een man zei in de stad tegen mij " jij weet wel dat je mooi bent he" !!!! Compliment.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:16 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
beetje op zoek naar bevestiging voor je onzekerheid meloewa
Iewww wat een vieze pedo's daar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
een man zei in de stad tegen mij " jij weet wel dat je mooi bent he" !!!! Compliment.
En toen liep je rood aan, giechelde je een beetje en rende je huilend naar huis als een echte FOK!er?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
een man zei in de stad tegen mij " jij weet wel dat je mooi bent he" !!!! Compliment.
fixxer jij regelt die oude mannen zeker misschien moet je is kijken in me topic over de geleenstraat. En me een DM sturen met wanneer je evt zou kunnen gaan werken. Goed uurloon!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
En toen zei je: einz einz ik weet?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oh die, ja weet ik niet, doe aan en maak een foto zodat het te beoordelen is.quote:
doe alsof ik in die blouse zit jij hebt me gezien in real jij kent mijn uitstraling! Imagine!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Oh die, ja weet ik niet, doe aan en maak een foto zodat het te beoordelen is.
voor het naar bed gaan had ik hem snel ingesmeerd. Maar ziet er best smerig uitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:26 schreef Ambipur het volgende:
Meloewa, ligt toch echt aan jou.... Heb deze ook gebruikt, works like a charm.. Maar dan heb jij gewoon niet goed gesmeerd.
je moet je borsten wel goed insmeren hé, daar kijken mannen het meeste naar. als daar kleurverschil in zit is het niet goedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
voor het naar bed gaan had ik hem snel ingesmeerd. Maar ziet er best smerig uit
Ja, tut. Dat werkt toch nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
voor het naar bed gaan had ik hem snel ingesmeerd. Maar ziet er best smerig uit
zus " heb je inkijk heb je dan zon smerige vlekken" trueeequote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:31 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
je moet je borsten wel goed insmeren hé, daar kijken mannen het meeste naar. als daar kleurverschil in zit is het niet goed
ja klopt had ik geen zin inquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, tut. Dat werkt toch nietVoor het naar bed gaan, smeer je het goed in. Gelijkmatig dus... En vervolgens wacht je tot het droog is, anders gaat het vlekken.
ik snap niets van deze zinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zus " heb je inkijk heb je dan zon smerige vlekken" trueee
wat is dit voor mbo taalquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zus " heb je inkijk heb je dan zon smerige vlekken" trueee
pics van je zus?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |