Waarom gebruiken Vlamingen en reservevlamingen altijd "zo'n" in plaats van "zulke"? Klinkt voor geen meter.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zus " heb je inkijk heb je dan zon smerige vlekken" trueee
Ik zeg ook soms zo'n, en ik woon in 't Gooiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom gebruiken Vlamingen en reservevlamingen altijd "zo'n" in plaats van "zulke"? Klinkt voor geen meter.
Ik zie je vaak genoeg posten om te concluderen dat we dezelfde smaak qua dames hebben, mijn waerde.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen die van zichzelf bruin zijn![]()
Nee grapje, de mooiste meisjes zijn lichtbruin.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zeg ook soms zo'n, en ik woon in 't Gooi
Ja, "zo'n" alleen bij enkelvoud, niet meervoud. Dat is voor zuiderlingen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik het hoor zijn het altijd mensen uit het zuiden.
Ik heb echt niks met asians, tenzij India daar ook onder valt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik zie je vaak genoeg posten om te concluderen dat we dezelfde smaak qua dames hebben, mijn waerde.
Asians zijn ook wel nice.
Maar ben eigenlijk een allochtoon, dus misschien ligt het daar aan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik het hoor zijn het altijd mensen uit het zuiden.
India en Indonesië.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met asians, tenzij India daar ook onder valt.
Een allochtoon met een Gooise r.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ben eigenlijk een allochtoon, dus misschien ligt het daar aan.
Beter dan die curry-meisjes, hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dan heb ik wel iets met asians. Maar Korea, China, Japan enz word ik niet warm van.
Mij ook wel, al verschilt dat per individu uiteindelijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dan heb ik wel iets met asians. Maar Korea, China, Japan enz word ik niet warm van.
Lijkt me wel leuk juist.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haters gaan haten. (ik heb dat serieus een beetje)
En het Midden-Oosterse deel van Azie?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lacistquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat Angel-Joy in dit topic post.
Ik heb serieus nog nooit een mooi Indiaas meisje gezien, maar goed, smaken verschillen natuurlijk en inb4 Sapstengel met retoucheerde Indiase fotomodellen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sommige zijn echt vet mooi, alleen heel erg behaard
Zou het? Geen idee hoe ze eruit ziet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat Angel-Joy in dit topic post.
Ik vind dat altijd raar klinken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk juist.Kan ook altijd vrolijk worden van allochtonen met een zachte g.
Daarom is het zo mooi.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd raar klinken.
Past gewoon niet
Een vriendin van mij is een Hindoestaanse, echt mooi.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een mooi Indiaas meisje gezien, maar goed, smaken verschillen natuurlijk en inb4 Sapstengel met retoucheerde Indiase fotomodellen.
[..]
Zou het? Geen idee hoe ze eruit ziet.
Oh godquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarom is het zo mooi.Helemaal als het gangstertjes zijn.
Niet naar masala?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
Elk Indiaas meisje dat ik heb gekend rook naar vis, echt verhaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |