Dat had ik ook maar je weet toch; als Fokkertjes maar iets zien wat in de buurt komt van tetjes dan gaan ze hallucineren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:44 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb mijn nek bijna verdraaid, maar ik kan toch echt niet een zinnige uitspraak doen op basis van deze foto over Meloewa's voorgevel. Willen jullie dingen zien die er niet te zien zijn op de foto of wat?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:44 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb mijn nek bijna verdraaid, maar ik kan toch echt niet een zinnige uitspraak doen op basis van deze foto over Meloewa's voorgevel. Willen jullie dingen zien die er niet te zien zijn op de foto of wat?
Goed voorbeeld doet volgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat had ik ook maar je weet toch; als Fokkertjes maar iets zien wat in de buurt komt van tetjes dan gaan ze hallucineren.
idd, maar vind moeilijk omdat ik zelf gewoon weet dat mijn tieten leuk zijn. Ook al valt er niks te zien.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat had ik ook maar je weet toch; als Fokkertjes maar iets zien wat in de buurt komt van tetjes dan gaan ze hallucineren.
Mede door dit: LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #78quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:44 schreef Cactus1 het volgende:
Er is onderzocht dat seks tussen mensen met een bruin kleurtje beter is en dat vrouwen slanker lijken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:52 schreef trovey het volgende:
Je druk maken om een kleurtje, gewoon roomblank...als een
.
En als ze 40 zijn hebben ze beiden een huis als een tuigleren schoen en en zijn ze beiden niet meer aantrekkelijk voor seks.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:54 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Er is onderzocht dat seks tussen mensen met een bruin kleurtje beter is en dat vrouwen slanker lijken.
groetjens
Nee dat ben jijquote:
Ahh, met voorkennis reageren op deze foto, dan snap ik het. Wat een verschil trouwens vanuit welke hoek de foto wordt gemaakt. In die link heeft ze op de eerste foto gewoon normale boobies en op de 2e foto echt een monsterlijke voorgevelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:54 schreef Dimens het volgende:
Mede door dit: LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #78
Mannen wel, want die worden knapper naarmate ze ouder worden. Vrouwen daarentegen niet. Die verworden tot verlepte ouwe rimpelvellen met een rooie kop en opvliegers.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:55 schreef trovey het volgende:
[..]
En als ze 40 zijn hebben ze beiden een huis als een tuigleren schoen en en zijn ze beiden niet meer aantrekkelijk voor seks.
Ik niet. Maar het is dat ik het weet dat ik ook denk: "Goh, grote tieten."quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ahh, met voorkennis reageren op deze foto, dan snap ik het. Wat een verschil trouwens vanuit welke hoek de foto wordt gemaakt. In die link heeft ze op de eerste foto gewoon normale boobies en op de 2e foto echt een monsterlijke voorgevel
Wie zijn dan al die dikbuikige kale uitgezakte mannen die ik regelmatig zie...aliens?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mannen wel, want die worden knapper naarmate ze ouder worden. Vrouwen daarentegen niet. Die verworden tot verlepte ouwe rimpelvellen met een rooie kop en opvliegers.
Mannen rijpen als wijn, vrouwen verzuren als melk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mannen wel, want die worden knapper naarmate ze ouder worden. Vrouwen daarentegen niet. Die verworden tot verlepte ouwe rimpelvellen met een rooie kop en opvliegers.
Geen idee, verbouwde vrouwen misschien?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Wie zijn dan al die dikbuikige kale uitgezakte mannen die ik regelmatig zie...aliens?
Nou een open fles wijn te lang bewaren wordt ook zure meuk hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:59 schreef Jachtgeweer het volgende:
Mannen rijpen als wijn, vrouwen verzuren als melk.
Kan niet, dan blijven er geen vrouwen over.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen idee, verbouwde vrouwen misschien?
Net zo zuur als jullie va... eh okeequote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou een open fles wijn te lang bewaren wordt ook zure meuk hoor
Echte vrouwen? Bestaan die dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan niet, dan blijven er geen vrouwen over.
Nou het gros van de mannen ook niet hoor. Kijk maar eens goed om je heen naar mannen van middelbare leeftijd, gros is kalend met een hangpens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
dat terwijl mensen best vaak van mij denken dat ik buitenlands benquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:01 schreef ntm het volgende:
#whitegirlproblems![]()
Zonnebank is denk ik beter dan al die cremetjes, Meloewa
Ja, ik ben er eentje...maar dan in roomblank (om weer even ontopic te gaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Net zo zuur als jullie va... eh okee
[..]
Echte vrouwen? Bestaan die dan?
Ben het er wel mee eens dat mannen knapper worden naarmate ze ouder worden.Tot een jaar of 35 danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou het gros van de mannen ook niet hoor. Kijk maar eens goed om je heen naar mannen van middelbare leeftijd, gros is kalend met een hangpens.
Geen idee waar jij woont, maar hier zeker nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou het gros van de mannen ook niet hoor. Kijk maar eens goed om je heen naar mannen van middelbare leeftijd, gros is kalend met een hangpens.
Wat voor afkomst denken ze dan bij jou?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dat terwijl mensen best vaak van mij denken dat ik buitenlands ben!
Maar dat heeft weer te maken met je kampaccent.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
komt door je gekke accentquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |