SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)With the stars as her umbrella
Oh dan zijn ik, muhahaha en rival op een mooiere datum jarigquote:
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De 10de is de verjaardag van mijn vader
Maar dan ben ik uniekquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan zijn ik, muhahaha en rival op een mooiere datum jarig
Geeft nietquote:
Ik deel mijn verjaardag met 2 geweldige gozersquote:
Klote is datquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Mn halve familie is in oktober jarig![]()
Hmm, ik geloof wel dat alleen ik, mn neefje en een tante nog leven van de in-oktober-jarigen
ik heb 5 verjaardagen in oktober, incl de mijne. en dan nog dat 1 van mijn maten vaak hetzelfde weekend wilt als ikquote:
quote:
En ik met de stomme ex van één van de tweequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik deel mijn verjaardag met 2 geweldige gozers
Bij ons is bijna iedereen jarig tussen augustus en november. En dan klagen mensen over de dure decembermaandquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klote is dat.
Wij zijn meer verspreid jarig in de familie. Soms 3 per maand, soms niemand.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:57 schreef -Miauw- het volgende:
En ik met de stomme ex van één van de twee
Oktober ftw.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Mn halve familie is in oktober jarig![]()
Hmm, ik geloof wel dat alleen ik, mn neefje en een tante nog leven van de in-oktober-jarigen
Ik heb het gevoel dat mijn verjaardag niet bij die 5 is bijgeteldquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb 5 verjaardagen in oktober, incl de mijne.
Dinsdag even je rollat....cadeautje ophalenquote:
die negatieve gevoelens die jij in je hebt zitten moet je zien kwijt te raken!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat mijn verjaardag niet bij die 5 is bijgeteld
Het is moeilijk om jou na 10 jaar klootzak opeens te zien als lief dingquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
die negatieve gevoelens die jij in je hebt zitten moet je zien kwijt te raken!
ik ben helemaal niet lief, ik zeg dat je aan jezelf moet werken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is moeilijk om jou na 10 jaar klootzak opeens te zien als lief ding
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dinsdag even je rollat....cadeautje ophalen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Net komt zo'n save the children reclame voorbij. Die man zegt: elk kind heeft recht op een leven zonder hoop.
Ik hoop dat ik het verkeerd heb gehoord
quote:
wat moet je doen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef -Miauw- het volgende:
Ik moet zo weg maar ik heb geen zin. Heb weer last van FOK!-verslaving
en dan mij klootzak noemen hequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Net komt zo'n save the children reclame voorbij. Die man zegt: elk kind heeft recht op een leven zonder hoop.
Ik hoop dat ik het verkeerd heb gehoord
Old habbits....quote:
yeahhhquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, in Amsterdam hebben ze nu ook internet
dat komt bij jou ook met vlagen hequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef -Miauw- het volgende:
Ik moet zo weg maar ik heb geen zin. Heb weer last van FOK!-verslaving
I know right. Een dezer dagen.quote:
Ja kloptquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet echt snel een keer een auto regelen!! Ik heb echt behoefte aan stom rondrijden. Raar he?
Ja en dan toch op een geweldige plek uitkomen (om die plek vervolgens nooit meer terug te vindenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]muziekje erbij (Tomtom heeft bij jou niet zoveel zin) en gaan.
Hahaha ja preciesquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan toch op een geweldige plek uitkomen (om die plek vervolgens nooit meer terug te vinden)
Alcoholvrij drank jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja precies![]()
Ik vind het wel altijd wel gezellig in de autoeen voorraad voedsel en drank mee en wel zien waar je uitkomt.
Neeuh hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
maar wat dan? straks eindig je op straat
in purmerend heb je een nieuwe speeltuin trouwens, in het leegwaterpark.... ik weet alleen niet of 1.5 jaar daarvoor al oud genoeg is...quote:
Rij anders eens een keertje met Lotusss in onze bakquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet echt snel een keer een auto regelen!! Ik heb echt behoefte aan stom rondrijden. Raar he?
nee hoor. is hier zelfs een topic over, mensen die zomaar rondjes rijdenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb echt behoefte aan stom rondrijden. Raar he?
Oh das een goede! Als het droog blijft en die kleine trekt het nog met doorkomende kiezen, dan kunnen we daar wel heen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
in purmerend heb je een nieuwe speeltuin trouwens, in het leegwaterpark.... ik weet alleen niet of 1.5 jaar daarvoor al oud genoeg is...
Ghehequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rij anders eens een keertje met Lotusss in onze bak
Oh dus ik ben niet de enige gekquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
nee hoor. is hier zelfs een topic over, mensen die zomaar rondjes rijden
Broertje van Lotusss jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Dat durf ik niet, jullie hebben pech met anderen in de auto laten rijden
Het is altijd de schuld van een anderquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Broertje van Lotusss ja![]()
Maar het was allemaal niet zijn schuld. Hij werd aangereden
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van een ander
Topickillquote:
Warm???quote:
Ik denk dat ik in een andere hoek woonquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Warm???
De kachel staat hier op gvd 21 graden.
Gorinchem hierquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in een andere hoek woon
Nicequote:Op donderdag 30 mei 2013 16:29 schreef muhahaha het volgende:
Vanavond kan ik mijn rijbewijs al ophalen.![]()
Het was nogal zonnig hier en we hebben lang gelopen. Alleen zo jammer dat ik gisteren nog zat op te scheppen dat ik niet vaak verbrand....quote:
Je was aan het slaapwandelen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het was nogal zonnig hier en we hebben lang gelopen. Alleen zo jammer dat ik gisteren nog zat op te scheppen dat ik niet vaak verbrand....
Ben ik toch al een beetjequote:Op donderdag 30 mei 2013 18:06 schreef Tamashii het volgende:
Heerlijk toch een beetje verbrand zijn. Beter bruin dan wit zeg maar.
Niet eensquote:
Hehequote:Op donderdag 30 mei 2013 18:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben ik toch al een beetje
[..]
Niet eens![]()
Wat is FOK! op mijn telefoon trouwens gaar zeg!
Bij mij wel hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je op DM drukt doet ie het niet hoor
Als ik op DM druk, krijg ik alleen een update met of er DM's zijn, hij gaat niet naar de DM pagina.quote:
Dat klopt, dan moet je op je profielfoto drukken. de dm/pm toets is er alleen om te switchen tussen welke je wil openen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik op DM druk, krijg ik alleen een update met of er DM's zijn, hij gaat niet naar de DM pagina.
Ik druk op profielfoto, krijg je dat menu'tje. Als ik dan op PM druk, gaat hij naar de PM-pagina. Druk ik op DM, gaat ie updaten. Druk ik dan weer op profielfoto, gebeurt er niks.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klopt, dan moet je op je profielfoto drukken. de dm/pm toets is er alleen om te switchen tussen welke je wil openen.
Knaken galaxy s3, mijn s2 doet dat wel gewoonquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik druk op profielfoto, krijg je dat menu'tje. Als ik dan op PM druk, gaat hij naar de PM-pagina. Druk ik op DM, gaat ie updaten. Druk ik dan weer op profielfoto, gebeurt er niks.
Mijn S2 deed dat ook niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Knaken galaxy s3, mijn s2 doet dat wel gewoon
Dan snap ik niet waarom het uitgeschakeld isquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef twi het volgende:
Er zit een max aan het aantal dames waar je via DM-afspraakjes je tampeloeris in mag steken, daarna wordt het uitgeschakeld.
Zie je wel dat ik veel te weinig hosselquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef twi het volgende:
Er zit een max aan het aantal dames waar je via DM-afspraakjes je tampeloeris in mag steken, daarna wordt het uitgeschakeld.
Jij hosselt genoeg, alleen schrikt een man met alleen een handdoek om zich heen zoveel af.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik veel te weinig hossel
Moet ik dan voortaan de handdoek weg laten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hosselt genoeg, alleen schrikt een man met alleen een handdoek om zich heen zoveel af.
Ik ook, via dm.fok.nl.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:04 schreef muhahaha het volgende:
Ik kan mijn dm gewoon openen op mijn mobiel.
Ik probeerde je te lokken. Het faalt kennelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef twi het volgende:
Ik zie mijn naam weer in de spytool langskomen. Gelukkig maar.
God. Morgen. Wist je dat nog niet?quote:
Het is nog best lekker buiten volgens mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hola!
Fokken op mijn balkonWat een luxe
Ja de hele dag wel lekker geweestquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is nog best lekker buiten volgens mij
Yes! Wel een beetje betrokken maar goed te doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is nog best lekker buiten volgens mij
Geen idee, hele dag binnen geweestquote:
Mooi zoquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yes! Wel een beetje betrokken maar goed te doen
Die houden de zwerm muggen wegquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:01 schreef -Miauw- het volgende:
Een spinnennest is altijd een goede reden om weer naar binnen te gaan![]()
Gatverrrrrrrr
Het is winter der zijn helemaal geen muggenquote:
Jij wordt graag lek gestoken?quote:
Goed puntquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is winter der zijn helemaal geen muggen
Hahaha dat is ook waarquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is winter der zijn helemaal geen muggen
Eigenlijk welquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wordt graag lek gestoken?
[..]
Goed punt
Dan heb je geluk gehadquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel![]()
Ik had ooit in Engeland drie spuitbussen met een ontzettend chemisch anti-vliegende-beestjes-spul gekocht. WauwSpinnen, muggen, alles ging dood
Het spul was zo goed dat zelfs de vliegtuigen naar beneden kwamen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel![]()
Ik had ooit in Engeland drie spuitbussen met een ontzettend chemisch anti-vliegende-beestjes-spul gekocht. WauwSpinnen, muggen, alles ging dood
Het is een massa vernietigingswapenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het spul was zo goed dat zelfs de vliegtuigen naar beneden kwamen.
Ik ga binnenkort weer wat van dat spul ophalenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehadSchijnt echt een ramp te zijn, die muggen in Engeland
Nooit in mijn achtertuinquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het spul was zo goed dat zelfs de vliegtuigen naar beneden kwamen.
Succesquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer wat van dat spul ophalen
[..]
Nooit in mijn achtertuin
Nee, ik had toen een tuin. Woon nu op 1 hoog met een balkon met perfect uitzicht op de overbuurmanquote:
Vanmiddag had een mannelijke collega het er nog over met een vrouwelijke collegaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef -Miauw- het volgende:
En heren, klopt het een beetje:
Nederlandse man wordt blij van winkelen
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ij-van-winkelen.html
Ah, op die fiets. LOLquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik had toen een tuin. Woon nu op 1 hoog met een balkon met perfect uitzicht op de overbuurman
Ik ga de verwarming maar aan doen jaquote:
Ik vind shoppen op zich niet erg, als ik iets nodig heb.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef -Miauw- het volgende:
Jij gaat hem niet eens opwarmen?quote:
Want?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind shoppen op zich niet erg, als ik iets nodig heb.
Maar met een vrouw zomaar de stad in gaan kan erg vervelend zijn.
Ha, dat kan hij vast wel zelfquote:
Omdat jullie niks nodig hebben, elke winkel in moeten, en ik uiteindelijk toch tassen aan het sjouwen ben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Want?
[..]
Ha, dat kan hij vast wel zelf
Vast wel maar iemand anders kan dat veel beterquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Want?
[..]
Hangt er van af naar wat je gaat winkelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef -Miauw- het volgende:
Ik word liever opgewarmdquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Want?
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik winkelen verschrikkelijk vindquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat jullie niks nodig hebben, elke winkel in moeten, en ik uiteindelijk toch tassen aan het sjouwen ben.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik winkelen verschrikkelijk vindPashokjes, wachten,
Vooral bij kledingwinkels vind ik dat irritant.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind het altijd zo verschrikkelijk irritant dat als je net 2 stappen binnen hebt gezet er van alle kanten geroepen wordt of je geholpen kan worden
Nou, leef je uitquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel maar iemand anders kan dat veel beter
Oh, vertel!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af naar wat je gaat winkelen.
quote:
Dat wil Vinniiee nietquote:
Ja, dan ben ik meestal ook snel weer weg! Of als ze je dingen gaan aansmeren die je echt niet nodig hebtquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind het altijd zo verschrikkelijk irritant dat als je net 2 stappen binnen hebt gezet er van alle kanten geroepen wordt of je geholpen kan worden
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vooral bij kledingwinkels vind ik dat irritant.
Nou zegquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, leef je uit![]()
[..]
Oh, vertel!
[..]lekker naast de verwarming gaan zitten.
Ik hoop dat het dan altijd druk is, dan zijn die lui ook drukkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik meestal ook snel weer weg! Of als ze je dingen gaan aansmeren die je echt niet nodig hebt
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
[..]
Nou zeg
Ik kan niet eens naast de verwarming zitten
Als het druk is wil ik niet eens naar binnen. Lang leve het online shoppenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dan altijd druk is, dan zijn die lui ook drukker
Van dat laatste heb ik nooit zo'n last
Soms heb je toch echt iets direct nodigquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Als het druk is wil ik niet eens naar binnen. Lang leve het online shoppen
Klopt en dan sluip ik 's ochtends de winkels inquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soms heb je toch echt iets direct nodig
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klopt en dan sluip ik 's ochtends de winkels in
You're screwedquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken tot een uur of 5/6, dus dan is het of koopavond, of zaterdag. Dan kun je wel nagaan dat het druk is natuurlijk
Oh zo mee eens!quote:
Pciesquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
You're screwed
[..]
Oh zo mee eens!![]()
Schoenen koop ik niet online, altijd een feestje om schoenen steeds maar aan en uit te trekken.
Sowieso, mensen die jattenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Echt dan werk je in een kringloopwinkel, en nog gaan mensen kleding jatten van 5 euro
Echt WTF
Sterkte ermeequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pcies
Schoenen kopenIk moet weer nieuwe
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Echt dan werk je in een kringloopwinkel, en nog gaan mensen kleding jatten van 5 euro
Echt WTF
Ja die mensen hou je er altijd bij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Echt WTF
Dank jequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sterkte ermee
[..]![]()
Serieus?Politie erbij gehaald?
Heb gister 2 paar nieuwe schoenen gekocht.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh zo mee eens!![]()
Schoenen koop ik niet online, altijd een feestje om schoenen steeds maar aan en uit te trekken.
Maar dat is andersquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gister 2 paar nieuwe schoenen gekocht.
Deze passen: doe ze maar in zwart en bruin. Ok doeg.
Maar bijvoorbeeld comics, bier of cider kan ik uuuuuuuuuuuren winkelen.
Nee we kunnen ze niet op heterdaad betrappenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sterkte ermee
[..]![]()
Serieus?Politie erbij gehaald?
Ja meestal zijn het nog die rijke stinkerds ookquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk makkelijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee we kunnen ze niet op heterdaad betrappen
Nu gaan we per ingang van morgen een nieuw systeem invoeren. Zo C&A systeem, weet je wel met die kaartjes, 3,2 of 1 stuks enzo
[..]
Ja meestal zijn het nog die rijke stinkerds ook
Zaterdag 50 euro aan kleding en vandaag 60 euroquote:
Er is geen mogelijkheid voor die magneet? dingen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaterdag 50 euro aan kleding en vandaag 60 euro
(de kaartjes trekken ze eraf en die laten ze in de kleedkamers)
Maar dan moet je dus ook bij de paskamer gaan staan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee we kunnen ze niet op heterdaad betrappen
Nu gaan we per ingang van morgen een nieuw systeem invoeren. Zo C&A systeem, weet je wel met die kaartjes, 3,2 of 1 stuks enzo
[..]
Ja meestal zijn het nog die rijke stinkerds ook
Wij hadden toen ik bij de Lidl werkte veel last van zigeuners.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaterdag 50 euro aan kleding en vandaag 60 euro
(de kaartjes trekken ze eraf en die laten ze in de kleedkamers)
Had ook eens Blauw-gele puma's. Had ik lang op gelopen, waren versleten.quote:
Dat is wel waar. Erg belangrijk om niet de verkeerde keuzes te maken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat comics en bier bij de eerste levensbehoeftes horen
Dat dusquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat comics en bier bij de eerste levensbehoeftes horen
Dat wil ik eigenlijk ook welquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ook eens Blauw-gele puma's. Had ik lang op gelopen, waren versleten.
Ik loop naar de winkel waar ik ze had gekocht en zei: Ik wil die blauw gele puma's, maat 44. Ok doeg.
Kost teveel geldquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is geen mogelijkheid voor die magneet? dingen?
Ja we gaan er iemand neerzettenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus ook bij de paskamer gaan staan?
Ik mag het niet zeggen, maar zigeuners, hoofdoekies enzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij hadden toen ik bij de Lidl werkte veel last van zigeuners.
Ik heb wel moeilijke voeten. Dus als ik een goede schoen heb, ben ik blij.quote:
Fakking irritant welquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kost teveel geld
[..]
Ja we gaan er iemand neerzetten
Nee, elke week een x bedrag aan gejatte kleding is goedkoopquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kost teveel geld
[..]
Ja we gaan er iemand neerzetten
Ik fucking HAAT boodschappen doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:50 schreef twi het volgende:
Gelukkig is Myra een shopper die op semi record tempo door alleen haar favoriete winkels wil. Heb een hekel aan shoppen. Boodschappen doen vind ik dan weer minder erg. Metro man die ik ben.
Ja klopt, en mocht je ze aanhouden zorg dan dat je ze niet alleen laat met een man, ze scheuren hun kleuren kapot en zeggen dat ze aangerand zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mag het niet zeggen, maar zigeuners, hoofdoekies enzo
Is echt waar, die proppen alles onder hun rok/jurk en daar mogen wij niet controlerem
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Fakking irritant welWerkte vroeger vroeger bij de HEMA en daar hield ik mensen aan met rookworsten in hun zak
Zo heel systeem invoeren, kost duizenden euro'squote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, elke week een x bedrag aan gejatte kleding is goedkoop
serieusquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt, en mocht je ze aanhouden zorg dan dat je ze niet alleen laat met een man, ze scheuren hun kleuren kapot en zeggen dat ze aangerand zijn.
Ik ook!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik fucking HAAT boodschappen doen.
www.albert.nlquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik fucking HAAT boodschappen doen.
Zo'n systeem is echt ontzettend duur.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, elke week een x bedrag aan gejatte kleding is goedkoop
Oh, dat had ik niet verwachtquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo heel systeem invoeren, kost duizenden euro's
Daaar is uitvoerig naar gekeken, maar is gewoon niet haalbaar qua financien. En het weegt niet op tegen het gejat.
Iemand neerzetten en een kaart systeem is de beste oplossing
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n systeem is echt ontzettend duur.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet verwacht![]()
Dan maar zo'n flapdrol bij de kleedkamers neerzetten.
Ach, beetje ouwehoeren bij de paskamer, ik zou het doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
We hebben toch veel mensen werken, die moeten werken voor hun uitkering. Dus die zetten we daar gewoon neer. Hersenloos werk is het ook
De ouders van die kinderen, die zijn pas irritantquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vind vooral die jengelende kinderen irritant
mensen zijn irritantquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach, beetje ouwehoeren bij de paskamer, ik zou het doen
[..]
De ouders van die kinderen, die zijn pas irritant
ja daaromquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet verwacht![]()
Dan maar zo'n flapdrol bij de kleedkamers neerzetten.
Dat is hier nog nietquote:
Klanten zijn gewoon irritantquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het ook voor julliequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja daarom![]()
Ja is echt heel erg duur.
We hopen dat dit een oplossing is
Hahahaha ja kan gezellig zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik denk: ik moet deze 3 dingen hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook!ik vergeet ook altijd van alles, lijstje of geen lijstje
Das duurquote:
Bijna in Belgenlandquote:
We gaan het vrijdag en zaterdag testen, de drukste dagen! Ik ben benieuwdquote:
zelfde prijs toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk: ik moet deze 3 dingen hebben.
En kom terug met 15 dingen.
En al die tyfushoerenvrouwen die de omtrek van een olifant hebben en denken dat ze een rietje zijn. Ze staan altijd en overal in de weg. Hebben niet in de gaten dat ze in de weg staan, alsof ze de enige persoon in de wereld zijn.
[..]
Das duur
Valkenswaardquote:
Ik ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bijna in Belgenland
[..]
We gaan het vrijdag en zaterdag testen, de drukste dagen! Ik ben benieuwd
Daarom dus een karretje meenemen in de supermarktquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk: ik moet deze 3 dingen hebben.
En kom terug met 15 dingen.
En al die tyfushoerenvrouwen die de omtrek van een olifant hebben en denken dat ze een rietje zijn. Ze staan altijd en overal in de weg. Hebben niet in de gaten dat ze in de weg staan, alsof ze de enige persoon in de wereld zijn.
Nou nou nou, dat is nog 10km hier vandaanquote:
Nou nou, een eigen Domino'squote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valkenswaard. Best mooi leuk en redelijk groot dorp
.
We krijgen binnenkort onze eigen domino's.
dat zeg ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat is nog 10km hier vandaan.
Cutequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valkenswaard. Best mooi leuk en redelijk groot dorp
.
We krijgen binnenkort onze eigen domino's.
Eindelijk een fastfood keten die ons erkentquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou nou, een eigen Domino's
Volgens mij kom ik komende zomer nog door Valkenswaard
Bijna maar helemaal nietquote:
Erg gezellig iigquote:
Op de motor, geen pils voor mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eindelijk een fastfood keten die ons erkent.
Laat wat weten dan, dan trakteer ik je op een pilsje.
[..]
Bijna maar helemaal niet.
Cola danquote:
Ik mis nog "Waarom zijn jullie zo gemeen tegen mij? Ik ben zo goed voor deze wereld."quote:
Hoi, hoe is het hier?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen, ga dan maar weg.
Treffende vergelijking.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik mis nog "Waarom zijn jullie zo gemeen tegen mij? Ik ben zo goed voor deze wereld."
Dan zou het zo benzin kunnen zijn.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:32 schreef DaMook het volgende:
Ik ga serie kijken en slapen.
Truste allemaal![]()
![]()
.
Geen idee. Heb hem al een tijd niet gespot.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
Heeft Benzin inmiddels een lief vriendinnetje in zijn kelder weten te lokken?
Geweldige serie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, lees net je onderschrijft, big bang therory.
Ja ken er echt uren naar kijken! Toen ik tijdelijk thuis woonde ging ik ook altijd stuk voor de tv, mijn ouders begrepen die humor echt nietquote:
Ik zat van de week bij een maat van mij, wij lagen echt dubbel maar bij zijn vriendin kon er ook geen lachje van af.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja ken er echt uren naar kijken! Toen ik tijdelijk thuis woonde ging ik ook altijd stuk voor de tv, mijn ouders begrepen die humor echt niet.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja ken er echt uren naar kijken! Toen ik tijdelijk thuis woonde ging ik ook altijd stuk voor de tv, mijn ouders begrepen die humor echt niet.
Mensen die de big bang theory niet grappig vindenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zat van de week bij een maat van mij, wij lagen echt dubbel maar bij zijn vriendin kon er ook geen lachje van af.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik vind er ook echt geen zak aanquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zat van de week bij een maat van mij, wij lagen echt dubbel maar bij zijn vriendin kon er ook geen lachje van af.
Het wordt wel wat meer gewoontjes ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal bij.
Toch vind ik de eerdere seizoenen wel leuker.
Stommerdquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik vind er ook echt geen zak aan
MMMIIIIIIAAAAAAAAUUUUUWWWW!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Dat doet me verdrietquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Scrubs is ook geniaalquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Maar ik kan wel lachen om Scrubs
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het wordt wel wat meer gewoontjes ja.
De faqquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]vv
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Scrubs is ook geniaal
Maak je het weer een beetje goed mee
Ik aan History channelquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben de laatste tijd verslaafd aan Investigation Discovery
Jaaaaaaquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef Royco1 het volgende:
Married with children op tv nu.
Wat een held blijft Al toch.
Sowiesoquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef Royco1 het volgende:
Married with children op tv nu.
Wat een held blijft Al toch.
Ja he, ook al heb ik ze allemaal al zo vaak gezien je blijft toch kijken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
JaaaaaaEen van de weinige series die ik nog steeds leuk vind!
Marcy Darcy en die vreselijke nichterige tweede echtgenoot van haarquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja he, ook al heb ik ze allemaal al zo vaak gezien je blijft toch kijken.
Jeffersonquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Marcy Darcy en die vreselijke nichterige tweede echtgenoot van haar![]()
Jefferson, de mannelijke golddiggerquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Marcy Darcy en die vreselijke nichterige tweede echtgenoot van haar![]()
Moet ook gebeuren he.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
Goed, denk ik. Ik heb net 3 kwart geslapen, of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |