Waarom kunnen ze niks doen dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn gisteren toevallig bij verschillende verenigingen geweest, maar ze konden allen niets voor ons doen. Dus het wordt op eigen houtje iets vinden.
Oh shit zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn gisteren toevallig bij verschillende verenigingen geweest, maar ze konden allen niets voor ons doen. Dus het wordt op eigen houtje iets vinden.
Omdat ze het systeem niet kunnen omgooien voor ons. We hebben geen recht op urgentie, dus we moeten net als alle andere mensen gewoon reageren en hopen dat we iets toegewezen krijgen.quote:
Zwanger worden, dan ben je een urgentie gevalquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ze het systeem niet kunnen omgooien voor ons. We hebben geen recht op urgentie, dus we moeten net als alle andere mensen gewoon reageren en hopen dat we iets toegewezen krijgen.
Nog niet lang genoeg ingeschreven?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ze het systeem niet kunnen omgooien voor ons. We hebben geen recht op urgentie, dus we moeten net als alle andere mensen gewoon reageren en hopen dat we iets toegewezen krijgen.
Nee, meestal niet meer. Zwangerschap is 'bewuste gezinsuitbreiding' en een dak boven je hoofd hebben is iets waar je aan moet denken voor je die keuze maakt (volgens de gemeente).quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zwanger worden, dan ben je een urgentie geval
Daar is te vaak misbruik van gemaakt en dus is dat geen reden meer voor urgentie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoeveel figuren daar achter komen als ze zich in blije verwachting bij de woningbouw of gemeente hebben gemeld.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar is te vaak misbruik van gemaakt en dus is dat geen reden meer voor urgentie.
Ik had ook geen recht op urgentie volgens de woningbouw.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik maar niet zwanger wordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar is te vaak misbruik van gemaakt en dus is dat geen reden meer voor urgentie.
Dat is ook afgeschaft.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Teveel. Er zijn nog steeds teveel jonge meiden die denken dat ze op die manier uit huis kunnen (en voor eeuwig bij hun vriendje kunnen blijven)quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoeveel figuren daar achter komen als ze zich in blije verwachting bij de woningbouw of gemeente hebben gemeld.
Ze tellen geen jaren meer. Gaat op loting.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet lang genoeg ingeschreven?
Goed plan!!quote:
Hier niet volgens mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze tellen geen jaren meer. Gaat op loting.
Dat is helaas alleen wanneer het buiten je schuld is. Gitaar had een tijdelijk huurcontract, dat wist hij, dus valt het onder zijn eigen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had ook geen recht op urgentie volgens de woningbouw.
Ik heb toen een brief geschreven en een brief van een hulpverlener erbij en opeens had ik wel recht op urgentie.
Ik weet niet hoe erg je situatie is (of juist niet is) maar bovenstaande lijkt me de moeite van het uitzoeken waard
Hier niet nee. Maar ik zoek niks hier.quote:
Dus iedere week met je hopen dat je die 1,5% bent?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze tellen geen jaren meer. Gaat op loting.
Lieverd, hou eens niet vast aan de regels. Die zijn te omzeilen namelijk!! Moet je alleen wel de juiste personen voor inschakelen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is helaas alleen wanneer het buiten je schuld is. Gitaar had een tijdelijk huurcontract, dat wist hij, dus valt het onder zijn eigen verantwoordelijkheid.
En een McFlurryquote:
Ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus iedere week met je hopen dat je die 1,5% bent?
Ik sta bij Entree, Arnhem-Nijmegen. Maar ik heb te weinig inschrijfjaren om ook maar op iets kans te maken. Dan moet je er minstens 7 hebben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet dicht bij mij wonen he?
Tsja, hoe dan? Ik ken niet de juiste mensen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd, hou eens niet vast aan de regels. Die zijn te omzeilen namelijk!! Moet je alleen wel de juiste personen voor inschakelen.
Bij Entree ook ja? Ik dacht dat daar nog weleens wat vrij kwam.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik sta bij Entree, Arnhem-Nijmegen. Maar ik heb te weinig inschrijfjaren om ook maar op iets kans te maken. Dan moet je er minstens 7 hebben.
Je hebt wel directe woningen, maar die zijn veel te duur. Bovendien wordt dat een probleem met werk. Ik ben sinds kort werkloos en Gitaar heeft zijn werk in Almelo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij Entree ook ja? Ik dacht dat daar nog weleens wat vrij kwam.
Moet je anders eens aan GvsE vragen, die heeft ook via Entree wat geregeld geloof ik.
Dan schakelen we Natasja Froger inquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt wel directe woningen, maar die zijn veel te duur. Bovendien wordt dat een probleem met werk. Ik ben sinds kort werkloos en Gitaar heeft zijn werk in Almelo.
quote:
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik las laatst toevallig een artikel over hulp-tv, waarom dat zo populair is. Het schijnt dat mensen het vaak zien als een laatste uitweg en het er dan wel voor over hebben hun sores op TV te gooien.
Persoonlijk houd ik daar niet zo van.
Naar bos/speeltuintje? station in de buurt? treintje kijken. Stukje fietsen misschien een optie?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:38 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, ik heb vandaag een kind van 1,5 (en haar moeder) onder mijn hoede en het is de bedoeling dat ik ze ga entertainen. Iemand een idee?
Thanks!quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naar bos/speeltuintje? station in de buurt? treintje kijken. Stukje fietsen misschien een optie?
Anderhalf jaar is leuke leeftijd
waag het niet om daarmee purmerend te bedoelenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Thanks!Ze wonen in een dorp boven Amsterdam dus genoeg bos en fietspaden denk ik zo
![]()
Het kleine meisje is erg leuk idd,ondernemend en ontdekkenden dat is alles wat haar moeder niet is
ze vindt alles eng.
Een dorp boven Amsterdamquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Thanks!Ze wonen in een dorp boven Amsterdam dus genoeg bos en fietspaden denk ik zo
![]()
Het kleine meisje is erg leuk idd,ondernemend en ontdekkenden dat is alles wat haar moeder niet is
ze vindt alles eng.
tuurlijk welquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
waag het niet om daarmee purmerend te bedoelen
Hahaha nou het scheelt écht 5 meter met het dorp dat ik wel bedoelquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ze heeft last van haar kiezen en dat maakt haar een beetje chagrijnig geloof ik, dus we zullen wel in de buurt blijven jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een dorp boven Amsterdam![]()
Maar idd genoeg natuur om te fietsen idd
Geen idee of ze 'smiddags nog een slaapje doet maar dan kan je daar rekening mee houden.
Broodje mee, drinken mee en gaan
Ik ga straks ook stukkie wandelen. Nadat die kleine de fles heeft gehad
kwadijk of ilpendam dusquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha nou het scheelt écht 5 meter met het dorp dat ik wel bedoel
Huilen hoort er inderdaad bij... Niks om voor te schamen en zeker als kiezen doorkomen, krengenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha nou het scheelt écht 5 meter met het dorp dat ik wel bedoel
[..]
Ze heeft last van haar kiezen en dat maakt haar een beetje chagrijnig geloof ik, dus we zullen wel in de buurt blijven jamoeders schaamt zich dan voor haar huilende dochter
Het hoort erbij hoor...
Hoe oud zijn jouw kids eigenlijk Lovely?
Oh wauw! Hoe doe je dat in hemelsnaam? Je hebt er drie paar armen bij?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huilen hoort er inderdaad bij... Niks om voor te schamen en zeker als kiezen doorkomen, krengen
,
Ik heb 2 jongens van bijna 5 en bijna 9.
3 dagen in de week heb ik er 3 extra, van 3,5 maand net 4 en 5,5 jaar
Die van 4 mocht vandaag niet mee naar de Efteling dus vandaag heb ik de middelste en de jongste van het stel.
Het gaat eigenlijk allemaal wel vanzelfquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wauw! Hoe doe je dat in hemelsnaam? Je hebt er drie paar armen bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en leukerequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klopt qua inwoners heeft Purmereutel er meer
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk allemaal wel vanzelf
Op maandag blijft het spul over dus hoef ik tussen de middag er niet uit (behalve aankomende maand want die van 4 gaat halve dagen)
Op dinsdag en donderdag maak ik om 11 uur de broodjes alvast en zet ik drinken klaar. Dan kunnen ze meteen aanschuiven.
Grotendeels zijn ze zelfstandig en gaat het zijn eigen weg.
Ook flestijden zijn best te doen zo en komen niet in de knoop.
En natuurlijk ben ik gewoon een supermama en luisteren ze gewoon heel goed
Nou, maar toch! Het lijkt me een behoorlijke drukte, planning en logistiek. Maar wel gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Purmerend is toch geen dorp gekkie!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
Chickiequote:
Dat is ook niet echt bij je in de buurt toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef -Miauw- het volgende:
Nou, het valt wel mee met het slechte weer![]()
[ afbeelding ]
Snap alleen niet waarom Weeronline altijd denkt dat ik in Berkel en Rodenrijs zit
Neequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt bij je in de buurt toch?
Nee, dat is bij Rotterdamquote:
Hoi schatjequote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
Nou deze niet leuke vrouw uit het niet leuke Hoorn gaat wel wat anders doen
Oh, vind ik best een leuke stadjequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
Leugens, deze post staat er vol mee!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
Nou, het was ooit een Vogelaarbuurt/Prachtwijkquote:
Dicht bij het centrum is altijd goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, het was ooit een Vogelaarbuurt/Prachtwijkmaar ik vind het hier wel leuk. Mooi opgeknapt, leuke horeca, dicht bij het centrum
Nu eerst huilen omdat iemand u tegen mij zegtquote:
Hahaha volgens mij ben ik een jaar en 3 dagen ouder dan jijquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu eerst huilen omdat iemand u tegen mij zegt![]()
Naar de ArenA, concert van Muse
10 oktober is een mooie dag om jarig te zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha volgens mij ben ik een jaar en 3 dagen ouder dan jij![]()
Oja, Muse
Ik vind 13 oktober mooier.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
10 oktober is een mooie dag om jarig te zijn
De 10de is de verjaardag van mijn vaderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |