Zal hem eens binnen halen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
Is meer iets met mooie beelden, grappige muziek en een raar verhaal
quote:
Heb een soort van personal trainer, niet helemaal voor mij alleen maar verzint alle trainingen en is er ook constant om begeleiding te geven, en zon goed mogelijke oefeningen voor je doel te geven.quote:
Ik zal een mooi verhaal voor je opschrijvenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet ophouden. Ik wil nog veel meer horen juist.
Tof!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:02 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
[..]
Heb een soort van personal trainer, niet helemaal voor mij alleen maar verzint alle trainingen en is er ook constant om begeleiding te geven, en zon goed mogelijke oefeningen voor je doel te geven.
Nee bedoel meer dat de spierpijn er nog was van maandag, en zit nu met een bakje kwark op de bankquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu al spierpijn? Dan heb je echt goed je best gedaan.Eet wat eiwitten, kan helpen voor morgen.
Vergeet niet te vermelden of het je ultieme fantasie is of één van je vele eigen ervaringen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zal een mooi verhaal voor je opschrijven
Goed dat je het zegt, ik heb nog zo'n grote bak Mona bananen kwark staan, die zal ik zo eens gaan eten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nee bedoel meer dat de spierpijn er nog was van maandag, en zit nu met een bakje kwark op de bank
Boh, die is lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik heb nog zo'n grote bak Mona bananen kwark staan, die zal ik zo eens gaan eten.
Dat zijn tegenwoordig zo'n beetje alle huizen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag het huisje afgewezen waar ik 1 stond.
Het was toch echt te duur voor wat je er voor kreeg.
Ik zet er een (e) of een (f) achter, goed?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden of het je ultieme fantasie is of één van je vele eigen ervaringen.
Dat is ook waar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn tegenwoordig zo'n beetje alle huizen.
Oh bummer babyquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag het huisje afgewezen waar ik 1 stond.
Het was toch echt te duur voor wat je er voor kreeg.
* AirwiN noteert 'aims to please'quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zet er een (e) of een (f) achter, goed?
Onder de 600 euro heb je hier eigenlijk al niks meer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook waar.
Maar 600 euro voor een huis waar je met de auto niet bijkunt. Geen parkeerruimte. Een loggia waar je niks kwijt kunt. Nutteloze ruimte boven. Huiskamer waar niet eens een bank, kast en eettafel in kan...
Schouderklopje graag!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN noteert 'aims to please'
Heel goed, ga zo door.
Ja, krijg volgende week 2 brieven in de bus daarvoor.quote:
* AirwiN noteert: fysiek ingesteld, verbale complimenten zijn niet genoeg.quote:
Afwachten dus...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, krijg volgende week 2 brieven in de bus daarvoor.
Maar weet nog niet hoe dat er van binnen uitziet. Is in ieder geval meer dan 100 euro goedkoper.
Hier ook maar weinig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onder de 600 euro heb je hier eigenlijk al niks meer.
Prrrrr!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN noteert: fysiek ingesteld, verbale complimenten zijn niet genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |