quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is onderdeel van een spel waar ik prima mee kan leven.
Uiteraard, ik maak de regels.quote:
quote:
Iets zegt mij dat je mij niet helemaal serieus neemt.quote:
Kloptquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je mij niet helemaal serieus neemt.
Vertel, waar zit 'm dat zo in?quote:
Die mag je nader uitleggen.quote:
Dat komt ongetwijfeld voor. Of dat dan automatisch geldt voor iedereen die zelfverzekerd overkomt vind ik een gevaarlijke aanname. Maar goed, wie ben ik om te twijfelen aan de ervaring die jij hebt opgedaan in je leven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:32 schreef -Miauw- het volgende:
Als mensen érg zelfverzekerd overkomen, zijn ze dat vaak niet
Ho ho, ik heb ook niet gezegd dat het voor iedereen opgaatquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt ongetwijfeld voor. Of dat dan automatisch geldt voor iedereen die zelfverzekerd overkomt vind ik een gevaarlijke aanname. Maar goed, wie ben ik om te twijfelen aan de ervaring die jij hebt opgedaan in je leven.
Dat je mij het nadeel van de twijfel geeft op basis van een paar uur uitwisselen van posts, zegt wel iets over je vooringenomenheid over zelfverzekerde mensen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
Ho ho, ik heb ook niet gezegd dat het voor iedereen opgaat
Oh vertel, wat zegt datquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je mij het nadeel van de twijfel geeft op basis van een paar uur uitwisselen van posts, zegt wel iets over je vooringenomenheid over zelfverzekerde mensen.
Genoeg...quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
Alsof je meeleest met een telefoongesprek.
Ik de douche maar eens opzoeken.
Fijne avond jullie
Als je dat echt meent, dan kun je beter ophouden met reageren op mijn posts.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat echt meent, dan kun je beter ophouden met reageren op mijn posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |