zonnebankquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja nu wel ja, morgen weer 15 graden, zo wordt niemand bruin
Natuurlijk werkt dat. Maar als je het zoveel doet word je wel ordinair bruin denk ik. Maar regelmatig bankje pakken is zeker aan te radenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:08 schreef -supergirl- het volgende:
Werkt dat nou echt, een zonnebank? Ik twijfel namelijk om dat een weekje dagelijks te doen en vervolgens 1x per week bijhouden.
Een keer gedaan, maar dat is een ander soort bruin (orangje bruin).quote:
natuurlijk werkt datquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:08 schreef -supergirl- het volgende:
Werkt dat nou echt, een zonnebank? Ik twijfel namelijk om dat een weekje dagelijks te doen en vervolgens 1x per week bijhouden.
Das wel lastig ja als je oranje word, maar dan ging je ook wel vaak of niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een keer gedaan, maar dat is een ander soort bruin (orangje bruin).
En door veel zon word ik Zuid-Amerikaanse bruin.
Uhm. Het gaat per 10 minutenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:09 schreef Splutje het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt dat. Maar als je het zoveel doet word je wel ordinair bruin denk ik. Maar regelmatig bankje pakken is zeker aan te raden
Echt maar 1xquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Das wel lastig ja als je oranje word, maar dan ging je ook wel vaak of niet?
10 minuten is wel weinig inderdaadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Uhm. Het gaat per 10 minutendus dat valt wel mee
Langzaam opbouwen, eerst 15 dan 20 dan 25. Het is maar net wat voor huidtype je hebt. Ik lig er zelf ong 25 min onder.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Uhm. Het gaat per 10 minutendus dat valt wel mee
ja joh, kan ook iedereen meteen doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Als je persée een zomers tintje wil krijgen zoek dan een zonnig land op en ga daar dingen doen. Ik vind al die fake-tans zo lelijk, of het nu uit een flesje komt of van de zonnebank je ziet snel dat het niet au naturel is.
You don't sayquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind al die fake-tans zo lelijk, of het nu uit een flesje komt of van de zonnebank je ziet snel dat het niet au naturel is.
Zonnebank is prima anders hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Als je persée een zomers tintje wil krijgen zoek dan een zonnig land op en ga daar dingen doen. Ik vind al die fake-tans zo lelijk, of het nu uit een flesje komt of van de zonnebank je ziet snel dat het niet au naturel is.
Ik betaal hier een tientje voor 18 minuten, verschilt niet veelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
6 euro per 10 minuten. Is dat duur of is dat normaal? Ik heb geen vergelijkingsmateriaal
Gewoon naar Sundays, niet de goedkoopste maar ziet er wel fatsoenlijker uit dan zo'n Anita's Zonnestudio.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
6 euro per 10 minuten. Is dat duur of is dat normaal? Ik heb geen vergelijkingsmateriaal
Bullshit. Als je af en toe een zonnebank pakt ziet het er echt niet gelijk fake uit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is bij de schoonheidssalon hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:24 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Gewoon naar Sundays, niet de goedkoopste maar ziet er wel fatsoenlijker uit dan zo'n Anita's Zonnestudio.
Nou je ziet het toch snel hoor want het is anders sun tanned zijn dan van een vakantie, zeker al die witte plekjes zoals bij het stuitje en op de rug en oksels die niet mooi meekleuren. Bovendien adviseren dermatologen hooguit 1x p/mnd onder de zonnebank te gaan voor mensen die toch willen, ga je vaker dan zou dit schadelijk zijn. Natuurlijk beweren zonnestudio's andere feiten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:24 schreef Cazzette het volgende:
[..]
Bullshit. Als je af en toe een zonnebank pakt ziet het er echt niet gelijk fake uit.
ik ben gewoon net zo bruin als dat ik bruin ben na alleen de zon te hebben gepakt ipv zonnebankquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou je ziet het toch snel hoor want het is anders sun tanned zijn dan van een vakantie, zeker al die witte plekjes zoals bij het stuitje en op de rug en oksels die niet mooi meekleuren. Bovendien adviseren dermatologen hooguit 1x p/mnd onder de zonnebank te gaan voor mensen die toch willen, ga je vaker dan zou dit schadelijk zijn. Natuurlijk beweren zonnestudio's andere feiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |