Nee, elke week een x bedrag aan gejatte kleding is goedkoopquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kost teveel geld
[..]
Ja we gaan er iemand neerzetten
Ik fucking HAAT boodschappen doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:50 schreef twi het volgende:
Gelukkig is Myra een shopper die op semi record tempo door alleen haar favoriete winkels wil. Heb een hekel aan shoppen. Boodschappen doen vind ik dan weer minder erg. Metro man die ik ben.
Ja klopt, en mocht je ze aanhouden zorg dan dat je ze niet alleen laat met een man, ze scheuren hun kleuren kapot en zeggen dat ze aangerand zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mag het niet zeggen, maar zigeuners, hoofdoekies enzo
Is echt waar, die proppen alles onder hun rok/jurk en daar mogen wij niet controlerem
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Fakking irritant welWerkte vroeger vroeger bij de HEMA en daar hield ik mensen aan met rookworsten in hun zak
Zo heel systeem invoeren, kost duizenden euro'squote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, elke week een x bedrag aan gejatte kleding is goedkoop
serieusquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt, en mocht je ze aanhouden zorg dan dat je ze niet alleen laat met een man, ze scheuren hun kleuren kapot en zeggen dat ze aangerand zijn.
Ik ook!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik fucking HAAT boodschappen doen.
www.albert.nlquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik fucking HAAT boodschappen doen.
Zo'n systeem is echt ontzettend duur.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, elke week een x bedrag aan gejatte kleding is goedkoop
Oh, dat had ik niet verwachtquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo heel systeem invoeren, kost duizenden euro's
Daaar is uitvoerig naar gekeken, maar is gewoon niet haalbaar qua financien. En het weegt niet op tegen het gejat.
Iemand neerzetten en een kaart systeem is de beste oplossing
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n systeem is echt ontzettend duur.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet verwacht![]()
Dan maar zo'n flapdrol bij de kleedkamers neerzetten.
Ach, beetje ouwehoeren bij de paskamer, ik zou het doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
We hebben toch veel mensen werken, die moeten werken voor hun uitkering. Dus die zetten we daar gewoon neer. Hersenloos werk is het ook
De ouders van die kinderen, die zijn pas irritantquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vind vooral die jengelende kinderen irritant
mensen zijn irritantquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach, beetje ouwehoeren bij de paskamer, ik zou het doen
[..]
De ouders van die kinderen, die zijn pas irritant
ja daaromquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet verwacht![]()
Dan maar zo'n flapdrol bij de kleedkamers neerzetten.
Dat is hier nog nietquote:
Klanten zijn gewoon irritantquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het ook voor julliequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja daarom![]()
Ja is echt heel erg duur.
We hopen dat dit een oplossing is
Hahahaha ja kan gezellig zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik denk: ik moet deze 3 dingen hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook!ik vergeet ook altijd van alles, lijstje of geen lijstje
Das duurquote:
Bijna in Belgenlandquote:
We gaan het vrijdag en zaterdag testen, de drukste dagen! Ik ben benieuwdquote:
zelfde prijs toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk: ik moet deze 3 dingen hebben.
En kom terug met 15 dingen.
En al die tyfushoerenvrouwen die de omtrek van een olifant hebben en denken dat ze een rietje zijn. Ze staan altijd en overal in de weg. Hebben niet in de gaten dat ze in de weg staan, alsof ze de enige persoon in de wereld zijn.
[..]
Das duur
Valkenswaardquote:
Ik ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bijna in Belgenland
[..]
We gaan het vrijdag en zaterdag testen, de drukste dagen! Ik ben benieuwd
Daarom dus een karretje meenemen in de supermarktquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk: ik moet deze 3 dingen hebben.
En kom terug met 15 dingen.
En al die tyfushoerenvrouwen die de omtrek van een olifant hebben en denken dat ze een rietje zijn. Ze staan altijd en overal in de weg. Hebben niet in de gaten dat ze in de weg staan, alsof ze de enige persoon in de wereld zijn.
Nou nou nou, dat is nog 10km hier vandaanquote:
Nou nou, een eigen Domino'squote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valkenswaard. Best mooi leuk en redelijk groot dorp
.
We krijgen binnenkort onze eigen domino's.
dat zeg ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat is nog 10km hier vandaan.
Cutequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valkenswaard. Best mooi leuk en redelijk groot dorp
.
We krijgen binnenkort onze eigen domino's.
Eindelijk een fastfood keten die ons erkentquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou nou, een eigen Domino's
Volgens mij kom ik komende zomer nog door Valkenswaard
Bijna maar helemaal nietquote:
Erg gezellig iigquote:
Op de motor, geen pils voor mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eindelijk een fastfood keten die ons erkent.
Laat wat weten dan, dan trakteer ik je op een pilsje.
[..]
Bijna maar helemaal niet.
Cola danquote:
Ik mis nog "Waarom zijn jullie zo gemeen tegen mij? Ik ben zo goed voor deze wereld."quote:
Hoi, hoe is het hier?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen, ga dan maar weg.
Treffende vergelijking.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik mis nog "Waarom zijn jullie zo gemeen tegen mij? Ik ben zo goed voor deze wereld."
Dan zou het zo benzin kunnen zijn.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:32 schreef DaMook het volgende:
Ik ga serie kijken en slapen.
Truste allemaal![]()
![]()
.
Geen idee. Heb hem al een tijd niet gespot.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
Heeft Benzin inmiddels een lief vriendinnetje in zijn kelder weten te lokken?
Geweldige serie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, lees net je onderschrijft, big bang therory.
Ja ken er echt uren naar kijken! Toen ik tijdelijk thuis woonde ging ik ook altijd stuk voor de tv, mijn ouders begrepen die humor echt nietquote:
Ik zat van de week bij een maat van mij, wij lagen echt dubbel maar bij zijn vriendin kon er ook geen lachje van af.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja ken er echt uren naar kijken! Toen ik tijdelijk thuis woonde ging ik ook altijd stuk voor de tv, mijn ouders begrepen die humor echt niet.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja ken er echt uren naar kijken! Toen ik tijdelijk thuis woonde ging ik ook altijd stuk voor de tv, mijn ouders begrepen die humor echt niet.
Mensen die de big bang theory niet grappig vindenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zat van de week bij een maat van mij, wij lagen echt dubbel maar bij zijn vriendin kon er ook geen lachje van af.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik vind er ook echt geen zak aanquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zat van de week bij een maat van mij, wij lagen echt dubbel maar bij zijn vriendin kon er ook geen lachje van af.
Het wordt wel wat meer gewoontjes ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal bij.
Toch vind ik de eerdere seizoenen wel leuker.
Stommerdquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik vind er ook echt geen zak aan
MMMIIIIIIAAAAAAAAUUUUUWWWW!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Dat doet me verdrietquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Scrubs is ook geniaalquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Maar ik kan wel lachen om Scrubs
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het wordt wel wat meer gewoontjes ja.
De faqquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]vv
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Scrubs is ook geniaal
Maak je het weer een beetje goed mee
Ik aan History channelquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben de laatste tijd verslaafd aan Investigation Discovery
Jaaaaaaquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef Royco1 het volgende:
Married with children op tv nu.
Wat een held blijft Al toch.
Sowiesoquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef Royco1 het volgende:
Married with children op tv nu.
Wat een held blijft Al toch.
Ja he, ook al heb ik ze allemaal al zo vaak gezien je blijft toch kijken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
JaaaaaaEen van de weinige series die ik nog steeds leuk vind!
Marcy Darcy en die vreselijke nichterige tweede echtgenoot van haarquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja he, ook al heb ik ze allemaal al zo vaak gezien je blijft toch kijken.
Jeffersonquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Marcy Darcy en die vreselijke nichterige tweede echtgenoot van haar![]()
Jefferson, de mannelijke golddiggerquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Marcy Darcy en die vreselijke nichterige tweede echtgenoot van haar![]()
Moet ook gebeuren he.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
Goed, denk ik. Ik heb net 3 kwart geslapen, of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |