Bij mij wel hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je op DM drukt doet ie het niet hoor
Als ik op DM druk, krijg ik alleen een update met of er DM's zijn, hij gaat niet naar de DM pagina.quote:
Dat klopt, dan moet je op je profielfoto drukken. de dm/pm toets is er alleen om te switchen tussen welke je wil openen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik op DM druk, krijg ik alleen een update met of er DM's zijn, hij gaat niet naar de DM pagina.
Ik druk op profielfoto, krijg je dat menu'tje. Als ik dan op PM druk, gaat hij naar de PM-pagina. Druk ik op DM, gaat ie updaten. Druk ik dan weer op profielfoto, gebeurt er niks.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klopt, dan moet je op je profielfoto drukken. de dm/pm toets is er alleen om te switchen tussen welke je wil openen.
Knaken galaxy s3, mijn s2 doet dat wel gewoonquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik druk op profielfoto, krijg je dat menu'tje. Als ik dan op PM druk, gaat hij naar de PM-pagina. Druk ik op DM, gaat ie updaten. Druk ik dan weer op profielfoto, gebeurt er niks.
Mijn S2 deed dat ook niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Knaken galaxy s3, mijn s2 doet dat wel gewoon
Dan snap ik niet waarom het uitgeschakeld isquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef twi het volgende:
Er zit een max aan het aantal dames waar je via DM-afspraakjes je tampeloeris in mag steken, daarna wordt het uitgeschakeld.
Zie je wel dat ik veel te weinig hosselquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef twi het volgende:
Er zit een max aan het aantal dames waar je via DM-afspraakjes je tampeloeris in mag steken, daarna wordt het uitgeschakeld.
Jij hosselt genoeg, alleen schrikt een man met alleen een handdoek om zich heen zoveel af.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik veel te weinig hossel
Moet ik dan voortaan de handdoek weg laten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hosselt genoeg, alleen schrikt een man met alleen een handdoek om zich heen zoveel af.
Ik ook, via dm.fok.nl.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:04 schreef muhahaha het volgende:
Ik kan mijn dm gewoon openen op mijn mobiel.
Ik probeerde je te lokken. Het faalt kennelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef twi het volgende:
Ik zie mijn naam weer in de spytool langskomen. Gelukkig maar.
God. Morgen. Wist je dat nog niet?quote:
Het is nog best lekker buiten volgens mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hola!
Fokken op mijn balkonWat een luxe
Ja de hele dag wel lekker geweestquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is nog best lekker buiten volgens mij
Yes! Wel een beetje betrokken maar goed te doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is nog best lekker buiten volgens mij
Geen idee, hele dag binnen geweestquote:
Mooi zoquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yes! Wel een beetje betrokken maar goed te doen
Die houden de zwerm muggen wegquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:01 schreef -Miauw- het volgende:
Een spinnennest is altijd een goede reden om weer naar binnen te gaan![]()
Gatverrrrrrrr
Het is winter der zijn helemaal geen muggenquote:
Jij wordt graag lek gestoken?quote:
Goed puntquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is winter der zijn helemaal geen muggen
Hahaha dat is ook waarquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is winter der zijn helemaal geen muggen
Eigenlijk welquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wordt graag lek gestoken?
[..]
Goed punt
Dan heb je geluk gehadquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel![]()
Ik had ooit in Engeland drie spuitbussen met een ontzettend chemisch anti-vliegende-beestjes-spul gekocht. WauwSpinnen, muggen, alles ging dood
Het spul was zo goed dat zelfs de vliegtuigen naar beneden kwamen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel![]()
Ik had ooit in Engeland drie spuitbussen met een ontzettend chemisch anti-vliegende-beestjes-spul gekocht. WauwSpinnen, muggen, alles ging dood
Het is een massa vernietigingswapenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het spul was zo goed dat zelfs de vliegtuigen naar beneden kwamen.
Ik ga binnenkort weer wat van dat spul ophalenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehadSchijnt echt een ramp te zijn, die muggen in Engeland
Nooit in mijn achtertuinquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het spul was zo goed dat zelfs de vliegtuigen naar beneden kwamen.
Succesquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer wat van dat spul ophalen
[..]
Nooit in mijn achtertuin
Nee, ik had toen een tuin. Woon nu op 1 hoog met een balkon met perfect uitzicht op de overbuurmanquote:
Vanmiddag had een mannelijke collega het er nog over met een vrouwelijke collegaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef -Miauw- het volgende:
En heren, klopt het een beetje:
Nederlandse man wordt blij van winkelen
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ij-van-winkelen.html
Ah, op die fiets. LOLquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik had toen een tuin. Woon nu op 1 hoog met een balkon met perfect uitzicht op de overbuurman
Ik ga de verwarming maar aan doen jaquote:
Ik vind shoppen op zich niet erg, als ik iets nodig heb.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef -Miauw- het volgende:
Jij gaat hem niet eens opwarmen?quote:
Want?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind shoppen op zich niet erg, als ik iets nodig heb.
Maar met een vrouw zomaar de stad in gaan kan erg vervelend zijn.
Ha, dat kan hij vast wel zelfquote:
Omdat jullie niks nodig hebben, elke winkel in moeten, en ik uiteindelijk toch tassen aan het sjouwen ben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Want?
[..]
Ha, dat kan hij vast wel zelf
Vast wel maar iemand anders kan dat veel beterquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Want?
[..]
Hangt er van af naar wat je gaat winkelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef -Miauw- het volgende:
Ik word liever opgewarmdquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Want?
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik winkelen verschrikkelijk vindquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat jullie niks nodig hebben, elke winkel in moeten, en ik uiteindelijk toch tassen aan het sjouwen ben.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik winkelen verschrikkelijk vindPashokjes, wachten,
Vooral bij kledingwinkels vind ik dat irritant.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind het altijd zo verschrikkelijk irritant dat als je net 2 stappen binnen hebt gezet er van alle kanten geroepen wordt of je geholpen kan worden
Nou, leef je uitquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel maar iemand anders kan dat veel beter
Oh, vertel!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af naar wat je gaat winkelen.
quote:
Dat wil Vinniiee nietquote:
Ja, dan ben ik meestal ook snel weer weg! Of als ze je dingen gaan aansmeren die je echt niet nodig hebtquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind het altijd zo verschrikkelijk irritant dat als je net 2 stappen binnen hebt gezet er van alle kanten geroepen wordt of je geholpen kan worden
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vooral bij kledingwinkels vind ik dat irritant.
Nou zegquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, leef je uit![]()
[..]
Oh, vertel!
[..]lekker naast de verwarming gaan zitten.
Ik hoop dat het dan altijd druk is, dan zijn die lui ook drukkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik meestal ook snel weer weg! Of als ze je dingen gaan aansmeren die je echt niet nodig hebt
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
[..]
Nou zeg
Ik kan niet eens naast de verwarming zitten
Als het druk is wil ik niet eens naar binnen. Lang leve het online shoppenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dan altijd druk is, dan zijn die lui ook drukker
Van dat laatste heb ik nooit zo'n last
Soms heb je toch echt iets direct nodigquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Als het druk is wil ik niet eens naar binnen. Lang leve het online shoppen
Klopt en dan sluip ik 's ochtends de winkels inquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soms heb je toch echt iets direct nodig
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klopt en dan sluip ik 's ochtends de winkels in
You're screwedquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken tot een uur of 5/6, dus dan is het of koopavond, of zaterdag. Dan kun je wel nagaan dat het druk is natuurlijk
Oh zo mee eens!quote:
Pciesquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
You're screwed
[..]
Oh zo mee eens!![]()
Schoenen koop ik niet online, altijd een feestje om schoenen steeds maar aan en uit te trekken.
Sowieso, mensen die jattenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Echt dan werk je in een kringloopwinkel, en nog gaan mensen kleding jatten van 5 euro
Echt WTF
Sterkte ermeequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pcies
Schoenen kopenIk moet weer nieuwe
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Echt dan werk je in een kringloopwinkel, en nog gaan mensen kleding jatten van 5 euro
Echt WTF
Ja die mensen hou je er altijd bij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Echt WTF
Dank jequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sterkte ermee
[..]![]()
Serieus?Politie erbij gehaald?
Heb gister 2 paar nieuwe schoenen gekocht.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh zo mee eens!![]()
Schoenen koop ik niet online, altijd een feestje om schoenen steeds maar aan en uit te trekken.
Maar dat is andersquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gister 2 paar nieuwe schoenen gekocht.
Deze passen: doe ze maar in zwart en bruin. Ok doeg.
Maar bijvoorbeeld comics, bier of cider kan ik uuuuuuuuuuuren winkelen.
Nee we kunnen ze niet op heterdaad betrappenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sterkte ermee
[..]![]()
Serieus?Politie erbij gehaald?
Ja meestal zijn het nog die rijke stinkerds ookquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk makkelijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee we kunnen ze niet op heterdaad betrappen
Nu gaan we per ingang van morgen een nieuw systeem invoeren. Zo C&A systeem, weet je wel met die kaartjes, 3,2 of 1 stuks enzo
[..]
Ja meestal zijn het nog die rijke stinkerds ook
Zaterdag 50 euro aan kleding en vandaag 60 euroquote:
Er is geen mogelijkheid voor die magneet? dingen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaterdag 50 euro aan kleding en vandaag 60 euro
(de kaartjes trekken ze eraf en die laten ze in de kleedkamers)
Maar dan moet je dus ook bij de paskamer gaan staan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee we kunnen ze niet op heterdaad betrappen
Nu gaan we per ingang van morgen een nieuw systeem invoeren. Zo C&A systeem, weet je wel met die kaartjes, 3,2 of 1 stuks enzo
[..]
Ja meestal zijn het nog die rijke stinkerds ook
Wij hadden toen ik bij de Lidl werkte veel last van zigeuners.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaterdag 50 euro aan kleding en vandaag 60 euro
(de kaartjes trekken ze eraf en die laten ze in de kleedkamers)
Had ook eens Blauw-gele puma's. Had ik lang op gelopen, waren versleten.quote:
Dat is wel waar. Erg belangrijk om niet de verkeerde keuzes te maken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat comics en bier bij de eerste levensbehoeftes horen
Dat dusquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat comics en bier bij de eerste levensbehoeftes horen
Dat wil ik eigenlijk ook welquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ook eens Blauw-gele puma's. Had ik lang op gelopen, waren versleten.
Ik loop naar de winkel waar ik ze had gekocht en zei: Ik wil die blauw gele puma's, maat 44. Ok doeg.
Kost teveel geldquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is geen mogelijkheid voor die magneet? dingen?
Ja we gaan er iemand neerzettenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus ook bij de paskamer gaan staan?
Ik mag het niet zeggen, maar zigeuners, hoofdoekies enzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij hadden toen ik bij de Lidl werkte veel last van zigeuners.
Ik heb wel moeilijke voeten. Dus als ik een goede schoen heb, ben ik blij.quote:
Fakking irritant welquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kost teveel geld
[..]
Ja we gaan er iemand neerzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |