Gut gutquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik nooit in situaties verkeer waar penislengte van andere mannen voor mij een bedreiging opleveren.
Ik ook niet....quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik nooit in situaties verkeer waar penislengte van andere mannen voor mij een bedreiging opleveren.
Ik verkeer gelukkig ook nooit in omstandigheden waar het libido van eek kip relevant is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook niet....
sterker nog, het libido van een kip is waarschijnlijk nog meer dan wat ik heb
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet....
Ik ook van jou.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verkeer gelukkig ook nooit in omstandigheden waar het libido van eek kip relevant is.
Hebben die zo'n hoog libido dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet....
Het is nog niet te laatquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
*kuch, proest* Ik had een stofmasker op moeten doen
Ik ben nu klaar met opruimenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat(hoop ik voor je).
Dat scheelt nog maar één letter van prrrr prrrr. Dan doe je je nick echt eer aan.quote:
Beter je best doen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat scheelt nog maar één letter van prrrr prrrr. Dan doe je je nick echt eer aan.
Ik takes two to tango.quote:
Je onderdanige kant komt hier weer om de hoek kijken. Duidelijk iemand met een voorkeur om te volgen in plaats van zelf in control te zijn. Dat tegenstribbelen is ongetwijfeld niet meer dan voor de vorm. Hoe schattig.quote:
En toen ik op 'invoeren' drukte wist ik dat je iets dergelijks zou zeggen. Fijn, ik weet graag waar ik aan toe benquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je onderdanige kant komt hier weer om de hoek kijken. Duidelijk iemand met een voorkeur om te volgen in plaats van zelf in control te zijn. Dat tegenstribbelen is ongetwijfeld niet meer dan voor de vorm. Hoe schattig.
quote:
'Goed voorbeeld doet goed volgen' geldt dan blijkbaar al wel als het gaat om wederzijdse voorspelbaarheid van reacties.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:10 schreef -Miauw- het volgende:
En toen ik op 'invoeren' drukte wist ik dat je iets dergelijks zou zeggen. Fijn, ik weet graag waar ik aan toe ben
Dan ben je dus ook niet echt verbaast over mijn 'tegenstribbelen voor de vorm'quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Goed voorbeeld doet goed volgen' geldt dan blijkbaar al wel als het gaat om wederzijdse voorspelbaarheid van reacties.
Nee hoor. Het is onderdeel van een spel waar ik prima mee kan leven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
Dan ben je dus ook niet echt verbaast over mijn 'tegenstribbelen voor de vorm'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |