Pciesquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
You're screwed
[..]
Oh zo mee eens!![]()
Schoenen koop ik niet online, altijd een feestje om schoenen steeds maar aan en uit te trekken.
Sowieso, mensen die jattenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Echt dan werk je in een kringloopwinkel, en nog gaan mensen kleding jatten van 5 euro
Echt WTF
Sterkte ermeequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pcies
Schoenen kopenIk moet weer nieuwe
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Echt dan werk je in een kringloopwinkel, en nog gaan mensen kleding jatten van 5 euro
Echt WTF
Ja die mensen hou je er altijd bij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Echt WTF
Dank jequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sterkte ermee
[..]![]()
Serieus?Politie erbij gehaald?
Heb gister 2 paar nieuwe schoenen gekocht.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh zo mee eens!![]()
Schoenen koop ik niet online, altijd een feestje om schoenen steeds maar aan en uit te trekken.
Maar dat is andersquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gister 2 paar nieuwe schoenen gekocht.
Deze passen: doe ze maar in zwart en bruin. Ok doeg.
Maar bijvoorbeeld comics, bier of cider kan ik uuuuuuuuuuuren winkelen.
Nee we kunnen ze niet op heterdaad betrappenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sterkte ermee
[..]![]()
Serieus?Politie erbij gehaald?
Ja meestal zijn het nog die rijke stinkerds ookquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk makkelijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee we kunnen ze niet op heterdaad betrappen
Nu gaan we per ingang van morgen een nieuw systeem invoeren. Zo C&A systeem, weet je wel met die kaartjes, 3,2 of 1 stuks enzo
[..]
Ja meestal zijn het nog die rijke stinkerds ook
Zaterdag 50 euro aan kleding en vandaag 60 euroquote:
Er is geen mogelijkheid voor die magneet? dingen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaterdag 50 euro aan kleding en vandaag 60 euro
(de kaartjes trekken ze eraf en die laten ze in de kleedkamers)
Maar dan moet je dus ook bij de paskamer gaan staan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee we kunnen ze niet op heterdaad betrappen
Nu gaan we per ingang van morgen een nieuw systeem invoeren. Zo C&A systeem, weet je wel met die kaartjes, 3,2 of 1 stuks enzo
[..]
Ja meestal zijn het nog die rijke stinkerds ook
Wij hadden toen ik bij de Lidl werkte veel last van zigeuners.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaterdag 50 euro aan kleding en vandaag 60 euro
(de kaartjes trekken ze eraf en die laten ze in de kleedkamers)
Had ook eens Blauw-gele puma's. Had ik lang op gelopen, waren versleten.quote:
Dat is wel waar. Erg belangrijk om niet de verkeerde keuzes te maken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat comics en bier bij de eerste levensbehoeftes horen
Dat dusquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat comics en bier bij de eerste levensbehoeftes horen
Dat wil ik eigenlijk ook welquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ook eens Blauw-gele puma's. Had ik lang op gelopen, waren versleten.
Ik loop naar de winkel waar ik ze had gekocht en zei: Ik wil die blauw gele puma's, maat 44. Ok doeg.
Kost teveel geldquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is geen mogelijkheid voor die magneet? dingen?
Ja we gaan er iemand neerzettenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus ook bij de paskamer gaan staan?
Ik mag het niet zeggen, maar zigeuners, hoofdoekies enzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij hadden toen ik bij de Lidl werkte veel last van zigeuners.
Ik heb wel moeilijke voeten. Dus als ik een goede schoen heb, ben ik blij.quote:
Fakking irritant welquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kost teveel geld
[..]
Ja we gaan er iemand neerzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |