Okay speciaal zonder Photoshop:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een mooi Indiaas meisje gezien, maar goed, smaken verschillen natuurlijk en inb4 Sapstengel met retoucheerde Indiase fotomodellen.
Ja dat ook iddquote:
Vis masala ja, geen kip masalaquote:
Ik vind het niks.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay speciaal zonder Photoshop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ja dat ook idd.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay speciaal zonder Photoshop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ja dat ook idd.
Is je moeder Indiaas?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik vind het niks.Ze zijn niet lelijk, maar lijken allemaal teveel op m'n moeder, ofzo. Word er iig niet warm van.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik vind het niks.Ze zijn niet lelijk, maar lijken allemaal teveel op m'n moeder, ofzo. Word er iig niet warm van.
Wtfquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw moeder een hele mooie vrouw.
Nee, Kroatisch. Maar ik heb daardoor een afkeer voor meisjes met zwart krullend haar en grote ogen.quote:
Je zei het ook al eens in een topic van mij namelijk.quote:
pics van je zonnebank outfitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:42 schreef -supergirl- het volgende:
Dank je meloewa voor dit topic. Dankzij dit topic heb ik besloten een zonnebank kuurtje te nemen
Soms moet het gewoon snap je, om door een bepaald vrouwelijk publiek aantrekkelijk gevonden te worden. Als ik later beetje zo'n fysiek heb als mijn UI, ga ik ook een zonnebankje pakken voor de eckte guido look.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:52 schreef ikjijallebei het volgende:
Mensen die onder de zonnebank gaan.Mensen die daar geld voor betalen.
lolquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Soms moet het gewoon snap je, om door een bepaald vrouwelijk publiek aantrekkelijk gevonden te worden. Als ik later beetje zo'n fysiek heb als mijn UI, ga ik ook een zonnebankje pakken voor de eckte guido look.
Ben je Pools?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:00 schreef Meloewa het volgende:
Wat een rotzooi! Ben nu vlekkenkoningin. Pics : [ afbeelding ] en resultaat volgende ochtend: [ afbeelding ]. Klacht: rotzooi crèmes die je een tintje geven waar ik nu alweer intrap... Wat een illusie( stinkt ook nog)
Dus Krullenbolletje hoeft bij jou niet aan de deur te komen als ze hitsig is?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Valt ook wel mee.
[..]
Nee, Kroatisch. Maar ik heb daardoor een afkeer voor meisjes met zwart krullend haar en grote ogen.
voor een paar duiten kan je bij mij meloewa.rar krijgenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:05 schreef foknerd het volgende:
Topic door geweest voor nieuwe foto's...tegenvaller zeg. Zit ik voor niks met m'n onderbroek op de enkels
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |