Wat is niet-seculier dan? Wanneer kan je zeggen dat een land niet-seculier is?quote:
Bron: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-22740282quote:Another woman protesting in Istanbul told Agence France-Presse: "They want to turn this country into an Islamist state, they want to impose their vision all the while pretending to respect democracy."
Waar maak je je druk om. Met het toenemen van de welvaart zal het aantal moslims evenredig afnemen. Eigenlijk zou je Erdogan dus juist moeten steunen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Een klein beetje inleveren? Seculier zijn is niet iets wat klein is.
Een alcoholverkooppunt gebroederlijk naast een moskee kun je vergeten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:38 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Bron: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-22740282
In hoeverre gaat het hier daadwerkelijk om angst voor islamisering? Ergens snap ik ze wel.
Wat? Moet ik hier serieus op gaan reageren?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:39 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om. Met het toenemen van de welvaart zal het aantal moslims evenredig afnemen. Eigenlijk zou je Erdogan dus juist moeten steunen.
Wat is dat nu weer voor onzin. In de VS lopen er nog miljoenen christengekkies rond, vaak nog gestoorder dan de mafkezen die we hier in de biblebelt hebben rondlopen. Dus die vlieger gaat echt niet zonder meer op.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:39 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om. Met het toenemen van de welvaart zal het aantal moslims evenredig afnemen. Eigenlijk zou je Erdogan dus juist moeten steunen.
Vooral in Amerika's heartland, waar de welvaart gemiddeld lager ligt dan aan de beide kusten...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor onzin. In de VS lopen er nog miljoenen christengekkies rond, vaak nog gestoorder dan de mafkezen die we hier in de biblebelt hebben rondlopen. Dus die vlieger gaat echt niet zonder meer op.
je bent gewoon jalours op christenen omdat die vredig door het leven gaan zonder zo gestressed te zijn zoals jij en achter elke media hype aan te hollen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor onzin. In de VS lopen er nog miljoenen christengekkies rond, vaak nog gestoorder dan de mafkezen die we hier in de biblebelt hebben rondlopen. Dus die vlieger gaat echt niet zonder meer op.
Alsof bij welvaartsgroei in Turkije wel opeens perfect verdeelde welvaart ontstaat. Punt is dat dit soort groepen vervelend genoeg nogal aanwezig zijn qua mondigheid en ze derhalve ook een relatief grote stempel kunnen drukken op beleid. Dat moet je gewoon niet willen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vooral in Amerika's heartland, waar de welvaart gemiddeld lager ligt dan aan de beide kusten...
Oh god.. Zeg me dat dit gewoon puur ter vermaak is..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:44 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
je bent gewoon jalours op christenen omdat die vredig door het leven gaan zonder zo gestressed te zijn zoals jij en achter elke media hype aan te hollen.
Ja, okee, dat klopt idd wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alsof bij welvaartsgroei in Turkije wel opeens perfect verdeelde welvaart ontstaat. Punt is dat dit soort groepen vervelend genoeg nogal aanwezig zijn qua mondigheid en ze derhalve ook een relatief grote stempel kunnen drukken op beleid. Dat moet je gewoon niet willen.
Hoe naïef ben je, als je denkt dat de moslims zullen afnemen bij meer welvaart.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alsof bij welvaartsgroei in Turkije wel opeens perfect verdeelde welvaart ontstaat. Punt is dat dit soort groepen vervelend genoeg nogal aanwezig zijn qua mondigheid en ze derhalve ook een relatief grote stempel kunnen drukken op beleid. Dat moet je gewoon niet willen.
Daar zeg ik ook niets over.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een alcoholverkooppunt gebroederlijk naast een moskee kun je vergeten.
Ja, vet gefrustreerd dat ik de EO Jongerendag mis. Over de EO Jongerendag gesproken, moet je daar niet bij zijn of hou je niet van Jezus? Niet erg christelijk om zoiets over te slaan. Foei! Twee uur hellevuur.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:44 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
je bent gewoon jalours op christenen omdat die vredig door het leven gaan zonder zo gestressed te zijn zoals jij en achter elke media hype aan te hollen.
Dat zeg ik toch ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe naïef ben je, als je denkt dat de moslims zullen afnemen bij meer welvaart.
Geen rol, ze deelden volgens mij op de eerste dag wat mondkapjes uit, thats it.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:47 schreef sonnyspek het volgende:
Wat voor rol spelen de millitairen hierin?
Jezus is de verlosser dat weet iedereen maar jezus is niet zo lief voor mensen zoals jij zeker niet aangezien jij weet wat je te wachten staat zodra hij zijn oordeel zal vellen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, vet gefrustreerd dat ik de EO Jongerendag mis. Over de EO Jongerendag gesproken, moet je daar niet bij zijn of hou je niet van Jezus? Niet erg christelijk om zoiets over te slaan. Foei! Twee uur hellevuur.
Nou, dat hele Ergenekon gedoe heb ik wat gemist, maar als ik de Turken om mij heen mag geloven is er geen rol meer, immers: hun top zit nu in de gevangenis. Er is dus niet dat hun kan leiden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:47 schreef sonnyspek het volgende:
Wat voor rol spelen de millitairen hierin?
Dat kon eerst wel. En het feit dat in het holst van de nacht een oproep was tot gebed kon me weinig schelen. Leven en laten leven. Nu maak ik er echter wel een punt van. Ik wil geen geluidsoverlast als zij moeilijk doen over mijn levensstijl.quote:
Je schreef Jezus zonder hoofdletter. Naam ijdel gebruiken staat ook een straf op. Wel netjes de regels blijven volgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:49 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Jezus is de verlosser dat weet iedereen maar jezus is niet zo lief voor mensen zoals jij zeker niet aangezien jij weet wat je te wachten staat zodra hij zijn oordeel zal vellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |