In het ziekenhuis gebruiken ze ook van die matrassen. Dus ik geloof niet dat het kwakzalverij is.quote:
Robin heeft ook een placebo-kussen,quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:11 schreef De_Guidance het volgende:
Bovendien, mocht het onzin zijn, waarom gun je iemand geen placebo-effect?
Nee in het ziekenhuis gebruiken ze goede matrassen. Een goed matras kost gewoon geld. Die onzinnige matrassen waar je eerst 2 dagen een rondreis moet meemaken met zo'n agressieve verkoop en vervolgens eenmalig met 70% korting worden verkocht is gewoon rommel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:14 schreef Tem het volgende:
[..]
In het ziekenhuis gebruiken ze ook van die matrassen. Dus ik geloof niet dat het kwakzalverij is.
Wat lul je nou stom. Traagschuim matrassen worden in de medische wereld gewoon gebruikt en die kosten geld ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee in het ziekenhuis gebruiken ze goede matrassen. Een goed matras kost gewoon geld. Die onzinnige matrassen waar je eerst 2 dagen een rondreis moet meemaken met zo'n agressieve verkoop en vervolgens eenmalig met 70% korting worden verkocht is gewoon rommel.
Klopt, ik ontken het ook niet. Njah, het woordje nee had ik weg moeten laten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat lul je nou stom. Traagschuim matrassen worden in de medische wereld gewoon gebruikt en die kosten geld ja.
Excuses.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:24 schreef Tem het volgende:
Nee is meestal een ontkenning. Behalve bij vrouwen, dan is het soms weer ja
Werd tijd dat iemand die eens aanbood voor Brabant inderdaad.quote:
Die heb je uit NWSquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Berberaapjes zijn best aandoenlijk.
Nou en.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:19 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag voor de lunch even naar Frankfurt gevlogen
Op Geenstijl staat een nare opmerking over Turken, ga je daar maar even over lopen te verontwaardigen.quote:
De Volkskrant schreef eerder al over de moeder van Guido.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op Geenstijl staat een nare opmerking over Turken, ga je daar maar even over lopen te verontwaardigen.
Nou, opbokken dan maar knurft.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:11 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Ik hoor niet bij jullie politiek correcte clubje, das waar.
Melkert en van Dam zijn onze grote leiders!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:11 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Ik hoor niet bij jullie politiek correcte clubje, das waar.
Nee, terug naar je eigen land!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:12 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Tis wel gezellig hier eigenlijk, ik blijf. Fijn hè?
Het boeit echt helemaal niemand gok ik zo, ze zijn allemaal zo'n beetje hersendood hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:12 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Tis wel gezellig hier eigenlijk, ik blijf. Fijn hè?
Ik ben altijd een Etonheertje geweest.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:18 schreef Misty_eyes het volgende:
Ik was vroeger een ongewassen en stinkende hippie, net als jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |