Is er geen Istanbulluhenge?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:47 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Wel mooi, dat Manhattenhenge.
Als jij dat niet weet dan weet niemand het.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als jij dat niet weet dan weet niemand het.
Dan zullen we het ook maar niet over Goran hebben...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik mag niks meer over Turkije zeggen.
De mediterranee is één pot nat als het gaat om bouwwerken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
U bent aangewezen als zaakgelastigde voor moderne bouwwerken in de mediterranee.
moi zonnig beeld van de ECB en Deutsche Bank...quote:
Dat zijn uw woorden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De mediterranee is één pot nat als het gaat om bouwwerken.
En die gaan ze krijgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:22 schreef Friek_ het volgende:
Wat Nederland verdient is een belastingverhoging.
Denk daar maar eens over na, filosoofmeneertje.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:22 schreef Friek_ het volgende:
En flinke bezuinigingen op de publieke sector.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:22 schreef Friek_ het volgende:
Uit te werken in lastenverhogingen voor de burgers.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:37 schreef waht het volgende:
[..]
En flinke bezuinigingen op de publieke sector.
De publieke sector is niet meer van deze tijd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:37 schreef waht het volgende:
[..]
En flinke bezuinigingen op de publieke sector.
Dat is correct. Voor iedere kilometer weg een ander betalen is helemaal van nu.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De publieke sector is niet meer van deze tijd.
Massa-ontslagen onder onrendabele ambtenaren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uit te werken in lastenverhogingen voor de burgers.
Als mijn buurman een abonnement heeft neem ik er lekker geen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:54 schreef Friek_ het volgende:
Er moet ook een abonnement komen op de brandweer, trouwens.
Tenzij het een stomme wet is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:06 schreef Tem het volgende:
Eigenlijk ben ik het wel eens met Grunberg. Integratie is onzin, het enige waar men zich aan moet houden is de wet.
Voor de ambulance komt dient u eerst al uw eigendom over te dragen als borg voor eventuele kosten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:54 schreef Friek_ het volgende:
Er moet ook een abonnement komen op de brandweer, trouwens.
Lijkt me verstandig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:05 schreef waht het volgende:
[..]
Massa-ontslagen onder onrendabele ambtenaren.
Gaat goed daar.quote:De werkloosheid in Italië is in april gestegen tot 12 procent van de beroepsbevolking, het hoogste niveau in ruim 36 jaar.
Dat maakte het Italiaanse statistiekbureau Istat vrijdag bekend. Het cijfer over maart is bijgesteld van 11,5 naar 11,9 procent.
Bijna 3,1 miljoen Italianen zaten onvrijwillig zonder betaalde baan. Dat zijn er 23.000 meer dan een maand eerder en 373.000 meer dan in april vorig jaar. De jeugdwerkloosheid is verder gestegen naar 40,5 procent.
http://www.nu.nl/economie(...)77-niet-zo-hoog.html
klopt hoor, het streven naar assimilatie is eigenlijk gewoon ouderwets maakbaarheidsdenken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:06 schreef Tem het volgende:
Eigenlijk ben ik het wel eens met Grunberg. Integratie is onzin, het enige waar men zich aan moet houden is de wet.
Immigranten moeten zich gewoon realiseren dat er een mogelijkheid bestaat dat terugkeren de enige optie is. En daar moeten zij zich ook op voorbereiden. Je bent in mijn ogen een domme immigrant als je dat niet doet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:06 schreef Tem het volgende:
Ach, niets wat Brussel niet kan oplossen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:12 schreef 99.999 het volgende:
Dat soort jeugdwerkeloosheid is echt wel bizar.
Hoe denkt A.F.Th. hierover?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:06 schreef Tem het volgende:
Is het weer zover?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:14 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, niets wat Brussel niet kan oplossen.
EU-bashen is een vrij constante in deze slowchat.quote:
Rechts vindt van niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:17 schreef poepa het volgende:
De maakbaarheid van een samenleving is toch achterhaald?
Je stelde dat er niets is wat ze niet kunnen oplossen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:18 schreef waht het volgende:
[..]
EU-bashen is een vrij constante in deze slowchat.
De sneren hier zijn wat gewiekster dan elders.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:19 schreef poepa het volgende:
[..]
Je stelde dat er niets is wat ze niet kunnen oplossen.
Ik dacht al dat je het cynisch bedoelde.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:20 schreef waht het volgende:
[..]
De sneren hier zijn wat gewiekster dan elders.
Ik dacht dat je refereerde naar een deportatie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:18 schreef waht het volgende:
[..]
EU-bashen is een vrij constante in deze slowchat.
Dat zou je hopen maar helaasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:17 schreef poepa het volgende:
De maakbaarheid van een samenleving is toch achterhaald?
Om het goed te maken bied ik deze foto van Reya na de lunch aan:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je refereerde naar een deportatie.
Dat doen ze daar dan wel weer goed. Iedere middag doorbrengen in gepaste dronkenschap.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:27 schreef waht het volgende:
[..]
Om het goed te maken bied ik deze foto van Reya na de lunch aan:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je dat? Wanneer een land de enige verplichting heeft dat men zich aan de wet houdt is het aan het individu om zich te kunnen vinden in de samenleving.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Immigranten moeten zich gewoon realiseren dat er een mogelijkheid bestaat dat terugkeren de enige optie is. En daar moeten zij zich ook op voorbereiden. Je bent in mijn ogen een domme immigrant als je dat niet doet.
Behoorlijk kortzichtige kijk op wat een samenleving is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:06 schreef Tem het volgende:
Bestaat 'de Nederlander'?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Behoorlijk kortzichtige kijk op wat een samenleving is.
Nou, omdat er geen garanties bestaan. Het simpelweg aan de wet houden is één factor. Dat neemt niet weg dat er politieke ontwikkelingen kunnen ontstaan die dermate van invloed zijn op je persoonlijke levenssfeer (juist als immigrant) dat je maar beter kan vertrekken dan blijven. Een exit-strategie is altijd gezond - en daar moet je niet mee wachten totdat de bom barst.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Wanneer een land de enige verplichting heeft dat men zich aan de wet houdt is het aan het individu om zich te kunnen vinden in de samenleving.
Voor de rest geef ik je wel gelijk aangezien er legio factoren kunnen zijn dat je weer terug zou willen gaan naar het land van herkomst.
Hoe realistisch acht jij die mogelijkheid?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Immigranten moeten zich gewoon realiseren dat er een mogelijkheid bestaat dat terugkeren de enige optie is. En daar moeten zij zich ook op voorbereiden. Je bent in mijn ogen een domme immigrant als je dat niet doet.
Bestaat "de Nederlandse samenleving"?quote:
Dat is lastig in te schatten, dat is namelijk altijd zo met 'de politiek'. Ik acht het wel zodanig realistisch dat ik maatregelen heb getroffen om elders te kunnen leven met de voorzieningen die ik hier nu ook heb.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoe realistisch acht jij die mogelijkheid?
Taal?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:06 schreef Tem het volgende:
Beetje holle kreet, want de volgende vraag is wat goede wetten zijn rondom integratie en burgerschap.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:06 schreef Tem het volgende:
Wetten rondom integratie?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje holle kreet, want de volgende vraag is wat goede wetten zijn rondom integratie.
Niet als eenvoudig te definiëren iets lijkt me. Daaraan aanpassen is dan ook niet zomaar geregeld.quote:
Uiteindelijk ontkom je daar toch niet aan (of anders je kinderen) als je je definitief ergens vestigt.quote:
Daar moet je natuurlijk wel de middelen voor hebben. De gemiddelde immigrant heeft het niet zo breed.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is lastig in te schatten, dat is namelijk altijd zo met 'de politiek'. Ik acht het wel zodanig realistisch dat ik maatregelen heb getroffen om elders te kunnen leven met de voorzieningen die ik hier nu ook heb.
Wanneer men in aanmerking komt voor het Nederlanderschap en welke eisen daar aan verbonden zijn, bijvoorbeeld.quote:
Dan moet je er als immigrant maar voor zorgen dat je het zo breed hebt. En zoveel geld vraagt het allemaal niet, als je niet alles wil uitgeven aan de luxe alhier in ieder geval. De meeste immigranten (2e generatie) hebben ouders die her en der lappen grond hebben. Vaak groot zat voor meerdere grote woningen. Daar kan je voor 40K prima een huisje op zetten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Daar moet je natuurlijk wel de middelen voor hebben. De gemiddelde immigrant heeft het niet zo breed.
Fair enough.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan moet je er als immigrant maar voor zorgen dat je het zo breed hebt. En zoveel geld vraagt het allemaal niet, als je niet alles wil uitgeven aan de luxe alhier in ieder geval. De meeste immigranten hebben ouders die her en der lappen grond hebben. Vaak groot zat voor meerdere grote woningen. Daar kan je voor 40K prima een huisje op zetten.
Een kwestie van de markt zijn werk laten doen, zoals de VVD graag zegt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uiteindelijk ontkom je daar toch niet aan (of anders je kinderen) als je je definitief ergens vestigt.
Of je deelt de kosten met eventuele broers/zussen. Zolang je maar de voorzieningen hebt, fatsoenlijke keuken, douche, garage, internet, water etc.quote:
En klompen dragen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Iedere week rookworst eten wordt verplicht.
Inkomen is ook wel handig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of je deelt de kosten met eventuele broers/zussen. Zolang je maar de voorzieningen hebt, fatsoenlijke keuken, douche, garage, internet, water etc.
Pensioenleeftijd gewoon naar de 75 gooien, dat zal de jeugd leren!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:12 schreef 99.999 het volgende:
Promovendi.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:46 schreef Friek_ het volgende:
Ik werk trouwens best vaak samen met promovendi die geen woord Nederlands spreken.
Afvoeren die smerige bende.
Ik zie het al helemaal voor mij. Zo'n hele groep vluchtelingen die nauwelijks een woord Nederlands praat rondlopend op klompen. De kampen zullen nog nooit zo gezellig zijn geweest voor de buurt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je voeten eenmaal ingelopen zijn (de klompen inlopen lukt niet), loopt dat best aardig.
En als het uit de hand loopt is het gelijk een goed slagwapen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor mij. Zo'n hele groep vluchtelingen die nauwelijks een woord Nederlands praat rondlopend op klompen. De kampen zullen nog nooit zo gezellig zijn geweest voor de buurt.
Wetten worden democratisch vastgesteld waardoor deze leidend zijn. Goed of slecht is irrelevant. Je zou ook kunnen stellen waarom je hier überhaupt wetten voor maakt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje holle kreet, want de volgende vraag is wat goede wetten zijn rondom integratie en burgerschap.
Jij weet net zo goed als ik dat het alleen maar criminaliteit in de hand werkt indien er geen perspectief is op 'legaal' een boterham verdienen. Gezien de huidige werkloosheidscijfers én het lage opleidingsniveau al helemaal..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:02 schreef waht het volgende:
Het zou werken als het sociale vangnet flink wordt uitgekleed en de politiediensten die lui in toom houden.
Dan mogen ze zelf uitzoeken hoe ze hun boterham verdienen, mits legaal.
Ik haakte in op wat Tem zei inzake integratie. Als deze mensen zonder te integreren hun boterham kunnen verdienen hou ik ze niet tegen. Maar inderdaad zoals jij zegt denk ik dat men hierdoor eerder geneigd is de wet te overtreden, wat weer door politiediensten moet worden beperkt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat het alleen maar criminaliteit in de hand werkt indien er geen perspectief is op 'legaal' een boterham verdienen. Gezien de huidige werkloosheidscijfers én het lage opleidingsniveau al helemaal..
Naja, wat is de definitie van een samenleving. Moet ik bijvoorbeeld meedoen aan de buurtbbq omdat men dat zo graag wil? Integreer ik dan goed in de samenleving?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Behoorlijk kortzichtige kijk op wat een samenleving is.
Jij bent dan ook de reden dat dit de probleemkroeg heet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:16 schreef betyar het volgende:
Ik heb een probleem en dit is de probleemkroeg.
Je kan wel kiezen om niet mee te doen, maar je moet dan niet raar staan kijken als er gele vlekken op je mat liggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:18 schreef Tem het volgende:
Moet ik bijvoorbeeld meedoen aan de buurtbbq omdat men dat zo graag wil? Integreer ik dan goed in de samenleving?
Precies, die keuze kan ik dan zelf wel maken. Dat hoeft een ander niet voor mij te beslissen. Uiteindelijk gaat het mij om die diarree van de PVV met hun Islamisering. Er vindt niets illegaals plaats dus waarom komen ze weer met dit soort kul aankakken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je kan wel kiezen om niet mee te doen, maar je moet dan niet raar staan kijken als er gele vlekken op je mat liggen.
Waarop jij zei, 'nee, maar je moeder ziet er wel lekker uit.'quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:43 schreef De_Guidance het volgende:
Er is hier zo'n jongen die mij elke dag een moslimvraag stelt.
De vraag van vandaag was: moet jij trouwen met een moslima?
Hij zegt het dat hij het doet om misverstanden weg te nemen uit de samenleving.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:44 schreef waht het volgende:
[..]
Waarop jij zei, 'nee, maar je moeder ziet er wel lekker uit.'
Wat nobel van hem.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij zegt het dat hij het doet om misverstanden weg te nemen uit de samenleving.
Hebben zebravinkjes hierin ook nog een rol?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij zegt het dat hij het doet om misverstanden weg te nemen uit de samenleving.
Nergens je verjaardag kenbaar maken, dan krijg je die rommel ook niet toegestuurd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Die dingen worden ook steeds erger.
Ik heb er een paar waar ik random data in heb gevuld, dus ik krijg ze het hele jaar door.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nergens je verjaardag kenbaar maken, dan krijg je die rommel ook niet toegestuurd.
Hadden ze maar een relevante opleiding moeten volgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:12 schreef 99.999 het volgende:
Pizzabakker.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hadden ze maar een relevante opleiding moeten volgen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb er een paar waar ik random data in heb gevuld, dus ik krijg ze het hele jaar door.
Zelfs hun drugs zijn wit. (of was dat Urk?)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Volendam wel, enkel blank DNA en bijna geen mensen mét een donkere huidskleur.
Je moet hun bureau schoonmaken?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:46 schreef Friek_ het volgende:
Ik werk trouwens best vaak samen met promovendi die geen woord Nederlands spreken.
Afvoeren die smerige bende.
Beide, maar in Volendam schijnt het echt erg te zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zelfs hun drugs zijn wit. (of was dat Urk?)
Niet zo hè.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hadden ze maar een relevante opleiding moeten volgen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:19 schreef Disana het volgende:
Heerlijk op het terras gezeten. Wordt het dan toch nog zomer?
Min of meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:19 schreef Disana het volgende:
D'r zijn maar een paar plaatsen beschikbaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, morgen dus weer een stuk minder. Alleen: ik zit niet in Den Haag.
Nee, meteen winter.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:19 schreef Disana het volgende:
Hmm, slechts 12 en 14 graden voor Groningen in het weekend. YokiKater, je zult nog een extra dans moeten doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:26 schreef waht het volgende:
[..]
D'r zijn maar een paar plaatsen beschikbaar.
Hier is het nu 19 graden in de schaduw. Ik ga wel een extra dansje doen.. morgen rond deze tijd is het gewoon zonnig en een graad of 17, zondag maak ik er 19 van.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, slechts 12 en 14 graden voor Groningen in het weekend. YokiKater, je zult nog een extra dans moeten doen.
Ik houd je eraan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier is het nu 19 graden in de schaduw. Ik ga wel een extra dansje doen.. morgen rond deze tijd is het gewoon zonnig en een graad of 17, zondag maak ik er 19 van.
Wat dans jij goedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga alvast een dansje doen
[ afbeelding ]
Russen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die mensen zien er wel intelligent uit zeg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe kunnen we dit gebruiken om regimes omver te werpen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:51 schreef De_Guidance het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)l-leert-zingen.dhtml
Dit lijkt erg op wat wij doen.
Het zijn bazen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die mensen zien er wel intelligent uit zeg.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:53 schreef waht het volgende:
[..]
Hoe kunnen we dit gebruiken om regimes omver te werpen?
Hangjongeren in een speeltuin, wat moet je ook anders in zo'n buurt.quote:
Ze weten zich wel prima te vermaken. Lekker gek doen ipv een beetje depri zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hangjongeren in een speeltuin, wat moet je ook anders in zo'n buurt.
Met behulp van drankquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze weten zich wel prima te vermaken. Lekker gek doen ipv een beetje depri zijn.
Ik had altijd begrepen dat het een 'kunstprojectje' was en geen hangjongeren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze weten zich wel prima te vermaken. Lekker gek doen ipv een beetje depri zijn.
Ah, de zebravinkconnectie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:51 schreef De_Guidance het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)l-leert-zingen.dhtml
Dit lijkt erg op wat wij doen.
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Met behulp van drankMaar ik vermoed dat er geen peuter meer op die speelplaats komt.
Oh, ik ken het verhaal achter het filmpje niet. Vind het wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik had altijd begrepen dat het een 'kunstprojectje' was en geen hangjongeren.
Gister las ik nog een nieuwsbericht van een oudere dame die in een liftschacht was gevallen en overleden bij zo'n reddingsactie.quote:
Ik gok: Gangnam Stylequote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die mensen zien er wel intelligent uit zeg.
Wat leuk.quote:El-Hasan D. hoorde zes jaar celstraf tegen zich eisen. Volgens de officier van justitie had hij als volwassene, trainer en begeleider beter moeten weten.
Zijn zoon Yassin D. (16) hoorde 12 maanden jeugddetentie tegen zich eisen waarvan 2 maanden voorwaardelijk. Tegen vijf andere verdachten, Fady F. (16), Ibrahim C. (16), Othman K. (16), Soufyan B. (17) en Mohamed K. (18) , is 2 jaar celstraf geëist, waarvan 6 maanden voorwaardelijk.
Dan kunnen ze minder hard schoppen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, ze moeten allemaal iig. zitten.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef robin007bond het volgende:
OV-struggles. Verkeerde trein op hetzelfde spoor genomen.
Overigens Guidance, ik kwam nog moslima's in de trein tegen. Ze zaten keihard te praten in de stiltecoupe, maar voor de rest deden ze uiteraard geen vlieg kwaad. Wel gebaarde er eentje "Ssssst!" tegen mij, terwijl ik heel stil was en zij zaten te praten. Vervolgens zei ze: "Was een grapje hoor!"
Oh, en ik kwam nog een meisje die gitaar speelt tegen. Ze is christelijk en vond Nirvana goed.
End of story.
Allahoe akbar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef robin007bond het volgende:
Overigens Guidance, ik kwam nog moslima's in de trein tegen. Ze zaten keihard te praten in de stiltecoupe, maar voor de rest deden ze uiteraard geen vlieg kwaad. Wel gebaarde er eentje "Ssssst!" tegen mij, terwijl ik heel stil was en zij zaten te praten. Vervolgens zei ze: "Was een grapje hoor!"
Oh, en ik kwam nog een meisje die gitaar speelt tegen. Ze is christelijk en vond Nirvana goed.
End of story.
Beter je moeder zulke tieten dan je vader...quote:
Dat was die drol van de worstenbroodjes van eergisteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef YokiKater het volgende:
Lief dagboek,
De zonnedansjes werken erg goed, ik ben al 1,5 kilo kwijt!
Ze voelen zich niet verantwoordelijk wist een nog te vertellen.quote:
Je kan ook de opdrachtwn te lijf gaan zodat je die op tijd af hebt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef Friek_ het volgende:
Lief dagboek,
tijd om mijn deadlines te lijf te gaan.
Dan kom ik dus niet aan van worstenbroodjesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat was die drol van de worstenbroodjes van eergisteren.
Ik zie dat bloedmooi ook aan flinke devaluatie onderhevig is.quote:
Als iemand zulke jopen heeft dan wil het gezicht nog wel eens worden vergeten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie dat bloedmooi ook aan flinke devaluatie onderhevig is.
Die zit in Italië ook al bijna op de 40% inderdaad, hot item hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:03 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
Op naar de 100% werkloosheid onder jongeren in Griekenland.
Dat valt toch ook wel weer mee, voor zover ik kan zien? Als je even zoekt in een vrouwenmassa vindt je wel eentje met grotere.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Als iemand zulke jopen heeft dan wil het gezicht nog wel eens worden vergeten.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef robin007bond het volgende:
End of story.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Lief dagboek,
Tijd voor meer bier, snel even wat eten en dan eens rustig richting Paradiso met onderweg nog ergens bier.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef YokiKater het volgende:
Lief dagboek,
De zonnedansjes werken erg goed, ik ben al 1,5 kilo kwijt!
Lief dagboekquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef Friek_ het volgende:
Lief dagboek,
tijd om mijn deadlines te lijf te gaan.
Doe er wat aan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:58 schreef Mutant01 het volgende:
Lief dagboek,
Gelderland is aan het islamiseren.
Gelderland vooral begreep ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:58 schreef Mutant01 het volgende:
Lief dagboek,
Dat is klinkklare onzin, dagboek.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:58 schreef Mutant01 het volgende:
Lief dagboek,
Je hebt die van robin overgekocht?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:01 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb een nieuw kussen gekocht, dat wordt lekker slapen vannacht.
#norobinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:01 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb een nieuw kussen gekocht, dat wordt lekker slapen vannacht.
De biostabil hangt zeker ook om je nek?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neuh, zo'n orthopedisch verantwoord kussen. Beter voor je nek of zo.
Niet echt vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:05 schreef betyar het volgende:
[..]
De biostabil hangt zeker ook om je nek?
Nee, zover ga ik niet in die onzin. Had gewoon een nieuw kussen nodig en heb deze maar genomen, merk vanzelf wel of het iets helpt of niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:05 schreef betyar het volgende:
[..]
De biostabil hangt zeker ook om je nek?
Jawel hoor en die zooi werkt uiteraard altijd bij de mensen die het hebben aangeschaft om zich niet bedrogen te voelen.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Jawel hoor en die zooi werkt uiteraard altijd bij de mensen die het hebben aangeschaft om zich niet bedrogen te voelen.
Ik heb hem niet bewust gekocht voor nekklachten of omdat ik er in geloof, ze hadden gewoon niet iets veel betersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Jawel hoor en die zooi werkt uiteraard altijd bij de mensen die het hebben aangeschaft om zich niet bedrogen te voelen.
Dat soort kussens ook, kijk eens hoe ze die dingen verkopen. Hoofdkussens waar de huisstofmijt niet in voor komt!! uiteraard hebben ze dat beestje zo groot op een plaat geprint dat het een eng duister wezen is dat je met huid en haar verslindt!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Traagschuimkussen is gewoon een bepaald type kussen die bij sommige mensen werkt.
Biostabil is onzin.
Ik ben tegen kwakzalverij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:11 schreef De_Guidance het volgende:
Bovendien, mocht het onzin zijn, waarom gun je iemand geen placebo-effect?
Heb ik ook nog zien liggen, en van die anti-allergie kussens, dit dat alles. Maar ik ben helemaal niet allergisch voor kussens, dus die heb ik lekker laten liggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat soort kussens ook, kijk eens hoe ze die dingen verkopen. Hoofdkussens waar de huisstofmijt niet in voor komt!! uiteraard hebben ze dat beestje zo groot op een plaat geprint dat het een eng duister wezen is dat je met huid en haar verslindt!
In het ziekenhuis gebruiken ze ook van die matrassen. Dus ik geloof niet dat het kwakzalverij is.quote:
Robin heeft ook een placebo-kussen,quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:11 schreef De_Guidance het volgende:
Bovendien, mocht het onzin zijn, waarom gun je iemand geen placebo-effect?
Nee in het ziekenhuis gebruiken ze goede matrassen. Een goed matras kost gewoon geld. Die onzinnige matrassen waar je eerst 2 dagen een rondreis moet meemaken met zo'n agressieve verkoop en vervolgens eenmalig met 70% korting worden verkocht is gewoon rommel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:14 schreef Tem het volgende:
[..]
In het ziekenhuis gebruiken ze ook van die matrassen. Dus ik geloof niet dat het kwakzalverij is.
Wat lul je nou stom. Traagschuim matrassen worden in de medische wereld gewoon gebruikt en die kosten geld ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee in het ziekenhuis gebruiken ze goede matrassen. Een goed matras kost gewoon geld. Die onzinnige matrassen waar je eerst 2 dagen een rondreis moet meemaken met zo'n agressieve verkoop en vervolgens eenmalig met 70% korting worden verkocht is gewoon rommel.
Klopt, ik ontken het ook niet. Njah, het woordje nee had ik weg moeten laten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat lul je nou stom. Traagschuim matrassen worden in de medische wereld gewoon gebruikt en die kosten geld ja.
Excuses.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:24 schreef Tem het volgende:
Nee is meestal een ontkenning. Behalve bij vrouwen, dan is het soms weer ja
Werd tijd dat iemand die eens aanbood voor Brabant inderdaad.quote:
Die heb je uit NWSquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Berberaapjes zijn best aandoenlijk.
Nou en.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:19 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag voor de lunch even naar Frankfurt gevlogen
Op Geenstijl staat een nare opmerking over Turken, ga je daar maar even over lopen te verontwaardigen.quote:
De Volkskrant schreef eerder al over de moeder van Guido.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op Geenstijl staat een nare opmerking over Turken, ga je daar maar even over lopen te verontwaardigen.
Nou, opbokken dan maar knurft.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:11 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Ik hoor niet bij jullie politiek correcte clubje, das waar.
Melkert en van Dam zijn onze grote leiders!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:11 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Nee, terug naar je eigen land!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:12 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Tis wel gezellig hier eigenlijk, ik blijf. Fijn hè?
Het boeit echt helemaal niemand gok ik zo, ze zijn allemaal zo'n beetje hersendood hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:12 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Tis wel gezellig hier eigenlijk, ik blijf. Fijn hè?
Ik ben altijd een Etonheertje geweest.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:18 schreef Misty_eyes het volgende:
Ik was vroeger een ongewassen en stinkende hippie, net als jullie.
Mits het correct gebeurt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:24 schreef waht het volgende:
Wij zijn inderdaad politiek correct.
Behalve dan dat wij genocide goedkeuren.
Turkofiel, dat zijn wij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Onzin, wij houden buitengewoon van Turkije.
Europa hoort niet bij Turkije want geen groei. Want recessiequote:
We zouden ook beter passen in een unie met Turkije i.p.v. met de kansloze Europese landen.quote:
quote:
Die kende ik al. Daar is de schuld die jij op gaat bouwen nog niet eens in meegenomen.quote:
Ik ben van plan om nooit een hypotheek te nemen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die kende ik al. Daar is de schuld die jij op gaat bouwen nog niet eens in meegenomen.
quote:"PROTEST TEGEN DE GROEI VAN ISTANBUL, ZONDER INSPRAAK"
Het protest krijgt een steeds breder karakter. Volgens onze correspondent Bram Vermeulen is de demonstratie een grotere aanklacht tegen het feit dat Istanbul groeit, net als de Turkse economie. Sinds premier Erdogan aan de macht is, heeft het land een transformatie ondergaan. Turkije is van crisisland uitgegroeid tot de snelst groeiende economie van Europa. Het inkomen per hoofd van de bevolking is verdrievoudigd in de laatste tien jaar.
Je rekent je huis gelijk cash af.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben van plan om nooit een hypotheek te nemen.
Bram Vermeulen legt het goed uit in dit artikel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vanwaar ineens die escalatie zo snel? Broeide er al wat?
Lekker belangrijk. Gewoon aflossingsvrij en na mij de zonvloed. Wat mijn kinderen moeten erven heb ik dan al lang geregeld.quote:
Een leven van armoede en misère om dichter bij GOD te komenquote:
Nee, ik had gewoon een vak moeten leren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een leven van armoede en misère om dichter bij GOD te komen![]()
De zondvloed. Dat geef je net zelf aan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Gewoon aflossingsvrij en na mij de zonvloed. Wat mijn kinderen moeten erven heb ik dan al lang geregeld.
Wij politiek correct?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:11 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Het gaat om je denkniveau. Opleiding is geen garantie voor suc6.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon een vak moeten leren.
Heeft Sunchaser op 'm gespuugd?quote:
Alsof dat wat uitmaakt, blanke.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon een vak moeten leren.
Volgens mij stond het Turkse GroenLinks op om een of ander pleintje te verdedigen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef De_Guidance het volgende:
Protest tegen groei. First world problems.
[..]
quote:
Dat is goed voor de weerstand.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens mij stond het Turkse GroenLinks op om een of ander pleintje te verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |