quote:"PROTEST TEGEN DE GROEI VAN ISTANBUL, ZONDER INSPRAAK"
Het protest krijgt een steeds breder karakter. Volgens onze correspondent Bram Vermeulen is de demonstratie een grotere aanklacht tegen het feit dat Istanbul groeit, net als de Turkse economie. Sinds premier Erdogan aan de macht is, heeft het land een transformatie ondergaan. Turkije is van crisisland uitgegroeid tot de snelst groeiende economie van Europa. Het inkomen per hoofd van de bevolking is verdrievoudigd in de laatste tien jaar.
Je rekent je huis gelijk cash af.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben van plan om nooit een hypotheek te nemen.
Bram Vermeulen legt het goed uit in dit artikel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vanwaar ineens die escalatie zo snel? Broeide er al wat?
Lekker belangrijk. Gewoon aflossingsvrij en na mij de zonvloed. Wat mijn kinderen moeten erven heb ik dan al lang geregeld.quote:
Een leven van armoede en misère om dichter bij GOD te komenquote:
Nee, ik had gewoon een vak moeten leren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een leven van armoede en misère om dichter bij GOD te komen![]()
De zondvloed. Dat geef je net zelf aan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Gewoon aflossingsvrij en na mij de zonvloed. Wat mijn kinderen moeten erven heb ik dan al lang geregeld.
Wij politiek correct?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:11 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Ik hoor niet bij jullie politiek correcte clubje, das waar.
Het gaat om je denkniveau. Opleiding is geen garantie voor suc6.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon een vak moeten leren.
Heeft Sunchaser op 'm gespuugd?quote:
Alsof dat wat uitmaakt, blanke.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon een vak moeten leren.
Volgens mij stond het Turkse GroenLinks op om een of ander pleintje te verdedigen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef De_Guidance het volgende:
Protest tegen groei. First world problems.
[..]
quote:
Dat is goed voor de weerstand.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens mij stond het Turkse GroenLinks op om een of ander pleintje te verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |