Douche zequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
Alsof je meeleest met een telefoongesprek.
Ik de douche maar eens opzoeken.
Fijne avond jullie
Dat dacht ik al.quote:
Ik ben wel benieuwd naar je verdere voorkeuren als het gaat om onderdanigheid. Vertel daar es iets leuks over.quote:
When in doubt: The Big Lebowski.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke film ik moet gaan kijken
quote:
Nou ik niet hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
Vrouwen verkiezen een telefoon boven een seksleven.
Makkelijke keuze.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
Vrouwen verkiezen een telefoon boven een seksleven.
Ik ook niet.quote:
Moonrise Kingdomquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke film ik moet gaan kijken
Haha zie dat zo gebeuren ja!quote:
Hahaha hou eens op jij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je verdere voorkeuren als het gaat om onderdanigheid. Vertel daar es iets leuks over.
Lekker tijd om te gaan slapen toch!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Maar gestopt met film kijkenHad het idee dat ik elk moment in slaap kon vallen
Heerlijk zo'n training op z'n tijdquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha zie dat zo gebeuren ja!
Ben trouwens net tuis echt een zware training gehad, en had nog spierpijn dus twijfel of ik morgen mijn bed uit kan komen
Welke keek je?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Maar gestopt met film kijkenHad het idee dat ik elk moment in slaap kon vallen
Oeh, goed bezig! Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben trouwens net tuis echt een zware training gehad, en had nog spierpijn dus twijfel of ik morgen mijn bed uit kan komen
Mja, probleem is dat ik meestal in slaap val tijdens een film kijken. Da's niet zo handigquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Lekker tijd om te gaan slapen toch!
Ik wil helemaal niet ophouden. Ik wil nog veel meer horen juist.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
Hahaha hou eens op jij.
Ok, ik hang graag aan plafonds
Wat voor training?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nu al spierpijn? Dan heb je echt goed je best gedaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zegt me zo niks, is het met veel explosies en mooie vrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |