quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is onderdeel van een spel waar ik prima mee kan leven.
Uiteraard, ik maak de regels.quote:
quote:
Iets zegt mij dat je mij niet helemaal serieus neemt.quote:
Kloptquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je mij niet helemaal serieus neemt.
Vertel, waar zit 'm dat zo in?quote:
Die mag je nader uitleggen.quote:
Dat komt ongetwijfeld voor. Of dat dan automatisch geldt voor iedereen die zelfverzekerd overkomt vind ik een gevaarlijke aanname. Maar goed, wie ben ik om te twijfelen aan de ervaring die jij hebt opgedaan in je leven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:32 schreef -Miauw- het volgende:
Als mensen érg zelfverzekerd overkomen, zijn ze dat vaak niet
Ho ho, ik heb ook niet gezegd dat het voor iedereen opgaatquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt ongetwijfeld voor. Of dat dan automatisch geldt voor iedereen die zelfverzekerd overkomt vind ik een gevaarlijke aanname. Maar goed, wie ben ik om te twijfelen aan de ervaring die jij hebt opgedaan in je leven.
Dat je mij het nadeel van de twijfel geeft op basis van een paar uur uitwisselen van posts, zegt wel iets over je vooringenomenheid over zelfverzekerde mensen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
Ho ho, ik heb ook niet gezegd dat het voor iedereen opgaat
Oh vertel, wat zegt datquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je mij het nadeel van de twijfel geeft op basis van een paar uur uitwisselen van posts, zegt wel iets over je vooringenomenheid over zelfverzekerde mensen.
Genoeg...quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
Alsof je meeleest met een telefoongesprek.
Ik de douche maar eens opzoeken.
Fijne avond jullie
Als je dat echt meent, dan kun je beter ophouden met reageren op mijn posts.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat echt meent, dan kun je beter ophouden met reageren op mijn posts.
Douche zequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
Alsof je meeleest met een telefoongesprek.
Ik de douche maar eens opzoeken.
Fijne avond jullie
Dat dacht ik al.quote:
Ik ben wel benieuwd naar je verdere voorkeuren als het gaat om onderdanigheid. Vertel daar es iets leuks over.quote:
When in doubt: The Big Lebowski.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke film ik moet gaan kijken
quote:
Nou ik niet hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
Vrouwen verkiezen een telefoon boven een seksleven.
Makkelijke keuze.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
Vrouwen verkiezen een telefoon boven een seksleven.
Ik ook niet.quote:
Moonrise Kingdomquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke film ik moet gaan kijken
Haha zie dat zo gebeuren ja!quote:
Hahaha hou eens op jij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je verdere voorkeuren als het gaat om onderdanigheid. Vertel daar es iets leuks over.
Lekker tijd om te gaan slapen toch!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Maar gestopt met film kijkenHad het idee dat ik elk moment in slaap kon vallen
Heerlijk zo'n training op z'n tijdquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha zie dat zo gebeuren ja!
Ben trouwens net tuis echt een zware training gehad, en had nog spierpijn dus twijfel of ik morgen mijn bed uit kan komen
Welke keek je?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Maar gestopt met film kijkenHad het idee dat ik elk moment in slaap kon vallen
Oeh, goed bezig! Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben trouwens net tuis echt een zware training gehad, en had nog spierpijn dus twijfel of ik morgen mijn bed uit kan komen
Mja, probleem is dat ik meestal in slaap val tijdens een film kijken. Da's niet zo handigquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Lekker tijd om te gaan slapen toch!
Ik wil helemaal niet ophouden. Ik wil nog veel meer horen juist.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
Hahaha hou eens op jij.
Ok, ik hang graag aan plafonds
Wat voor training?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nu al spierpijn? Dan heb je echt goed je best gedaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zegt me zo niks, is het met veel explosies en mooie vrouwen?
Zal hem eens binnen halen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
Is meer iets met mooie beelden, grappige muziek en een raar verhaal
quote:
Heb een soort van personal trainer, niet helemaal voor mij alleen maar verzint alle trainingen en is er ook constant om begeleiding te geven, en zon goed mogelijke oefeningen voor je doel te geven.quote:
Ik zal een mooi verhaal voor je opschrijvenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet ophouden. Ik wil nog veel meer horen juist.
Tof!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:02 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
[..]
Heb een soort van personal trainer, niet helemaal voor mij alleen maar verzint alle trainingen en is er ook constant om begeleiding te geven, en zon goed mogelijke oefeningen voor je doel te geven.
Nee bedoel meer dat de spierpijn er nog was van maandag, en zit nu met een bakje kwark op de bankquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu al spierpijn? Dan heb je echt goed je best gedaan.Eet wat eiwitten, kan helpen voor morgen.
Vergeet niet te vermelden of het je ultieme fantasie is of één van je vele eigen ervaringen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zal een mooi verhaal voor je opschrijven
Goed dat je het zegt, ik heb nog zo'n grote bak Mona bananen kwark staan, die zal ik zo eens gaan eten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nee bedoel meer dat de spierpijn er nog was van maandag, en zit nu met een bakje kwark op de bank
Boh, die is lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik heb nog zo'n grote bak Mona bananen kwark staan, die zal ik zo eens gaan eten.
Dat zijn tegenwoordig zo'n beetje alle huizen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag het huisje afgewezen waar ik 1 stond.
Het was toch echt te duur voor wat je er voor kreeg.
Ik zet er een (e) of een (f) achter, goed?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden of het je ultieme fantasie is of één van je vele eigen ervaringen.
Dat is ook waar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn tegenwoordig zo'n beetje alle huizen.
Oh bummer babyquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag het huisje afgewezen waar ik 1 stond.
Het was toch echt te duur voor wat je er voor kreeg.
* AirwiN noteert 'aims to please'quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zet er een (e) of een (f) achter, goed?
Onder de 600 euro heb je hier eigenlijk al niks meer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook waar.
Maar 600 euro voor een huis waar je met de auto niet bijkunt. Geen parkeerruimte. Een loggia waar je niks kwijt kunt. Nutteloze ruimte boven. Huiskamer waar niet eens een bank, kast en eettafel in kan...
Schouderklopje graag!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN noteert 'aims to please'
Heel goed, ga zo door.
Ja, krijg volgende week 2 brieven in de bus daarvoor.quote:
* AirwiN noteert: fysiek ingesteld, verbale complimenten zijn niet genoeg.quote:
Afwachten dus...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, krijg volgende week 2 brieven in de bus daarvoor.
Maar weet nog niet hoe dat er van binnen uitziet. Is in ieder geval meer dan 100 euro goedkoper.
Hier ook maar weinig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onder de 600 euro heb je hier eigenlijk al niks meer.
Prrrrr!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN noteert: fysiek ingesteld, verbale complimenten zijn niet genoeg.
Ja bijna niet te doen wanneer je alleen woontquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt niet normaal meer.
Beetje leuk appartement betaal je gewoon 750 euro voor.
Het is echt schandalig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt niet normaal meer.
En als je hetzelfde appartement koopt heb je lagere maandlasten, maar ja dan krijg je de hypotheek weer niet rond in je eentje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:14 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja bijna niet te doen wanneer je alleen woont
So far so good... Zodra ik je PM met mooie verhalen heb gelezen, laat ik nog wel weten of ik er net zo over denk.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
So far so good... Zodra ik je PM met mooie verhalen heb gelezen, laat ik nog wel weten of ik er net zo over denk.
Breek me de bek niet open over huizen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt niet normaal meer.
Rare reactie op iets dat ik 100% serieus bedoel.quote:
Het is de spanningquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rare reactie op iets dat ik 100% serieus bedoel.
Allang niet meer, verloren zaak. Sinds kort Enschede, Almelo en alles in de regio (dichtbij Gitaar z'n werk), maar het is zover gekomen dat het puur onderdak zoeken is voor hem. Zal waarschijnlijk een tijdelijke studentenkamer of zoiets worden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil jouw bek ook helemaal niet breken
Jij zocht regio Arnhem toch?
Kun je het allemaal nog wel aan meisje?quote:
Dat is klote, kan die niet tijdelijk ergens anti kraak gaan zitten ofzo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Allang niet meer, verloren zaak. Sinds kort Enschede, Almelo en alles in de regio (dichtbij Gitaar z'n werk), maar het is zover gekomen dat het puur onderdak zoeken is voor hem. Zal waarschijnlijk een tijdelijke studentenkamer of zoiets worden.
Ja, zoiets zoeken we dus. Anti-kraak of kamer. Zolang hij maar een dakje boven zijn hoofd heeft. Dat samenwonen komt dan wel een keer ...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is klote, kan die niet tijdelijk ergens anti kraak gaan zitten ofzo?
Amperquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je het allemaal nog wel aan meisje?
Mooi, dan kan het echte werk nu beginnen.quote:
Dat zuigt wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Allang niet meer, verloren zaak. Sinds kort Enschede, Almelo en alles in de regio (dichtbij Gitaar z'n werk), maar het is zover gekomen dat het puur onderdak zoeken is voor hem. Zal waarschijnlijk een tijdelijke studentenkamer of zoiets worden.
Oh, dit was een opwarmertje?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, dan kan het echte werk nu beginnen.
Ja, maar in een kartonnen doos onder een brug slapen zuigt nog meer.quote:
Hij mag toch wel bij jou in bed slapen dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar in een kartonnen doos onder een brug slapen zuigt nog meer.![]()
Daar kan ik pas echt over oordelen als ik die mooie verhalen heb gelezen van je. Typen dus maar!quote:
Dat ook, ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij mag gerust hier komen, alleen wordt het dan erg ver van z'n werk af. De brandstofkosten zorgen er dan voor dat er weinig geld overblijft voor iets anders. Bovendien weet ik niet of mijn moeder daar zo blij mee is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij mag toch wel bij jou in bed slapen dan?
Anders mag ie hier wel in de hondenmand crashen
Heb je wel eens bij de woningbouwverenigingen gevraagd (en gesmeekt en gebedenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn gisteren toevallig bij verschillende verenigingen geweest, maar ze konden allen niets voor ons doen. Dus het wordt op eigen houtje iets vinden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je wel eens bij de woningbouwverenigingen gevraagd (en gesmeekt en gebeden) voor anti-kraakwonigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |