Nee, elke week een x bedrag aan gejatte kleding is goedkoopquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kost teveel geld
[..]
Ja we gaan er iemand neerzetten
Ik fucking HAAT boodschappen doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:50 schreef twi het volgende:
Gelukkig is Myra een shopper die op semi record tempo door alleen haar favoriete winkels wil. Heb een hekel aan shoppen. Boodschappen doen vind ik dan weer minder erg. Metro man die ik ben.
Ja klopt, en mocht je ze aanhouden zorg dan dat je ze niet alleen laat met een man, ze scheuren hun kleuren kapot en zeggen dat ze aangerand zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mag het niet zeggen, maar zigeuners, hoofdoekies enzo
Is echt waar, die proppen alles onder hun rok/jurk en daar mogen wij niet controlerem
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Fakking irritant welWerkte vroeger vroeger bij de HEMA en daar hield ik mensen aan met rookworsten in hun zak
Zo heel systeem invoeren, kost duizenden euro'squote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, elke week een x bedrag aan gejatte kleding is goedkoop
serieusquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt, en mocht je ze aanhouden zorg dan dat je ze niet alleen laat met een man, ze scheuren hun kleuren kapot en zeggen dat ze aangerand zijn.
Ik ook!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik fucking HAAT boodschappen doen.
www.albert.nlquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik fucking HAAT boodschappen doen.
Zo'n systeem is echt ontzettend duur.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, elke week een x bedrag aan gejatte kleding is goedkoop
Oh, dat had ik niet verwachtquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo heel systeem invoeren, kost duizenden euro's
Daaar is uitvoerig naar gekeken, maar is gewoon niet haalbaar qua financien. En het weegt niet op tegen het gejat.
Iemand neerzetten en een kaart systeem is de beste oplossing
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n systeem is echt ontzettend duur.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet verwacht![]()
Dan maar zo'n flapdrol bij de kleedkamers neerzetten.
Ach, beetje ouwehoeren bij de paskamer, ik zou het doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
We hebben toch veel mensen werken, die moeten werken voor hun uitkering. Dus die zetten we daar gewoon neer. Hersenloos werk is het ook
De ouders van die kinderen, die zijn pas irritantquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vind vooral die jengelende kinderen irritant
mensen zijn irritantquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach, beetje ouwehoeren bij de paskamer, ik zou het doen
[..]
De ouders van die kinderen, die zijn pas irritant
ja daaromquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet verwacht![]()
Dan maar zo'n flapdrol bij de kleedkamers neerzetten.
Dat is hier nog nietquote:
Klanten zijn gewoon irritantquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het ook voor julliequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja daarom![]()
Ja is echt heel erg duur.
We hopen dat dit een oplossing is
Hahahaha ja kan gezellig zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik denk: ik moet deze 3 dingen hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook!ik vergeet ook altijd van alles, lijstje of geen lijstje
Das duurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |