Is er geen Istanbulluhenge?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:47 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Wel mooi, dat Manhattenhenge.
Als jij dat niet weet dan weet niemand het.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als jij dat niet weet dan weet niemand het.
Dan zullen we het ook maar niet over Goran hebben...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik mag niks meer over Turkije zeggen.
De mediterranee is één pot nat als het gaat om bouwwerken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
U bent aangewezen als zaakgelastigde voor moderne bouwwerken in de mediterranee.
moi zonnig beeld van de ECB en Deutsche Bank...quote:
Dat zijn uw woorden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De mediterranee is één pot nat als het gaat om bouwwerken.
En die gaan ze krijgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:22 schreef Friek_ het volgende:
Wat Nederland verdient is een belastingverhoging.
Denk daar maar eens over na, filosoofmeneertje.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:22 schreef Friek_ het volgende:
En flinke bezuinigingen op de publieke sector.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:22 schreef Friek_ het volgende:
Uit te werken in lastenverhogingen voor de burgers.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:37 schreef waht het volgende:
[..]
En flinke bezuinigingen op de publieke sector.
De publieke sector is niet meer van deze tijd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:37 schreef waht het volgende:
[..]
En flinke bezuinigingen op de publieke sector.
Dat is correct. Voor iedere kilometer weg een ander betalen is helemaal van nu.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De publieke sector is niet meer van deze tijd.
Massa-ontslagen onder onrendabele ambtenaren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uit te werken in lastenverhogingen voor de burgers.
Als mijn buurman een abonnement heeft neem ik er lekker geen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:54 schreef Friek_ het volgende:
Er moet ook een abonnement komen op de brandweer, trouwens.
Tenzij het een stomme wet is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:06 schreef Tem het volgende:
Eigenlijk ben ik het wel eens met Grunberg. Integratie is onzin, het enige waar men zich aan moet houden is de wet.
Voor de ambulance komt dient u eerst al uw eigendom over te dragen als borg voor eventuele kosten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:54 schreef Friek_ het volgende:
Er moet ook een abonnement komen op de brandweer, trouwens.
Lijkt me verstandig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:05 schreef waht het volgende:
[..]
Massa-ontslagen onder onrendabele ambtenaren.
Gaat goed daar.quote:De werkloosheid in Italië is in april gestegen tot 12 procent van de beroepsbevolking, het hoogste niveau in ruim 36 jaar.
Dat maakte het Italiaanse statistiekbureau Istat vrijdag bekend. Het cijfer over maart is bijgesteld van 11,5 naar 11,9 procent.
Bijna 3,1 miljoen Italianen zaten onvrijwillig zonder betaalde baan. Dat zijn er 23.000 meer dan een maand eerder en 373.000 meer dan in april vorig jaar. De jeugdwerkloosheid is verder gestegen naar 40,5 procent.
http://www.nu.nl/economie(...)77-niet-zo-hoog.html
klopt hoor, het streven naar assimilatie is eigenlijk gewoon ouderwets maakbaarheidsdenken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:06 schreef Tem het volgende:
Eigenlijk ben ik het wel eens met Grunberg. Integratie is onzin, het enige waar men zich aan moet houden is de wet.
Immigranten moeten zich gewoon realiseren dat er een mogelijkheid bestaat dat terugkeren de enige optie is. En daar moeten zij zich ook op voorbereiden. Je bent in mijn ogen een domme immigrant als je dat niet doet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:06 schreef Tem het volgende:
Ach, niets wat Brussel niet kan oplossen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:12 schreef 99.999 het volgende:
Dat soort jeugdwerkeloosheid is echt wel bizar.
Hoe denkt A.F.Th. hierover?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:06 schreef Tem het volgende:
Is het weer zover?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:14 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, niets wat Brussel niet kan oplossen.
EU-bashen is een vrij constante in deze slowchat.quote:
Rechts vindt van niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:17 schreef poepa het volgende:
De maakbaarheid van een samenleving is toch achterhaald?
Je stelde dat er niets is wat ze niet kunnen oplossen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:18 schreef waht het volgende:
[..]
EU-bashen is een vrij constante in deze slowchat.
De sneren hier zijn wat gewiekster dan elders.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:19 schreef poepa het volgende:
[..]
Je stelde dat er niets is wat ze niet kunnen oplossen.
Ik dacht al dat je het cynisch bedoelde.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:20 schreef waht het volgende:
[..]
De sneren hier zijn wat gewiekster dan elders.
Ik dacht dat je refereerde naar een deportatie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:18 schreef waht het volgende:
[..]
EU-bashen is een vrij constante in deze slowchat.
Dat zou je hopen maar helaasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:17 schreef poepa het volgende:
De maakbaarheid van een samenleving is toch achterhaald?
Om het goed te maken bied ik deze foto van Reya na de lunch aan:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je refereerde naar een deportatie.
Dat doen ze daar dan wel weer goed. Iedere middag doorbrengen in gepaste dronkenschap.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:27 schreef waht het volgende:
[..]
Om het goed te maken bied ik deze foto van Reya na de lunch aan:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je dat? Wanneer een land de enige verplichting heeft dat men zich aan de wet houdt is het aan het individu om zich te kunnen vinden in de samenleving.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Immigranten moeten zich gewoon realiseren dat er een mogelijkheid bestaat dat terugkeren de enige optie is. En daar moeten zij zich ook op voorbereiden. Je bent in mijn ogen een domme immigrant als je dat niet doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |