Dan kunnen ze minder hard schoppen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, ze moeten allemaal iig. zitten.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef robin007bond het volgende:
OV-struggles. Verkeerde trein op hetzelfde spoor genomen.
Overigens Guidance, ik kwam nog moslima's in de trein tegen. Ze zaten keihard te praten in de stiltecoupe, maar voor de rest deden ze uiteraard geen vlieg kwaad. Wel gebaarde er eentje "Ssssst!" tegen mij, terwijl ik heel stil was en zij zaten te praten. Vervolgens zei ze: "Was een grapje hoor!"
Oh, en ik kwam nog een meisje die gitaar speelt tegen. Ze is christelijk en vond Nirvana goed.
End of story.
Allahoe akbar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef robin007bond het volgende:
OV-struggles. Verkeerde trein op hetzelfde spoor genomen.
Overigens Guidance, ik kwam nog moslima's in de trein tegen. Ze zaten keihard te praten in de stiltecoupe, maar voor de rest deden ze uiteraard geen vlieg kwaad. Wel gebaarde er eentje "Ssssst!" tegen mij, terwijl ik heel stil was en zij zaten te praten. Vervolgens zei ze: "Was een grapje hoor!"
Oh, en ik kwam nog een meisje die gitaar speelt tegen. Ze is christelijk en vond Nirvana goed.
End of story.
Beter je moeder zulke tieten dan je vader...quote:
Dat was die drol van de worstenbroodjes van eergisteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef YokiKater het volgende:
Lief dagboek,
De zonnedansjes werken erg goed, ik ben al 1,5 kilo kwijt!
Ze voelen zich niet verantwoordelijk wist een nog te vertellen.quote:
Je kan ook de opdrachtwn te lijf gaan zodat je die op tijd af hebt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef Friek_ het volgende:
Lief dagboek,
tijd om mijn deadlines te lijf te gaan.
Dan kom ik dus niet aan van worstenbroodjesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat was die drol van de worstenbroodjes van eergisteren.
Ik zie dat bloedmooi ook aan flinke devaluatie onderhevig is.quote:
Als iemand zulke jopen heeft dan wil het gezicht nog wel eens worden vergeten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie dat bloedmooi ook aan flinke devaluatie onderhevig is.
Die zit in Italië ook al bijna op de 40% inderdaad, hot item hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:03 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
Op naar de 100% werkloosheid onder jongeren in Griekenland.
Dat valt toch ook wel weer mee, voor zover ik kan zien? Als je even zoekt in een vrouwenmassa vindt je wel eentje met grotere.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Als iemand zulke jopen heeft dan wil het gezicht nog wel eens worden vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |