Nee; hier zie je wat opquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:08 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ] inb4 TS heeft rare oren... Nee dat heeft TS niet!
Serieuze vraag: wat is dit?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:08 schreef Meloewa het volgende:
fotograferen en uploaden ontdekt op telquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat ben jij trouwens de laatste tijd op de fotografeertoer meloewa.
Tja van die creme krijg je wel een tintje, maar als je het niet gelijkmatig erop doet dan krijg je vlekken, en je hebt wel een creme die je huid er beter uit laat zien, maar die mag alleen op dokters recept, helpt ook goed tegen acne en dergelijkequote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Al die middeltjes zijn allemaal oplichterij. Net zoals die anti-rimpel crèmes, crèmes waar je zogenaamd bruin van wordt, voor een 'gehydrateerde' huid en noem het maar op. De industrie speelt geweldig in op de grenzeloze ijdelheid van sommige vrouwen.
staat met vitamine andersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:13 schreef wise het volgende:
waarom zou je dat kopen¿
ziet er onnatuurlijk uit en is ook nog eens slecht voor je huid
Mijn opgewonden afscheidingen zitten ook boordevol vitaminen, kan er wel voor zorgen dat dat ook op jouw gezicht terecht kan komen.quote:
Dit en echt heeeeeel goed uitsmeren. Beter niet teveel in een keer enz.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:14 schreef Loverrrr het volgende:
voordat je die troep gaat gebruiken moet je goed scrubben
Hilversumse mediaboii a.k.a. de borstendokter. Zeg jij boekt progressie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:17 schreef hoink581 het volgende:
Je krijgt borstenkanker van die crèmes. Post pics van je tieten, kunnen wij ze controleren op vreemde plekjes, TS.
proteïnen nee :Squote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mijn opgewonden afscheidingen zitten ook boordevol vitaminen, kan er wel voor zorgen dat dat ook op jouw gezicht terecht kan komen.
waffelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:15 schreef Rectum het volgende:
[..]
dat werkt alleen maar als je het inslikt
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mijn opgewonden afscheidingen zitten ook boordevol vitaminen, kan er wel voor zorgen dat dat ook op jouw gezicht terecht kan komen.
mmm ik heb me eens laten tannen bij een zonnebankstudio. ¤40,00 maar ik kan niet tegen die geur die dan aan je hangt die had mijn crème ook al n beetje... Heeft die van jou dat ook? En blijft maar 2 dagen zittenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:25 schreef -supergirl- het volgende:
http://www.marcinbane.nl/(...)atural-tanning-spray
Ik garandeer je dat deze werkt voor een aantal dagen. Hele fijne mist wat vlekken voorkomt. Wel een make-up kwastje erbij kopen om het uit te kunnen wrijven.
Louter medische interesse. Dus Meloewa, shirt uit!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:19 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Hilversumse mediaboii a.k.a. de borstendokter. Zeg jij boekt progressie.
nee mijn tieten zijn te mooi voor deze wereld.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Louter medische interesse. Dus Meloewa, shirt uit!
Gewoon om de paar dagen bijhouden!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mmm ik heb me eens laten tannen bij een zonnebankstudio. ¤40,00 maar ik kan niet tegen die geur die dan aan je hangt die had mijn crème ook al n beetje... Heeft die van jou dat ook? En blijft maar 2 dagen zitten
Het zou doodzonde zijn als straks moet zeggen dat ik je gewaarschuwd heb als je tieten er straks af moeten, puur omdat je ons geen kans hebt gegeven het voor je te onderzoeken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee mijn tieten zijn te mooi voor deze wereld.
ik heb een grofhekel aan droge huid /rimpels. Dus ik zou mijzelf heel veel verwijten. Heb n keer sessie van 10 keer afgemaakt onder de zonnenbank maar ik zag nauwelijks verschil. Bedankt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:30 schreef Jachtgeweer het volgende:
Pak gewoon de zonnebank, doe ik ook. lekker naakt eronder liggen, zo krijg je tenminste een egaal bruine huid ipv witte bikini vlekken. Tevens wil ik je even complimenteren op die paar goede tetten.
quote:
Ik krijg er zelf geen droge huid van, gewoon goed insmeren met zo'n bronzer. Ben ook wel na een paar keer al redelijk bruin. Als ik 10x zou gaan dan ben ik net Hyanaede. Word je uberhaupt wel is bruin?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb een grofhekel aan droge huid /rimpels. Dus ik zou mijzelf heel veel verwijten. Heb n keer sessie van 10 keer afgemaakt onder de zonnenbank maar ik zag nauwelijks verschil. Bedankt.
Huidkanker krijg je ook van de zon zelf, het is inderdaad niet heel goed voor je lichaam de zonnebank. Maarja, ik ga maar een gering aantal keer naar de zonnebank per jaar. Gewoon om even alvast vals te spelen voor de zomer, zodat ik niet reflecteer op het strand.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Bleke huid is juist een teken van gezondheidzonnebanken en zonnebaden is heel erg slecht voor je, huidkanker is booming bovendien veroudert je huid hierdoor.
mm ik heb wel n aparte bleke huid voor iemand met donkere ogen. Daardoor krijg ik vaak te horen dat ik op een pool lijk. Familie zegt dat komt door mijn bleke huid en wallenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Bleke huid is juist een teken van gezondheidzonnebanken en zonnebaden is heel erg slecht voor je, huidkanker is booming bovendien veroudert je huid hierdoor.
enige uv-straling die ik krijg is die van mijn laptop zo ongeveerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:37 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik krijg er zelf geen droge huid van, gewoon goed insmeren met zo'n bronzer. Ben ook wel na een paar keer al redelijk bruin. Als ik 10x zou gaan dan ben ik net Hyanaede. Word je uberhaupt wel is bruin?
dus je bent gewoon albino'tje? als ik op jou zou liggen dan zouden we duo penotti zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
enige uv-straling die ik krijg is die van mijn laptop zo ongeveer
Dat had ik ook maar je weet toch; als Fokkertjes maar iets zien wat in de buurt komt van tetjes dan gaan ze hallucineren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:44 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb mijn nek bijna verdraaid, maar ik kan toch echt niet een zinnige uitspraak doen op basis van deze foto over Meloewa's voorgevel. Willen jullie dingen zien die er niet te zien zijn op de foto of wat?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:44 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb mijn nek bijna verdraaid, maar ik kan toch echt niet een zinnige uitspraak doen op basis van deze foto over Meloewa's voorgevel. Willen jullie dingen zien die er niet te zien zijn op de foto of wat?
Goed voorbeeld doet volgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat had ik ook maar je weet toch; als Fokkertjes maar iets zien wat in de buurt komt van tetjes dan gaan ze hallucineren.
idd, maar vind moeilijk omdat ik zelf gewoon weet dat mijn tieten leuk zijn. Ook al valt er niks te zien.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat had ik ook maar je weet toch; als Fokkertjes maar iets zien wat in de buurt komt van tetjes dan gaan ze hallucineren.
Mede door dit: LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #78quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:44 schreef Cactus1 het volgende:
Er is onderzocht dat seks tussen mensen met een bruin kleurtje beter is en dat vrouwen slanker lijken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:52 schreef trovey het volgende:
Je druk maken om een kleurtje, gewoon roomblank...als een
.
En als ze 40 zijn hebben ze beiden een huis als een tuigleren schoen en en zijn ze beiden niet meer aantrekkelijk voor seks.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:54 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Er is onderzocht dat seks tussen mensen met een bruin kleurtje beter is en dat vrouwen slanker lijken.
groetjens
Nee dat ben jijquote:
Ahh, met voorkennis reageren op deze foto, dan snap ik het. Wat een verschil trouwens vanuit welke hoek de foto wordt gemaakt. In die link heeft ze op de eerste foto gewoon normale boobies en op de 2e foto echt een monsterlijke voorgevelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:54 schreef Dimens het volgende:
Mede door dit: LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #78
Mannen wel, want die worden knapper naarmate ze ouder worden. Vrouwen daarentegen niet. Die verworden tot verlepte ouwe rimpelvellen met een rooie kop en opvliegers.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:55 schreef trovey het volgende:
[..]
En als ze 40 zijn hebben ze beiden een huis als een tuigleren schoen en en zijn ze beiden niet meer aantrekkelijk voor seks.
Ik niet. Maar het is dat ik het weet dat ik ook denk: "Goh, grote tieten."quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ahh, met voorkennis reageren op deze foto, dan snap ik het. Wat een verschil trouwens vanuit welke hoek de foto wordt gemaakt. In die link heeft ze op de eerste foto gewoon normale boobies en op de 2e foto echt een monsterlijke voorgevel
Wie zijn dan al die dikbuikige kale uitgezakte mannen die ik regelmatig zie...aliens?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mannen wel, want die worden knapper naarmate ze ouder worden. Vrouwen daarentegen niet. Die verworden tot verlepte ouwe rimpelvellen met een rooie kop en opvliegers.
Mannen rijpen als wijn, vrouwen verzuren als melk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mannen wel, want die worden knapper naarmate ze ouder worden. Vrouwen daarentegen niet. Die verworden tot verlepte ouwe rimpelvellen met een rooie kop en opvliegers.
Geen idee, verbouwde vrouwen misschien?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Wie zijn dan al die dikbuikige kale uitgezakte mannen die ik regelmatig zie...aliens?
Nou een open fles wijn te lang bewaren wordt ook zure meuk hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:59 schreef Jachtgeweer het volgende:
Mannen rijpen als wijn, vrouwen verzuren als melk.
Kan niet, dan blijven er geen vrouwen over.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen idee, verbouwde vrouwen misschien?
Net zo zuur als jullie va... eh okeequote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou een open fles wijn te lang bewaren wordt ook zure meuk hoor
Echte vrouwen? Bestaan die dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan niet, dan blijven er geen vrouwen over.
Nou het gros van de mannen ook niet hoor. Kijk maar eens goed om je heen naar mannen van middelbare leeftijd, gros is kalend met een hangpens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
dat terwijl mensen best vaak van mij denken dat ik buitenlands benquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:01 schreef ntm het volgende:
#whitegirlproblems![]()
Zonnebank is denk ik beter dan al die cremetjes, Meloewa
Ja, ik ben er eentje...maar dan in roomblank (om weer even ontopic te gaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Net zo zuur als jullie va... eh okee
[..]
Echte vrouwen? Bestaan die dan?
Ben het er wel mee eens dat mannen knapper worden naarmate ze ouder worden.Tot een jaar of 35 danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou het gros van de mannen ook niet hoor. Kijk maar eens goed om je heen naar mannen van middelbare leeftijd, gros is kalend met een hangpens.
Geen idee waar jij woont, maar hier zeker nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou het gros van de mannen ook niet hoor. Kijk maar eens goed om je heen naar mannen van middelbare leeftijd, gros is kalend met een hangpens.
Wat voor afkomst denken ze dan bij jou?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dat terwijl mensen best vaak van mij denken dat ik buitenlands ben!
Maar dat heeft weer te maken met je kampaccent.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
komt door je gekke accentquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Goed punt, een vlek op het stuitje is echt een dooddoener bij vrouwen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Zonnebankbruin zie je vaak, is zo'n gelig bruin kleurtje en dan hebben ze vaak ook nog van die lichte vlekken op hun lichaam daar bij het stuitje of de oksels.
Pics.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, ik ben er eentje...maar dan in roomblank (om weer even ontopic te gaan)
Oh en waar woon jij dan? Ik woon in de Randstad. Maar kijk maar eens goed om je heen, die Brad Pitts en Johnny Deps die op 50+ er nog goed uitzien kom je in NL maar zelden tegen maar wellicht woon jij op een andere planeet?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen idee waar jij woont, maar hier zeker niet
Fixedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed punt, een vlek op het stuitje is echt een dooddoener bij vrouwen.
Kijk maar in mijn fobo...daar is wel een stukje huid te zien.quote:
Nope. Zuid-Limburgquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oh en waar woon jij dan? Ik woon in de Randstad. Maar kijk maar eens goed om je heen, die Brad Pitts en Johnny Deps die op 50+ er nog goed uitzien kom je in NL maar zelden tegen maar wellicht woon jij op een andere planeet?
Je vergeet wel even dat die Brad Pitts en Johnny Depps zelf cosmetische ingrijpen ook doen héquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oh en waar woon jij dan? Ik woon in de Randstad. Maar kijk maar eens goed om je heen, die Brad Pitts en Johnny Deps die op 50+ er nog goed uitzien kom je in NL maar zelden tegen maar wellicht woon jij op een andere planeet?
Oh ja, ik zie een geit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn fobo...daar is wel een stukje huid te zien.
Die is bruin.quote:
Waarom heet dat niet 'Rimpel London'?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:09 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een soort zelfbruiner/make-up. Je doet het op en je hebt direct resultaat, je kan het s'avonds weer gewoon afwassen onder de douche. Werkt prima.
meisje gister of eergister vroeg wat voor afkomst ik had... Ik " Nederlandsquote:
Klopt, je lult me de oren van de kop af. Zwijg toch eens een keer, vrouwmensch!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
meisje gister of eergister vroeg wat voor afkomst ik had... Ik " Nederlands" toen zei ik wat dacht jij dan? Zegt ze; "Ja ik weet niet maar niet helemaal Nederlands " maar ze wist niet toen zei ik dat de rest daar dat ook al zei toen zei iedereen jaaaaa idd Pools of Russisch... Maar kan ook kuddegedrag zijn... Verder dat vaker dus. En ook n keer Turks
maar toen was ik 14 en keer Indonesisch maar toen was 12 laatste keer eigenlijk alleen maar oostblok of gewoon Nederlands denken mensen verschilt heel erg
! Mensen lullen maar wat.
Omdat ze niet zo flauw zijn?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom heet dat niet 'Rimpel London'?
ik heb het niet tegen jouquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, je lult me de oren van de kop af. Zwijg toch eens een keer, vrouwmensch!
Beetje zout erop doen. Wel zelf meenemen want ik ben een vrek.quote:
mmmquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:09 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een soort zelfbruiner/make-up. Je doet het op en je hebt direct resultaat, je kan het s'avonds weer gewoon afwassen onder de douche. Werkt prima.
Hahahaquote:
Deze methode werkt sneller. En is ook leuker voor de mannen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
http://www.misslipgloss.nl/rimmel-sunshimmer-instant-tan/
Komt dat door je accent of echt door je uiterlijk dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
meisje gister of eergister vroeg wat voor afkomst ik had... Ik " Nederlands" toen zei ik wat dacht jij dan? Zegt ze; "Ja ik weet niet maar niet helemaal Nederlands " maar ze wist niet toen zei ik dat de rest daar dat ook al zei toen zei iedereen jaaaaa idd Pools of Russisch... Maar kan ook kuddegedrag zijn... Verder dat vaker dus. En ook n keer Turks
maar toen was ik 14 en keer Indonesisch maar toen was 12 laatste keer eigenlijk alleen maar oostblok of gewoon Nederlands denken mensen verschilt heel erg
! Mensen lullen maar wat.
ook vreemde opstaat waar ik net 3 woorden tegen gepraat heb of minder maar ja boeiend uiteindelijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Komt dat door je accent of echt door je uiterlijk dan?
Ja joh haha maakt niet uit tochquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ook vreemde opstaat waar ik net 3 woorden tegen gepraat heb of minder maar ja boeiend uiteindelijk
ik kan je wel bont en blauw makenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:19 schreef chroestjov het volgende:
Ik wil ook een kleurtje, groen lijkt mij wel iets.
Precies dat ook nog eens. Behalve in Zuid LImburg he daar wonen allemaal mooie mannen op leeftijd, alleen dat accent is minderquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je vergeet wel even dat die Brad Pitts en Johnny Depps zelf cosmetische ingrijpen ook doen héAls die zoals jan en alleman waren geweest dan zagen ze er echt niet zo uit zoals ze er nu uit zien maar waren ze ook uitgezakt.
Mijn KLBquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gewoon om de paar dagen bijhouden!
En ik weet wat je bedoelt met geur. Ik had hiervoor een spray van Lancaster die had echt een vieze sterke geur. Deze is juist het lekker en licht!
Wat ik je ook kan aanraden is de tanning Milk van estee lauder die ruikt echt super lekker maar wel iets minder snel resultaat
Ja nu wel ja, morgen weer 15 graden, zo wordt niemand bruinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het is fucking zonnig nu, ga daar gebruik van maken.
zonnebankquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja nu wel ja, morgen weer 15 graden, zo wordt niemand bruin
Natuurlijk werkt dat. Maar als je het zoveel doet word je wel ordinair bruin denk ik. Maar regelmatig bankje pakken is zeker aan te radenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:08 schreef -supergirl- het volgende:
Werkt dat nou echt, een zonnebank? Ik twijfel namelijk om dat een weekje dagelijks te doen en vervolgens 1x per week bijhouden.
Een keer gedaan, maar dat is een ander soort bruin (orangje bruin).quote:
natuurlijk werkt datquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:08 schreef -supergirl- het volgende:
Werkt dat nou echt, een zonnebank? Ik twijfel namelijk om dat een weekje dagelijks te doen en vervolgens 1x per week bijhouden.
Das wel lastig ja als je oranje word, maar dan ging je ook wel vaak of niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een keer gedaan, maar dat is een ander soort bruin (orangje bruin).
En door veel zon word ik Zuid-Amerikaanse bruin.
Uhm. Het gaat per 10 minutenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:09 schreef Splutje het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt dat. Maar als je het zoveel doet word je wel ordinair bruin denk ik. Maar regelmatig bankje pakken is zeker aan te raden
Echt maar 1xquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Das wel lastig ja als je oranje word, maar dan ging je ook wel vaak of niet?
10 minuten is wel weinig inderdaadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Uhm. Het gaat per 10 minutendus dat valt wel mee
Langzaam opbouwen, eerst 15 dan 20 dan 25. Het is maar net wat voor huidtype je hebt. Ik lig er zelf ong 25 min onder.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Uhm. Het gaat per 10 minutendus dat valt wel mee
ja joh, kan ook iedereen meteen doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Als je persée een zomers tintje wil krijgen zoek dan een zonnig land op en ga daar dingen doen. Ik vind al die fake-tans zo lelijk, of het nu uit een flesje komt of van de zonnebank je ziet snel dat het niet au naturel is.
You don't sayquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind al die fake-tans zo lelijk, of het nu uit een flesje komt of van de zonnebank je ziet snel dat het niet au naturel is.
Zonnebank is prima anders hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Als je persée een zomers tintje wil krijgen zoek dan een zonnig land op en ga daar dingen doen. Ik vind al die fake-tans zo lelijk, of het nu uit een flesje komt of van de zonnebank je ziet snel dat het niet au naturel is.
Ik betaal hier een tientje voor 18 minuten, verschilt niet veelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
6 euro per 10 minuten. Is dat duur of is dat normaal? Ik heb geen vergelijkingsmateriaal
Gewoon naar Sundays, niet de goedkoopste maar ziet er wel fatsoenlijker uit dan zo'n Anita's Zonnestudio.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
6 euro per 10 minuten. Is dat duur of is dat normaal? Ik heb geen vergelijkingsmateriaal
Bullshit. Als je af en toe een zonnebank pakt ziet het er echt niet gelijk fake uit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is bij de schoonheidssalon hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:24 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Gewoon naar Sundays, niet de goedkoopste maar ziet er wel fatsoenlijker uit dan zo'n Anita's Zonnestudio.
Nou je ziet het toch snel hoor want het is anders sun tanned zijn dan van een vakantie, zeker al die witte plekjes zoals bij het stuitje en op de rug en oksels die niet mooi meekleuren. Bovendien adviseren dermatologen hooguit 1x p/mnd onder de zonnebank te gaan voor mensen die toch willen, ga je vaker dan zou dit schadelijk zijn. Natuurlijk beweren zonnestudio's andere feiten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:24 schreef Cazzette het volgende:
[..]
Bullshit. Als je af en toe een zonnebank pakt ziet het er echt niet gelijk fake uit.
ik ben gewoon net zo bruin als dat ik bruin ben na alleen de zon te hebben gepakt ipv zonnebankquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou je ziet het toch snel hoor want het is anders sun tanned zijn dan van een vakantie, zeker al die witte plekjes zoals bij het stuitje en op de rug en oksels die niet mooi meekleuren. Bovendien adviseren dermatologen hooguit 1x p/mnd onder de zonnebank te gaan voor mensen die toch willen, ga je vaker dan zou dit schadelijk zijn. Natuurlijk beweren zonnestudio's andere feiten.
Ik zie deze foto nu pas. Goed dat je erbij zegt dat het je oor is, ik dacht dat het je kin was en je gewoon een hele lange nek hebt ofzo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:08 schreef Meloewa het volgende:
hey je bent niet meer blondquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:08 schreef Meloewa het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:50 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik denk dat je je shirtje nog iets verder omlaag moet doen en nogmaals een foto moet nemen (hoek iets rechter ook graag).
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:50 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik denk dat je je shirtje nog iets verder omlaag moet doen en nogmaals een foto moet nemen (hoek iets rechter ook graag).
quote:
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:43 schreef Meloewa het volgende:
Mensen ik heb geshopt en heb fucking veel nu #happygirl
zeker geile vibirator gekocht he schatjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:43 schreef Meloewa het volgende:
Mensen ik heb geshopt en heb fucking veel nu #happygirl
[img]http://imgur.com/AQNEoLV.jpmg] nog 2 leggings... Enz. Enz. Sommige vinden die ketting een honden halsbandquote:
nvmquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
. [ afbeelding ] en nog 2 leggings... Enz. Enz. Sommige vinden die ketting een honden halsband!
Leuk blousjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ] nog 2 leggings... Enz. Enz. Sommige vinden die ketting een honden halsband!
zag die halsband bij n meisje vond wel leuk uitzien alleen hij zo grof maarja kostte 10 euroquote:
Goeie houvast hoor, niks mis mee ^^ Wat Angel-Joy zegt; Kinkyquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zag die halsband bij n meisje vond wel leuk uitzien alleen hij zo grof maarja kostte 10 euro
rode nagellak en lipstick ziet het er wel vet uit. Knoop hem ook dicht. Als een strik hou niet van losse zooi.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Ipv een bikini aantrekken en in de zon te gaan liggen ga jij shoppen met je dalmatiërhuid.
Ik vind het ook niet zo leukquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zag die halsband bij n meisje vond wel leuk uitzien alleen hij zo grof maarja kostte 10 euro
ja maar heb binnen 5 minuten beslist ik hou niet van uren twisten .. Draai ik van door.! Hij ziet er wel leuk uit voor n keer maar hij is niet subtiel dat is wel jammer .quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo leuk
Voor ¤10 kan je een mooi kleur lippenstift kopen
Nu nog even aan pics kunnen we oordelen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja maar heb binnen 5 minuten beslist ik hou niet van uren twisten .. Draai ik van door.! Hij ziet er wel leuk uit voor n keer maar hij is niet subtiel dat is wel jammer .
DM is een fototje als je dat aan hebt dan.quote:
die blouse zou me wel mooi staan he?!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Voor turquoise houd ik mij aanbevolen.
een man zei in de stad tegen mij " jij weet wel dat je mooi bent he" !!!! Compliment.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:16 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
beetje op zoek naar bevestiging voor je onzekerheid meloewa
Iewww wat een vieze pedo's daar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
een man zei in de stad tegen mij " jij weet wel dat je mooi bent he" !!!! Compliment.
En toen liep je rood aan, giechelde je een beetje en rende je huilend naar huis als een echte FOK!er?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
een man zei in de stad tegen mij " jij weet wel dat je mooi bent he" !!!! Compliment.
fixxer jij regelt die oude mannen zeker misschien moet je is kijken in me topic over de geleenstraat. En me een DM sturen met wanneer je evt zou kunnen gaan werken. Goed uurloon!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
En toen zei je: einz einz ik weet?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oh die, ja weet ik niet, doe aan en maak een foto zodat het te beoordelen is.quote:
doe alsof ik in die blouse zit jij hebt me gezien in real jij kent mijn uitstraling! Imagine!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Oh die, ja weet ik niet, doe aan en maak een foto zodat het te beoordelen is.
voor het naar bed gaan had ik hem snel ingesmeerd. Maar ziet er best smerig uitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:26 schreef Ambipur het volgende:
Meloewa, ligt toch echt aan jou.... Heb deze ook gebruikt, works like a charm.. Maar dan heb jij gewoon niet goed gesmeerd.
je moet je borsten wel goed insmeren hé, daar kijken mannen het meeste naar. als daar kleurverschil in zit is het niet goedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
voor het naar bed gaan had ik hem snel ingesmeerd. Maar ziet er best smerig uit
Ja, tut. Dat werkt toch nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
voor het naar bed gaan had ik hem snel ingesmeerd. Maar ziet er best smerig uit
zus " heb je inkijk heb je dan zon smerige vlekken" trueeequote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:31 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
je moet je borsten wel goed insmeren hé, daar kijken mannen het meeste naar. als daar kleurverschil in zit is het niet goed
ja klopt had ik geen zin inquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, tut. Dat werkt toch nietVoor het naar bed gaan, smeer je het goed in. Gelijkmatig dus... En vervolgens wacht je tot het droog is, anders gaat het vlekken.
ik snap niets van deze zinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zus " heb je inkijk heb je dan zon smerige vlekken" trueee
wat is dit voor mbo taalquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
pics van je zus?quote:
Waarom gebruiken Vlamingen en reservevlamingen altijd "zo'n" in plaats van "zulke"? Klinkt voor geen meter.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zeg ook soms zo'n, en ik woon in 't Gooiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom gebruiken Vlamingen en reservevlamingen altijd "zo'n" in plaats van "zulke"? Klinkt voor geen meter.
Ik zie je vaak genoeg posten om te concluderen dat we dezelfde smaak qua dames hebben, mijn waerde.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen die van zichzelf bruin zijn![]()
Nee grapje, de mooiste meisjes zijn lichtbruin.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zeg ook soms zo'n, en ik woon in 't Gooi
Ja, "zo'n" alleen bij enkelvoud, niet meervoud. Dat is voor zuiderlingen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik het hoor zijn het altijd mensen uit het zuiden.
Ik heb echt niks met asians, tenzij India daar ook onder valt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik zie je vaak genoeg posten om te concluderen dat we dezelfde smaak qua dames hebben, mijn waerde.
Asians zijn ook wel nice.
Maar ben eigenlijk een allochtoon, dus misschien ligt het daar aan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik het hoor zijn het altijd mensen uit het zuiden.
India en Indonesië.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met asians, tenzij India daar ook onder valt.
Een allochtoon met een Gooise r.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ben eigenlijk een allochtoon, dus misschien ligt het daar aan.
Beter dan die curry-meisjes, hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dan heb ik wel iets met asians. Maar Korea, China, Japan enz word ik niet warm van.
Mij ook wel, al verschilt dat per individu uiteindelijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dan heb ik wel iets met asians. Maar Korea, China, Japan enz word ik niet warm van.
Lijkt me wel leuk juist.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haters gaan haten. (ik heb dat serieus een beetje)
En het Midden-Oosterse deel van Azie?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lacistquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat Angel-Joy in dit topic post.
Ik heb serieus nog nooit een mooi Indiaas meisje gezien, maar goed, smaken verschillen natuurlijk en inb4 Sapstengel met retoucheerde Indiase fotomodellen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sommige zijn echt vet mooi, alleen heel erg behaard
Zou het? Geen idee hoe ze eruit ziet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat Angel-Joy in dit topic post.
Ik vind dat altijd raar klinken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk juist.Kan ook altijd vrolijk worden van allochtonen met een zachte g.
Daarom is het zo mooi.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd raar klinken.
Past gewoon niet
Een vriendin van mij is een Hindoestaanse, echt mooi.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een mooi Indiaas meisje gezien, maar goed, smaken verschillen natuurlijk en inb4 Sapstengel met retoucheerde Indiase fotomodellen.
[..]
Zou het? Geen idee hoe ze eruit ziet.
Oh godquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarom is het zo mooi.Helemaal als het gangstertjes zijn.
Niet naar masala?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
Elk Indiaas meisje dat ik heb gekend rook naar vis, echt verhaal
Okay speciaal zonder Photoshop:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een mooi Indiaas meisje gezien, maar goed, smaken verschillen natuurlijk en inb4 Sapstengel met retoucheerde Indiase fotomodellen.
Ja dat ook iddquote:
Vis masala ja, geen kip masalaquote:
Ik vind het niks.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay speciaal zonder Photoshop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ja dat ook idd.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay speciaal zonder Photoshop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ja dat ook idd.
Is je moeder Indiaas?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik vind het niks.Ze zijn niet lelijk, maar lijken allemaal teveel op m'n moeder, ofzo. Word er iig niet warm van.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik vind het niks.Ze zijn niet lelijk, maar lijken allemaal teveel op m'n moeder, ofzo. Word er iig niet warm van.
Wtfquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw moeder een hele mooie vrouw.
Nee, Kroatisch. Maar ik heb daardoor een afkeer voor meisjes met zwart krullend haar en grote ogen.quote:
Je zei het ook al eens in een topic van mij namelijk.quote:
pics van je zonnebank outfitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:42 schreef -supergirl- het volgende:
Dank je meloewa voor dit topic. Dankzij dit topic heb ik besloten een zonnebank kuurtje te nemen
Soms moet het gewoon snap je, om door een bepaald vrouwelijk publiek aantrekkelijk gevonden te worden. Als ik later beetje zo'n fysiek heb als mijn UI, ga ik ook een zonnebankje pakken voor de eckte guido look.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:52 schreef ikjijallebei het volgende:
Mensen die onder de zonnebank gaan.Mensen die daar geld voor betalen.
lolquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Soms moet het gewoon snap je, om door een bepaald vrouwelijk publiek aantrekkelijk gevonden te worden. Als ik later beetje zo'n fysiek heb als mijn UI, ga ik ook een zonnebankje pakken voor de eckte guido look.
Ben je Pools?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:00 schreef Meloewa het volgende:
Wat een rotzooi! Ben nu vlekkenkoningin. Pics : [ afbeelding ] en resultaat volgende ochtend: [ afbeelding ]. Klacht: rotzooi crèmes die je een tintje geven waar ik nu alweer intrap... Wat een illusie( stinkt ook nog)
Dus Krullenbolletje hoeft bij jou niet aan de deur te komen als ze hitsig is?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Valt ook wel mee.
[..]
Nee, Kroatisch. Maar ik heb daardoor een afkeer voor meisjes met zwart krullend haar en grote ogen.
voor een paar duiten kan je bij mij meloewa.rar krijgenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:05 schreef foknerd het volgende:
Topic door geweest voor nieuwe foto's...tegenvaller zeg. Zit ik voor niks met m'n onderbroek op de enkels
Das die met die dikke tetten? Vooruit dan maar.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:55 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dus Krullenbolletje hoeft bij jou niet aan de deur te komen als ze hitsig is?
16 jaar en dikke tetten ja, is toch wel de ultieme droom voor een FOK!kerquote:Op maandag 3 juni 2013 10:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Das die met die dikke tetten? Vooruit dan maar.
lekker neuken met krullenBOLLENquote:Op maandag 3 juni 2013 10:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
16 jaar en dikke tetten ja, is toch wel de ultieme droom voor een FOK!ker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |