Bij mij wel hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je op DM drukt doet ie het niet hoor
Als ik op DM druk, krijg ik alleen een update met of er DM's zijn, hij gaat niet naar de DM pagina.quote:
Dat klopt, dan moet je op je profielfoto drukken. de dm/pm toets is er alleen om te switchen tussen welke je wil openen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik op DM druk, krijg ik alleen een update met of er DM's zijn, hij gaat niet naar de DM pagina.
Ik druk op profielfoto, krijg je dat menu'tje. Als ik dan op PM druk, gaat hij naar de PM-pagina. Druk ik op DM, gaat ie updaten. Druk ik dan weer op profielfoto, gebeurt er niks.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klopt, dan moet je op je profielfoto drukken. de dm/pm toets is er alleen om te switchen tussen welke je wil openen.
Knaken galaxy s3, mijn s2 doet dat wel gewoonquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik druk op profielfoto, krijg je dat menu'tje. Als ik dan op PM druk, gaat hij naar de PM-pagina. Druk ik op DM, gaat ie updaten. Druk ik dan weer op profielfoto, gebeurt er niks.
Mijn S2 deed dat ook niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Knaken galaxy s3, mijn s2 doet dat wel gewoon
Dan snap ik niet waarom het uitgeschakeld isquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef twi het volgende:
Er zit een max aan het aantal dames waar je via DM-afspraakjes je tampeloeris in mag steken, daarna wordt het uitgeschakeld.
Zie je wel dat ik veel te weinig hosselquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef twi het volgende:
Er zit een max aan het aantal dames waar je via DM-afspraakjes je tampeloeris in mag steken, daarna wordt het uitgeschakeld.
Jij hosselt genoeg, alleen schrikt een man met alleen een handdoek om zich heen zoveel af.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik veel te weinig hossel
Moet ik dan voortaan de handdoek weg laten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hosselt genoeg, alleen schrikt een man met alleen een handdoek om zich heen zoveel af.
Ik ook, via dm.fok.nl.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:04 schreef muhahaha het volgende:
Ik kan mijn dm gewoon openen op mijn mobiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |