staat met vitamine andersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:13 schreef wise het volgende:
waarom zou je dat kopen¿
ziet er onnatuurlijk uit en is ook nog eens slecht voor je huid
Mijn opgewonden afscheidingen zitten ook boordevol vitaminen, kan er wel voor zorgen dat dat ook op jouw gezicht terecht kan komen.quote:
Dit en echt heeeeeel goed uitsmeren. Beter niet teveel in een keer enz.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:14 schreef Loverrrr het volgende:
voordat je die troep gaat gebruiken moet je goed scrubben
Hilversumse mediaboii a.k.a. de borstendokter. Zeg jij boekt progressie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:17 schreef hoink581 het volgende:
Je krijgt borstenkanker van die crèmes. Post pics van je tieten, kunnen wij ze controleren op vreemde plekjes, TS.
proteïnen nee :Squote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mijn opgewonden afscheidingen zitten ook boordevol vitaminen, kan er wel voor zorgen dat dat ook op jouw gezicht terecht kan komen.
waffelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:15 schreef Rectum het volgende:
[..]
dat werkt alleen maar als je het inslikt
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mijn opgewonden afscheidingen zitten ook boordevol vitaminen, kan er wel voor zorgen dat dat ook op jouw gezicht terecht kan komen.
mmm ik heb me eens laten tannen bij een zonnebankstudio. ¤40,00 maar ik kan niet tegen die geur die dan aan je hangt die had mijn crème ook al n beetje... Heeft die van jou dat ook? En blijft maar 2 dagen zittenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:25 schreef -supergirl- het volgende:
http://www.marcinbane.nl/(...)atural-tanning-spray
Ik garandeer je dat deze werkt voor een aantal dagen. Hele fijne mist wat vlekken voorkomt. Wel een make-up kwastje erbij kopen om het uit te kunnen wrijven.
Louter medische interesse. Dus Meloewa, shirt uit!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:19 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Hilversumse mediaboii a.k.a. de borstendokter. Zeg jij boekt progressie.
nee mijn tieten zijn te mooi voor deze wereld.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Louter medische interesse. Dus Meloewa, shirt uit!
Gewoon om de paar dagen bijhouden!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mmm ik heb me eens laten tannen bij een zonnebankstudio. ¤40,00 maar ik kan niet tegen die geur die dan aan je hangt die had mijn crème ook al n beetje... Heeft die van jou dat ook? En blijft maar 2 dagen zitten
Het zou doodzonde zijn als straks moet zeggen dat ik je gewaarschuwd heb als je tieten er straks af moeten, puur omdat je ons geen kans hebt gegeven het voor je te onderzoeken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee mijn tieten zijn te mooi voor deze wereld.
ik heb een grofhekel aan droge huid /rimpels. Dus ik zou mijzelf heel veel verwijten. Heb n keer sessie van 10 keer afgemaakt onder de zonnenbank maar ik zag nauwelijks verschil. Bedankt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:30 schreef Jachtgeweer het volgende:
Pak gewoon de zonnebank, doe ik ook. lekker naakt eronder liggen, zo krijg je tenminste een egaal bruine huid ipv witte bikini vlekken. Tevens wil ik je even complimenteren op die paar goede tetten.
quote:
Ik krijg er zelf geen droge huid van, gewoon goed insmeren met zo'n bronzer. Ben ook wel na een paar keer al redelijk bruin. Als ik 10x zou gaan dan ben ik net Hyanaede. Word je uberhaupt wel is bruin?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb een grofhekel aan droge huid /rimpels. Dus ik zou mijzelf heel veel verwijten. Heb n keer sessie van 10 keer afgemaakt onder de zonnenbank maar ik zag nauwelijks verschil. Bedankt.
Huidkanker krijg je ook van de zon zelf, het is inderdaad niet heel goed voor je lichaam de zonnebank. Maarja, ik ga maar een gering aantal keer naar de zonnebank per jaar. Gewoon om even alvast vals te spelen voor de zomer, zodat ik niet reflecteer op het strand.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Bleke huid is juist een teken van gezondheidzonnebanken en zonnebaden is heel erg slecht voor je, huidkanker is booming bovendien veroudert je huid hierdoor.
mm ik heb wel n aparte bleke huid voor iemand met donkere ogen. Daardoor krijg ik vaak te horen dat ik op een pool lijk. Familie zegt dat komt door mijn bleke huid en wallenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Bleke huid is juist een teken van gezondheidzonnebanken en zonnebaden is heel erg slecht voor je, huidkanker is booming bovendien veroudert je huid hierdoor.
enige uv-straling die ik krijg is die van mijn laptop zo ongeveerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:37 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik krijg er zelf geen droge huid van, gewoon goed insmeren met zo'n bronzer. Ben ook wel na een paar keer al redelijk bruin. Als ik 10x zou gaan dan ben ik net Hyanaede. Word je uberhaupt wel is bruin?
dus je bent gewoon albino'tje? als ik op jou zou liggen dan zouden we duo penotti zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
enige uv-straling die ik krijg is die van mijn laptop zo ongeveer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |