Ik zie deze foto nu pas. Goed dat je erbij zegt dat het je oor is, ik dacht dat het je kin was en je gewoon een hele lange nek hebt ofzo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:08 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ] inb4 TS heeft rare oren... Nee dat heeft TS niet!
hey je bent niet meer blondquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:08 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ] inb4 TS heeft rare oren... Nee dat heeft TS niet!
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:50 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik denk dat je je shirtje nog iets verder omlaag moet doen en nogmaals een foto moet nemen (hoek iets rechter ook graag).
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:50 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik denk dat je je shirtje nog iets verder omlaag moet doen en nogmaals een foto moet nemen (hoek iets rechter ook graag).
quote:
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:43 schreef Meloewa het volgende:
Mensen ik heb geshopt en heb fucking veel nu #happygirl
zeker geile vibirator gekocht he schatjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:43 schreef Meloewa het volgende:
Mensen ik heb geshopt en heb fucking veel nu #happygirl
[img]http://imgur.com/AQNEoLV.jpmg] nog 2 leggings... Enz. Enz. Sommige vinden die ketting een honden halsbandquote:
nvmquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
. [ afbeelding ] en nog 2 leggings... Enz. Enz. Sommige vinden die ketting een honden halsband!
Leuk blousjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ] nog 2 leggings... Enz. Enz. Sommige vinden die ketting een honden halsband!
zag die halsband bij n meisje vond wel leuk uitzien alleen hij zo grof maarja kostte 10 euroquote:
Goeie houvast hoor, niks mis mee ^^ Wat Angel-Joy zegt; Kinkyquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zag die halsband bij n meisje vond wel leuk uitzien alleen hij zo grof maarja kostte 10 euro
rode nagellak en lipstick ziet het er wel vet uit. Knoop hem ook dicht. Als een strik hou niet van losse zooi.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Ipv een bikini aantrekken en in de zon te gaan liggen ga jij shoppen met je dalmatiërhuid.
Ik vind het ook niet zo leukquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zag die halsband bij n meisje vond wel leuk uitzien alleen hij zo grof maarja kostte 10 euro
ja maar heb binnen 5 minuten beslist ik hou niet van uren twisten .. Draai ik van door.! Hij ziet er wel leuk uit voor n keer maar hij is niet subtiel dat is wel jammer .quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo leuk
Voor ¤10 kan je een mooi kleur lippenstift kopen
Nu nog even aan pics kunnen we oordelen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja maar heb binnen 5 minuten beslist ik hou niet van uren twisten .. Draai ik van door.! Hij ziet er wel leuk uit voor n keer maar hij is niet subtiel dat is wel jammer .
DM is een fototje als je dat aan hebt dan.quote:
die blouse zou me wel mooi staan he?!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Voor turquoise houd ik mij aanbevolen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |