Ja bijna niet te doen wanneer je alleen woontquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt niet normaal meer.
Beetje leuk appartement betaal je gewoon 750 euro voor.
Het is echt schandalig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt niet normaal meer.
En als je hetzelfde appartement koopt heb je lagere maandlasten, maar ja dan krijg je de hypotheek weer niet rond in je eentje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:14 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja bijna niet te doen wanneer je alleen woont
So far so good... Zodra ik je PM met mooie verhalen heb gelezen, laat ik nog wel weten of ik er net zo over denk.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
So far so good... Zodra ik je PM met mooie verhalen heb gelezen, laat ik nog wel weten of ik er net zo over denk.
Breek me de bek niet open over huizen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt niet normaal meer.
Rare reactie op iets dat ik 100% serieus bedoel.quote:
Het is de spanningquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rare reactie op iets dat ik 100% serieus bedoel.
Allang niet meer, verloren zaak. Sinds kort Enschede, Almelo en alles in de regio (dichtbij Gitaar z'n werk), maar het is zover gekomen dat het puur onderdak zoeken is voor hem. Zal waarschijnlijk een tijdelijke studentenkamer of zoiets worden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil jouw bek ook helemaal niet breken
Jij zocht regio Arnhem toch?
Kun je het allemaal nog wel aan meisje?quote:
Dat is klote, kan die niet tijdelijk ergens anti kraak gaan zitten ofzo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Allang niet meer, verloren zaak. Sinds kort Enschede, Almelo en alles in de regio (dichtbij Gitaar z'n werk), maar het is zover gekomen dat het puur onderdak zoeken is voor hem. Zal waarschijnlijk een tijdelijke studentenkamer of zoiets worden.
Ja, zoiets zoeken we dus. Anti-kraak of kamer. Zolang hij maar een dakje boven zijn hoofd heeft. Dat samenwonen komt dan wel een keer ...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is klote, kan die niet tijdelijk ergens anti kraak gaan zitten ofzo?
Amperquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je het allemaal nog wel aan meisje?
Mooi, dan kan het echte werk nu beginnen.quote:
Dat zuigt wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Allang niet meer, verloren zaak. Sinds kort Enschede, Almelo en alles in de regio (dichtbij Gitaar z'n werk), maar het is zover gekomen dat het puur onderdak zoeken is voor hem. Zal waarschijnlijk een tijdelijke studentenkamer of zoiets worden.
Oh, dit was een opwarmertje?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, dan kan het echte werk nu beginnen.
Ja, maar in een kartonnen doos onder een brug slapen zuigt nog meer.quote:
Hij mag toch wel bij jou in bed slapen dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar in een kartonnen doos onder een brug slapen zuigt nog meer.![]()
Daar kan ik pas echt over oordelen als ik die mooie verhalen heb gelezen van je. Typen dus maar!quote:
Dat ook, ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij mag gerust hier komen, alleen wordt het dan erg ver van z'n werk af. De brandstofkosten zorgen er dan voor dat er weinig geld overblijft voor iets anders. Bovendien weet ik niet of mijn moeder daar zo blij mee is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij mag toch wel bij jou in bed slapen dan?
Anders mag ie hier wel in de hondenmand crashen
Heb je wel eens bij de woningbouwverenigingen gevraagd (en gesmeekt en gebedenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn gisteren toevallig bij verschillende verenigingen geweest, maar ze konden allen niets voor ons doen. Dus het wordt op eigen houtje iets vinden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je wel eens bij de woningbouwverenigingen gevraagd (en gesmeekt en gebeden) voor anti-kraakwonigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |