ik geen vooruitgang. Mensen worden meer islamitisch en dat vind ik eng.
Nee, dat kan ik begrijpen...
I´m back.
pi_127294483
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:57 schreef PrepperNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Heb jij gezien hoe de Merikaanse politie tekeer ging tegen de occupy demonstranten? Vraag jij je ook af hoe de VS ooit NAVO lid heeft kunnen worden?
pi_127294526
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:10 schreef polderturk het volgende:

[..]

Heb jij gezien hoe de Merikaanse politie tekeer ging tegen de occupy demonstranten? Vraag jij je ook af hoe de VS ooit NAVO lid heeft kunnen worden?
heb jij dat filmpje gezien?
Verdedig je het overheidsgeweld van erdogan dan nog steeds?
  Moderator zaterdag 1 juni 2013 @ 19:11:53 #70
236264 crew  capricia
pi_127294535
quote:

[..]

dat is een goede verklaring waarom Turkije dit mag... :+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_127294574
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:00 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Als die illusie inderdaad gewekt zou worden, zou ik mij compleet kunnen vinden in datgene wat jij zegt. Maar misschien kun je dan vertellen waar zo'n illusie gewekt wordt? Ik zie het nergens.
Oh, dat kan je vaak genoeg lezen in topics die gaan over Turkije en Erdogan. Je krijgt dan berichten in de trant van: 'Onder Erdogan gaat Turkije de verkeerde kant op' of 'Erdogan verloochent de erfenis van Ataturk.' Moet je maar eens een paar topics met Erdogan als onderwerp doorspitten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:03 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Vooral niet naar Turkije gaan als je bang bent voor islamieten :D
pi_127294745
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:13 schreef Hierro het volgende:

[..]

Oh, dat kan je vaak genoeg lezen in topics die gaan over Turkije en Erdogan. Je krijgt dan berichten in de trant van: 'Onder Erdogan gaat Turkije de verkeerde kant op' of 'Erdogan verloochent de erfenis van Ataturk.' Moet je maar eens een paar topics met Erdogan als onderwerp doorspitten.

[..]

Vooral niet naar Turkije gaan als je bang bent voor islamieten :D
:') Zolang ik mij nog thuis voel in Turkije, blijf ik daarheen gaan.

Ik vond het goed gaan hoor, toen Erdogan er net zat.. Tot meneer met bepaalde eisen kwam en het gaat steeds een stapje verder..

quote:

[..]

http://webtv.hurriyet.com(...)rilmayi-bekledi.aspx

http://webtv.hurriyet.com(...)a-da-biber-gazi.aspx

Wat vind jij hier van? Onschuldige mensen, die niet eens aan het protesteren waren bespuiten met traangas?
  zaterdag 1 juni 2013 @ 19:17:41 #73
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_127294760
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:11 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

heb jij dat filmpje gezien?
Verdedig je het overheidsgeweld van erdogan dan nog steeds?
Damn, dat filmpje..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_127294823
Oh en voor onze geliefde fokkers die het over Koerden hebben, kijk eens wat er in Van heeft plaatsgevonden:

http://webtv.hurriyet.com(...)a-destek-eylemi.aspx
pi_127294919
USA en Turkije overheid zuigt!! :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')