Ik probeerde je te lokken. Het faalt kennelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef twi het volgende:
Ik zie mijn naam weer in de spytool langskomen. Gelukkig maar.
God. Morgen. Wist je dat nog niet?quote:
Het is nog best lekker buiten volgens mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hola!
Fokken op mijn balkonWat een luxe
Ja de hele dag wel lekker geweestquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is nog best lekker buiten volgens mij
Yes! Wel een beetje betrokken maar goed te doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is nog best lekker buiten volgens mij
Geen idee, hele dag binnen geweestquote:
Mooi zoquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yes! Wel een beetje betrokken maar goed te doen
Die houden de zwerm muggen wegquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:01 schreef -Miauw- het volgende:
Een spinnennest is altijd een goede reden om weer naar binnen te gaan![]()
Gatverrrrrrrr
Het is winter der zijn helemaal geen muggenquote:
Jij wordt graag lek gestoken?quote:
Goed puntquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is winter der zijn helemaal geen muggen
Hahaha dat is ook waarquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is winter der zijn helemaal geen muggen
Eigenlijk welquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wordt graag lek gestoken?
[..]
Goed punt
Dan heb je geluk gehadquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel![]()
Ik had ooit in Engeland drie spuitbussen met een ontzettend chemisch anti-vliegende-beestjes-spul gekocht. WauwSpinnen, muggen, alles ging dood
Het spul was zo goed dat zelfs de vliegtuigen naar beneden kwamen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel![]()
Ik had ooit in Engeland drie spuitbussen met een ontzettend chemisch anti-vliegende-beestjes-spul gekocht. WauwSpinnen, muggen, alles ging dood
Het is een massa vernietigingswapenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het spul was zo goed dat zelfs de vliegtuigen naar beneden kwamen.
Ik ga binnenkort weer wat van dat spul ophalenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehadSchijnt echt een ramp te zijn, die muggen in Engeland
Nooit in mijn achtertuinquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het spul was zo goed dat zelfs de vliegtuigen naar beneden kwamen.
Succesquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer wat van dat spul ophalen
[..]
Nooit in mijn achtertuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |