Die is bruin.quote:
Waarom heet dat niet 'Rimpel London'?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:09 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een soort zelfbruiner/make-up. Je doet het op en je hebt direct resultaat, je kan het s'avonds weer gewoon afwassen onder de douche. Werkt prima.
meisje gister of eergister vroeg wat voor afkomst ik had... Ik " Nederlandsquote:
Klopt, je lult me de oren van de kop af. Zwijg toch eens een keer, vrouwmensch!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
meisje gister of eergister vroeg wat voor afkomst ik had... Ik " Nederlands" toen zei ik wat dacht jij dan? Zegt ze; "Ja ik weet niet maar niet helemaal Nederlands " maar ze wist niet toen zei ik dat de rest daar dat ook al zei toen zei iedereen jaaaaa idd Pools of Russisch... Maar kan ook kuddegedrag zijn... Verder dat vaker dus. En ook n keer Turks
maar toen was ik 14 en keer Indonesisch maar toen was 12 laatste keer eigenlijk alleen maar oostblok of gewoon Nederlands denken mensen verschilt heel erg
! Mensen lullen maar wat.
Omdat ze niet zo flauw zijn?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom heet dat niet 'Rimpel London'?
ik heb het niet tegen jouquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, je lult me de oren van de kop af. Zwijg toch eens een keer, vrouwmensch!
Beetje zout erop doen. Wel zelf meenemen want ik ben een vrek.quote:
mmmquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:09 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een soort zelfbruiner/make-up. Je doet het op en je hebt direct resultaat, je kan het s'avonds weer gewoon afwassen onder de douche. Werkt prima.
Hahahaquote:
Deze methode werkt sneller. En is ook leuker voor de mannen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
http://www.misslipgloss.nl/rimmel-sunshimmer-instant-tan/
Komt dat door je accent of echt door je uiterlijk dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
meisje gister of eergister vroeg wat voor afkomst ik had... Ik " Nederlands" toen zei ik wat dacht jij dan? Zegt ze; "Ja ik weet niet maar niet helemaal Nederlands " maar ze wist niet toen zei ik dat de rest daar dat ook al zei toen zei iedereen jaaaaa idd Pools of Russisch... Maar kan ook kuddegedrag zijn... Verder dat vaker dus. En ook n keer Turks
maar toen was ik 14 en keer Indonesisch maar toen was 12 laatste keer eigenlijk alleen maar oostblok of gewoon Nederlands denken mensen verschilt heel erg
! Mensen lullen maar wat.
ook vreemde opstaat waar ik net 3 woorden tegen gepraat heb of minder maar ja boeiend uiteindelijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Komt dat door je accent of echt door je uiterlijk dan?
Ja joh haha maakt niet uit tochquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ook vreemde opstaat waar ik net 3 woorden tegen gepraat heb of minder maar ja boeiend uiteindelijk
ik kan je wel bont en blauw makenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:19 schreef chroestjov het volgende:
Ik wil ook een kleurtje, groen lijkt mij wel iets.
Precies dat ook nog eens. Behalve in Zuid LImburg he daar wonen allemaal mooie mannen op leeftijd, alleen dat accent is minderquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je vergeet wel even dat die Brad Pitts en Johnny Depps zelf cosmetische ingrijpen ook doen héAls die zoals jan en alleman waren geweest dan zagen ze er echt niet zo uit zoals ze er nu uit zien maar waren ze ook uitgezakt.
Mijn KLBquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gewoon om de paar dagen bijhouden!
En ik weet wat je bedoelt met geur. Ik had hiervoor een spray van Lancaster die had echt een vieze sterke geur. Deze is juist het lekker en licht!
Wat ik je ook kan aanraden is de tanning Milk van estee lauder die ruikt echt super lekker maar wel iets minder snel resultaat
Ja nu wel ja, morgen weer 15 graden, zo wordt niemand bruinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het is fucking zonnig nu, ga daar gebruik van maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |