Ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus iedere week met je hopen dat je die 1,5% bent?
Ik sta bij Entree, Arnhem-Nijmegen. Maar ik heb te weinig inschrijfjaren om ook maar op iets kans te maken. Dan moet je er minstens 7 hebben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet dicht bij mij wonen he?
Tsja, hoe dan? Ik ken niet de juiste mensen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd, hou eens niet vast aan de regels. Die zijn te omzeilen namelijk!! Moet je alleen wel de juiste personen voor inschakelen.
Bij Entree ook ja? Ik dacht dat daar nog weleens wat vrij kwam.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik sta bij Entree, Arnhem-Nijmegen. Maar ik heb te weinig inschrijfjaren om ook maar op iets kans te maken. Dan moet je er minstens 7 hebben.
Je hebt wel directe woningen, maar die zijn veel te duur. Bovendien wordt dat een probleem met werk. Ik ben sinds kort werkloos en Gitaar heeft zijn werk in Almelo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij Entree ook ja? Ik dacht dat daar nog weleens wat vrij kwam.
Moet je anders eens aan GvsE vragen, die heeft ook via Entree wat geregeld geloof ik.
Dan schakelen we Natasja Froger inquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt wel directe woningen, maar die zijn veel te duur. Bovendien wordt dat een probleem met werk. Ik ben sinds kort werkloos en Gitaar heeft zijn werk in Almelo.
quote:
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik las laatst toevallig een artikel over hulp-tv, waarom dat zo populair is. Het schijnt dat mensen het vaak zien als een laatste uitweg en het er dan wel voor over hebben hun sores op TV te gooien.
Persoonlijk houd ik daar niet zo van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |