quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:32 schreef DaMook het volgende:
Ik ga serie kijken en slapen.
Truste allemaal![]()
![]()
.
Geen idee. Heb hem al een tijd niet gespot.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
Heeft Benzin inmiddels een lief vriendinnetje in zijn kelder weten te lokken?
Geweldige serie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, lees net je onderschrijft, big bang therory.
Ja ken er echt uren naar kijken! Toen ik tijdelijk thuis woonde ging ik ook altijd stuk voor de tv, mijn ouders begrepen die humor echt nietquote:
Ik zat van de week bij een maat van mij, wij lagen echt dubbel maar bij zijn vriendin kon er ook geen lachje van af.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja ken er echt uren naar kijken! Toen ik tijdelijk thuis woonde ging ik ook altijd stuk voor de tv, mijn ouders begrepen die humor echt niet.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja ken er echt uren naar kijken! Toen ik tijdelijk thuis woonde ging ik ook altijd stuk voor de tv, mijn ouders begrepen die humor echt niet.
Mensen die de big bang theory niet grappig vindenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zat van de week bij een maat van mij, wij lagen echt dubbel maar bij zijn vriendin kon er ook geen lachje van af.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik vind er ook echt geen zak aanquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zat van de week bij een maat van mij, wij lagen echt dubbel maar bij zijn vriendin kon er ook geen lachje van af.
Het wordt wel wat meer gewoontjes ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal bij.
Toch vind ik de eerdere seizoenen wel leuker.
Stommerdquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik vind er ook echt geen zak aan
MMMIIIIIIAAAAAAAAUUUUUWWWW!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Dat doet me verdrietquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Scrubs is ook geniaalquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Maar ik kan wel lachen om Scrubs
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het wordt wel wat meer gewoontjes ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |