quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef robin007bond het volgende:
OV-struggles. Verkeerde trein op hetzelfde spoor genomen.
Overigens Guidance, ik kwam nog moslima's in de trein tegen. Ze zaten keihard te praten in de stiltecoupe, maar voor de rest deden ze uiteraard geen vlieg kwaad. Wel gebaarde er eentje "Ssssst!" tegen mij, terwijl ik heel stil was en zij zaten te praten. Vervolgens zei ze: "Was een grapje hoor!"
Oh, en ik kwam nog een meisje die gitaar speelt tegen. Ze is christelijk en vond Nirvana goed.
End of story.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Lief dagboek,
Tijd voor meer bier, snel even wat eten en dan eens rustig richting Paradiso met onderweg nog ergens bier.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef YokiKater het volgende:
Lief dagboek,
De zonnedansjes werken erg goed, ik ben al 1,5 kilo kwijt!
Lief dagboekquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef Friek_ het volgende:
Lief dagboek,
tijd om mijn deadlines te lijf te gaan.
Doe er wat aan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:58 schreef Mutant01 het volgende:
Lief dagboek,
Gelderland is aan het islamiseren.
Gelderland vooral begreep ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:58 schreef Mutant01 het volgende:
Lief dagboek,
Dat is klinkklare onzin, dagboek.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:58 schreef Mutant01 het volgende:
Lief dagboek,
Je hebt die van robin overgekocht?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:01 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb een nieuw kussen gekocht, dat wordt lekker slapen vannacht.
#norobinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:01 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb een nieuw kussen gekocht, dat wordt lekker slapen vannacht.
De biostabil hangt zeker ook om je nek?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neuh, zo'n orthopedisch verantwoord kussen. Beter voor je nek of zo.
Niet echt vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:05 schreef betyar het volgende:
[..]
De biostabil hangt zeker ook om je nek?
Nee, zover ga ik niet in die onzin. Had gewoon een nieuw kussen nodig en heb deze maar genomen, merk vanzelf wel of het iets helpt of niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:05 schreef betyar het volgende:
[..]
De biostabil hangt zeker ook om je nek?
Jawel hoor en die zooi werkt uiteraard altijd bij de mensen die het hebben aangeschaft om zich niet bedrogen te voelen.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Jawel hoor en die zooi werkt uiteraard altijd bij de mensen die het hebben aangeschaft om zich niet bedrogen te voelen.
Ik heb hem niet bewust gekocht voor nekklachten of omdat ik er in geloof, ze hadden gewoon niet iets veel betersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Jawel hoor en die zooi werkt uiteraard altijd bij de mensen die het hebben aangeschaft om zich niet bedrogen te voelen.
Dat soort kussens ook, kijk eens hoe ze die dingen verkopen. Hoofdkussens waar de huisstofmijt niet in voor komt!! uiteraard hebben ze dat beestje zo groot op een plaat geprint dat het een eng duister wezen is dat je met huid en haar verslindt!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Traagschuimkussen is gewoon een bepaald type kussen die bij sommige mensen werkt.
Biostabil is onzin.
Ik ben tegen kwakzalverij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:11 schreef De_Guidance het volgende:
Bovendien, mocht het onzin zijn, waarom gun je iemand geen placebo-effect?
Heb ik ook nog zien liggen, en van die anti-allergie kussens, dit dat alles. Maar ik ben helemaal niet allergisch voor kussens, dus die heb ik lekker laten liggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat soort kussens ook, kijk eens hoe ze die dingen verkopen. Hoofdkussens waar de huisstofmijt niet in voor komt!! uiteraard hebben ze dat beestje zo groot op een plaat geprint dat het een eng duister wezen is dat je met huid en haar verslindt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |