Waarom kunnen ze niks doen dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn gisteren toevallig bij verschillende verenigingen geweest, maar ze konden allen niets voor ons doen. Dus het wordt op eigen houtje iets vinden.
Oh shit zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn gisteren toevallig bij verschillende verenigingen geweest, maar ze konden allen niets voor ons doen. Dus het wordt op eigen houtje iets vinden.
Omdat ze het systeem niet kunnen omgooien voor ons. We hebben geen recht op urgentie, dus we moeten net als alle andere mensen gewoon reageren en hopen dat we iets toegewezen krijgen.quote:
Zwanger worden, dan ben je een urgentie gevalquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ze het systeem niet kunnen omgooien voor ons. We hebben geen recht op urgentie, dus we moeten net als alle andere mensen gewoon reageren en hopen dat we iets toegewezen krijgen.
Nog niet lang genoeg ingeschreven?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ze het systeem niet kunnen omgooien voor ons. We hebben geen recht op urgentie, dus we moeten net als alle andere mensen gewoon reageren en hopen dat we iets toegewezen krijgen.
Nee, meestal niet meer. Zwangerschap is 'bewuste gezinsuitbreiding' en een dak boven je hoofd hebben is iets waar je aan moet denken voor je die keuze maakt (volgens de gemeente).quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zwanger worden, dan ben je een urgentie geval
Daar is te vaak misbruik van gemaakt en dus is dat geen reden meer voor urgentie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoeveel figuren daar achter komen als ze zich in blije verwachting bij de woningbouw of gemeente hebben gemeld.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar is te vaak misbruik van gemaakt en dus is dat geen reden meer voor urgentie.
Ik had ook geen recht op urgentie volgens de woningbouw.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik maar niet zwanger wordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar is te vaak misbruik van gemaakt en dus is dat geen reden meer voor urgentie.
Dat is ook afgeschaft.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Teveel. Er zijn nog steeds teveel jonge meiden die denken dat ze op die manier uit huis kunnen (en voor eeuwig bij hun vriendje kunnen blijven)quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoeveel figuren daar achter komen als ze zich in blije verwachting bij de woningbouw of gemeente hebben gemeld.
Ze tellen geen jaren meer. Gaat op loting.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet lang genoeg ingeschreven?
Goed plan!!quote:
Hier niet volgens mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze tellen geen jaren meer. Gaat op loting.
Dat is helaas alleen wanneer het buiten je schuld is. Gitaar had een tijdelijk huurcontract, dat wist hij, dus valt het onder zijn eigen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had ook geen recht op urgentie volgens de woningbouw.
Ik heb toen een brief geschreven en een brief van een hulpverlener erbij en opeens had ik wel recht op urgentie.
Ik weet niet hoe erg je situatie is (of juist niet is) maar bovenstaande lijkt me de moeite van het uitzoeken waard
Hier niet nee. Maar ik zoek niks hier.quote:
Dus iedere week met je hopen dat je die 1,5% bent?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze tellen geen jaren meer. Gaat op loting.
Lieverd, hou eens niet vast aan de regels. Die zijn te omzeilen namelijk!! Moet je alleen wel de juiste personen voor inschakelen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is helaas alleen wanneer het buiten je schuld is. Gitaar had een tijdelijk huurcontract, dat wist hij, dus valt het onder zijn eigen verantwoordelijkheid.
En een McFlurryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |