SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)With the stars as her umbrella
Oh dan zijn ik, muhahaha en rival op een mooiere datum jarigquote:
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De 10de is de verjaardag van mijn vader
Maar dan ben ik uniekquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan zijn ik, muhahaha en rival op een mooiere datum jarig
Geeft nietquote:
Ik deel mijn verjaardag met 2 geweldige gozersquote:
Klote is datquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Mn halve familie is in oktober jarig![]()
Hmm, ik geloof wel dat alleen ik, mn neefje en een tante nog leven van de in-oktober-jarigen
ik heb 5 verjaardagen in oktober, incl de mijne. en dan nog dat 1 van mijn maten vaak hetzelfde weekend wilt als ikquote:
quote:
En ik met de stomme ex van één van de tweequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik deel mijn verjaardag met 2 geweldige gozers
Bij ons is bijna iedereen jarig tussen augustus en november. En dan klagen mensen over de dure decembermaandquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klote is dat.
Wij zijn meer verspreid jarig in de familie. Soms 3 per maand, soms niemand.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:57 schreef -Miauw- het volgende:
En ik met de stomme ex van één van de twee
Oktober ftw.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Mn halve familie is in oktober jarig![]()
Hmm, ik geloof wel dat alleen ik, mn neefje en een tante nog leven van de in-oktober-jarigen
Ik heb het gevoel dat mijn verjaardag niet bij die 5 is bijgeteldquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb 5 verjaardagen in oktober, incl de mijne.
Dinsdag even je rollat....cadeautje ophalenquote:
die negatieve gevoelens die jij in je hebt zitten moet je zien kwijt te raken!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat mijn verjaardag niet bij die 5 is bijgeteld
Het is moeilijk om jou na 10 jaar klootzak opeens te zien als lief dingquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
die negatieve gevoelens die jij in je hebt zitten moet je zien kwijt te raken!
ik ben helemaal niet lief, ik zeg dat je aan jezelf moet werken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is moeilijk om jou na 10 jaar klootzak opeens te zien als lief ding
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dinsdag even je rollat....cadeautje ophalen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Net komt zo'n save the children reclame voorbij. Die man zegt: elk kind heeft recht op een leven zonder hoop.
Ik hoop dat ik het verkeerd heb gehoord
quote:
wat moet je doen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef -Miauw- het volgende:
Ik moet zo weg maar ik heb geen zin. Heb weer last van FOK!-verslaving
en dan mij klootzak noemen hequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Net komt zo'n save the children reclame voorbij. Die man zegt: elk kind heeft recht op een leven zonder hoop.
Ik hoop dat ik het verkeerd heb gehoord
Old habbits....quote:
yeahhhquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, in Amsterdam hebben ze nu ook internet
dat komt bij jou ook met vlagen hequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef -Miauw- het volgende:
Ik moet zo weg maar ik heb geen zin. Heb weer last van FOK!-verslaving
I know right. Een dezer dagen.quote:
Ja kloptquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet echt snel een keer een auto regelen!! Ik heb echt behoefte aan stom rondrijden. Raar he?
Ja en dan toch op een geweldige plek uitkomen (om die plek vervolgens nooit meer terug te vindenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]muziekje erbij (Tomtom heeft bij jou niet zoveel zin) en gaan.
Hahaha ja preciesquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan toch op een geweldige plek uitkomen (om die plek vervolgens nooit meer terug te vinden)
Alcoholvrij drank jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja precies![]()
Ik vind het wel altijd wel gezellig in de autoeen voorraad voedsel en drank mee en wel zien waar je uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |