abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127293210
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef Theoden het volgende:

De Turkse oproerpolitie heeft vrijdagochtend een einde gemaakt aan een protestactie in een park in Istanbul tegen het kappen van bomen.

Enkele honderden betogers voerden al vier dagen actie tegen de door de overheid geplande renovatie van het centrale Taksim-plein. De actievoerders willen dat het bij het plein behorende Gezi-park behouden blijft en er geen bomen worden gekapt.

De politie zette traangas in en maakte ook gebruik van het waterkanon om de betogers uiteen te drijven. Een onbekend aantal demonstranten raakte gewond toen zij, achtervolgd door de politie, over een muur wilden klimmen en deze onder hun gewicht instortte. Dat heeft het persbureau Dogan gemeld.
quote:
Dit kan nog wel eens flinke gevolgen gaan hebben. Er is namelijk nog steeds geen einde gemaakt en er gaan steeds meer mensen de straat op. Morgen zullen er in alle grote steden grote protesten plaatsvinden.
En dan te bedenken dat het allemaal heel vredig begon...

En zo verder ging.

Live stream
http://www.geziparki.org/

http://www.livestream.com(...)annel=revoltistanbul

Nu.nl
http://www.nu.nl/buitenla(...)je-breiden-zich.html
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_127293213

Bron: http://imgur.com/q3XfOFf

Weinig uit op te maken natuurlijk, gezien het gebrek aan bronnen.
pi_127293233
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:21 schreef VanHattem het volgende:
[ afbeelding ]

Bron: http://imgur.com/q3XfOFf

Weinig uit op te maken natuurlijk, gezien het gebrek aan bronnen.
Dit soort knutselwerkjes voegen niet heel veel toe :').
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:23:38 #4
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_127293274
Ongelofelijk dat de media er zo weinig over bericht.
pi_127293283
Vraag me af waarom nu.nl nog niks heeft gezegd hierover. Misschien omdat het zaterdag is ofzo.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_127293300
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:22 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Dit soort knutselwerkjes voegen niet heel veel toe :').
:')
pi_127293302
Die vrouw is niet overleden... Zij is geopereerd en leeft nog.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:25:25 #8
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_127293312
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:20 schreef De_Guidance het volgende:

Zeg dan niet dat het vroeger erger was. Alleen dat jij er nu meer last van hebt.
Ik vind dictator Erdoğan erger. Meningsverschillen zullen er altijd zijn. Hier gaat in elk geval de vlag uit als hij valt.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_127293323
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:25 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik vind dictator Erdoğan erger. Meningsverschillen zullen er altijd zijn. Hier gaat in elk geval de vlag uit als hij valt.
Yep. Bij ons ook :)
pi_127293336
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:25 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik vind dictator Erdoğan erger.
Objectief gezien is dat pure onzin. Maar je mag dat vinden.
pi_127293343
Het gaat hier niet om links vs rechts, seculier vs moslim. Het is van een aantal hippies die protesteerden voor wat groen verandert in een algeheel landelijk protest tegen de regering en het beleid dat zij voeren.

Er zitten genoeg links gespuis, pkkers, mensen die rellen om het rellen etc bij maar ook genoeg normale mensen. En nee, Erdogan zal niet aftreden nog zal er een staatsgreep gepleegd worden door het leger (zowat alle hoge officieren zitten nu vast en hun macht is beperkt). Dit is gewoon een wake-up call voor alle partijen wat er precies speelt (buitenlandse media laat alles zien, Turkse media doet alsof er niks aan de hand is).

Mensen zijn het gedraai van Erdogan gewoon zat, alles waar hij 10 jaar geleden 'nee' tegen zei doet hij nu wel. En hij komt er mee weg omdat hij af en toe de moslim uithangt en de mensen trickt om op hem te stemmen omdat er geen beter alternatief is.

En juist daarom hebben ze zo'n groot ego en denken ze dat ze alles kunnen maken.
pi_127293352
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:26 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dus jij keurt zijn acties goed? Zijn handelen van nu keur jij goed?
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:28:00 #13
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_127293373
quote:

[..]

Jouw objectiviteit is niet de mijne. Maar dat heb ik al in andere bewoordingen aangegeven.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_127293390
quote:

[..]

Inderdaad. Ik ben ook niet zo gecharmeerd van Erdogan maar om te zeggen dat het in Turkije nu slechter is dan in de jaren 80/90 is simpelweg idioot.
pi_127293395
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:26 schreef expans het volgende:
Het gaat hier niet om links vs rechts, seculier vs moslim. Het is van een aantal hippies die protesteerden voor wat groen verandert in een algeheel landelijk protest tegen de regering en het beleid dat zij voeren.

Er zitten genoeg links gespuis, pkkers, mensen die rellen om het rellen etc bij maar ook genoeg normale mensen. En nee, Erdogan zal niet aftreden nog zal er een staatsgreep gepleegd worden door het leger (zowat alle hoge officieren zitten nu vast en hun macht is beperkt). Dit is gewoon een wake-up call voor alle partijen wat er precies speelt (buitenlandse media laat alles zien, Turkse media doet alsof er niks aan de hand is).

Mensen zijn het gedraai van Erdogan gewoon zat, alles waar hij 10 jaar geleden 'nee' tegen zei doet hij nu wel. En hij komt er mee weg omdat hij af en toe de moslim uithangt en de mensen trickt om op hem te stemmen omdat er geen beter alternatief is.

En juist daarom hebben ze zo'n groot ego en denken ze dat ze alles kunnen maken.
Dat er een etterbuil opengebroken is, daarin kun je idd gelijk hebben.
Ik had dit iig niet verwacht... Ik hoor van Turken hier alleen maar hoe geweldig Erdogan is...
I´m back.
pi_127293411
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:28 schreef Hierro het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben ook niet zo gecharmeerd van Erdogan maar om te zeggen dat het in Turkije nu slechter is dan in de jaren 80/90 is simpelweg idioot.
Maar voor de gewone man/vrouw ook?
I´m back.
pi_127293432
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:28 schreef Hierro het volgende:

[..]

Ik vind het zelfs egoïstisch. Een bepaald deel samenleving moet een klein beetje inleveren en ze roepen dat het erger is dan in de vreselijke jaren '80 en '90.

Ben het verder totaal niet eens met die winkelcentra en de conservatieve punten van de AKP.
pi_127293451
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat er een etterbuil opengebroken is, daarin kun je idd gelijk hebben.
Ik had dit iig niet verwacht... Ik hoor van Turken hier alleen maar hoe geweldig Erdogan is...
Dat zegt iets over het soort aan Turken, dat zich hier heeft gevestigd.. In Turkije is er nog zoiets als vooruitgang, wat je bij de Turken hier niet echt ziet.
pi_127293471
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:31 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dat zegt iets over het soort aan Turken, dat zich hier heeft gevestigd.. In Turkije is er nog zoiets als vooruitgang, wat je bij de Turken hier niet echt ziet.
Voortgang is voor ieder anders.
pi_127293475
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:31 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Bij de ouderen zul je idd wel gelijk hebben... die zitten wrs een beetje versteend ook in de tijd...
I´m back.
pi_127293482
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:30 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik vind het zelfs egoïstisch. Een bepaald deel samenleving moet een klein beetje inleveren en ze roepen dat het erger is dan in de vreselijke jaren '80 en '90.

Ben het verder totaal niet eens met die winkelcentra en de conservatieve punten van de AKP.
Een klein beetje inleveren? Seculier zijn is niet iets wat klein is.
pi_127293498
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:32 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Precies.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_127293500
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:32 schreef expans het volgende:

[..]

Voortgang is voor ieder anders.
Dat is waar. Maar mijn bedoeling was te verduidelijken dat de Turken hier en de Turken in Turkije niet op een hoop te gooien zijn.
pi_127293539
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:32 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Turkije is nog steeds seculier.
pi_127293581
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:35 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Turkije is nog steeds seculier.
Turkije is nog wel seculier. Als Erdogan zijn gang kan gaan is Turkije dat niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')