SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Niet iedereen die via Marktplaats zijn/haar kaarten verkoopt is een zwarthandelaar gelukkig. Meerdere keren gedaan, nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
2 weken vissen ze de zwarthandelaren er ook tussen uit he. Sta je daar voor de poort(als je je kaartje via marktplaats of iets dergelijks koopt
Gewoon 2 dagen van te voren nog een kaartje proberen te scoren.
En vorige week geloof ik zijn er weer 1000 kaarten uitgegaan
Dat je dat nog moet vragen met je sherrytjes.quote:
Nee maar ze blokkeren de boel wel, zwarthandelaar of niet, iets met codes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet iedereen die via Marktplaats zijn/haar kaarten verkoopt is een zwarthandelaar gelukkig. Meerdere keren gedaan, nooit problemen mee gehad.
Doe hem de folder maar, wil ik graag een proefmonster. Of nog beter, ik gebruik je twee weken en op basis van de wet 'kopen op afstand' eis ik na twee weken mijn geld erug.quote:
Wat heb je zo al in de aanbieding?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet vragen met je sherrytjes.
Codes kunnen ze alleen blokkeren als ze die weten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Nee maar ze blokkeren de boel wel, zwarthandelaar of niet, iets met codes.
Althans dat begreep ik van iemand die voor die organisatie werkt
Even mijn Marktplaatsadvertentie opzoeken, moment.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je een reclame folder voor me?
Ik wil eerst weten hoe ze er uit ziet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe hem de folder maar, wil ik graag een proefmonster. Of nog beter, ik gebruik je twee weken en op basis van de wet 'kopen op afstand' eis ik na twee weken mijn geld erug.![]()
Sommige zijn dom genoeg om hun kaartje te fotograferen en op marktplaats te zettenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Codes kunnen ze alleen blokkeren als ze die weten.
Stats and picsquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten hoe ze er uit ziet.
Even de kleine lettertjes in orde makenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe hem de folder maar, wil ik graag een proefmonster. Of nog beter, ik gebruik je twee weken en op basis van de wet 'kopen op afstand' eis ik na twee weken mijn geld erug.![]()
Mocht het qua uiterlijk niet neukbaar zijn, kun je haar altijd nog inzetten in de huishouding. Als ik zo tussen de regels doorlees houdt ze wel van de zweep eroverheen krijgen, dus wie weet met welk gemak ze dan glijdend het huis door stofzuigt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil eerst weten hoe ze er uit ziet.
Een mooi criterium in het proces om te beoordelen bij wie je géén kaartje koopt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Sommige zijn dom genoeg om hun kaartje te fotograferen en op marktplaats te zetten
Ik moet meer sherry drinken om hier adrem op te kunnen reagerenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht het qua uiterlijk niet neukbaar zijn, kun je haar altijd nog inzetten in de huishouding. Als ik zo tussen de regels doorlees houdt ze wel van de zweep eroverheen krijgen, dus wie weet met welk gemak ze dan glijdend het huis door stofzuigt.
Pak nog maar een fles danquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet meer sherry drinken om hier adrem op te kunnen reagerengebeurt me niet zo vaak
Dat ja.quote:
Ik zal jou eens in orde maken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Even de kleine lettertjes in orde maken
Meh. Zolang ze knap is is het best.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht het qua uiterlijk niet neukbaar zijn, kun je haar altijd nog inzetten in de huishouding. Als ik zo tussen de regels doorlees houdt ze wel van de zweep eroverheen krijgen, dus wie weet met welk gemak ze dan glijdend het huis door stofzuigt.
Ik vind het al tekenend genoeg dat je niet op voorhand nee zegt.quote:
Ik heb nog geen druppel op. Volgens mij heb je je meerdere gevonden als het gaat om spitsvondige reacties.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:21 schreef -Miauw- het volgende:
Ik moet meer sherry drinken om hier adrem op te kunnen reagerengebeurt me niet zo vaak
Ok, we zijn uitgepraatquote:
Ik ben ruimdenkendquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het al tekenend genoeg dat je niet op voorhand nee zegt.
Maagden waren de eerste keer toch gratis?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, we zijn uitgepraat
[..]
Ik ben ruimdenkend
Dat kan ik wel waarderen.quote:
Ik ben er bang voor jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog geen druppel op. Volgens mij heb je je meerdere gevonden als het gaat om spitsvondige reacties.
Het siert je als mens als je een nederlaag gewoon durft toe te geven in plaats van te verzanden in slappe excuses.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:24 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben er bang voor jamaar het kan ook slaaptekort zijn
Ik geef gewoon niet zo snel opquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het siert je als mens als je een nederlaag gewoon durft toe te geven in plaats van te verzanden in slappe excuses.
Heerlijk, een vrouw die tegenstribbelt.quote:
Ja, kijk maar uitquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heerlijk, een vrouw die tegenstribbelt.
Ik verkeer in de wetenschap dat ik daar dusdanig veel ervaring mee heb dat ik daar wel mee om weet te gaan.quote:
Ja, ik geloof je meteenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verkeer in de wetenschap dat ik daar dusdanig veel ervaring mee heb dat ik daar wel mee om weet te gaan.
Je bent uniek, net als al die anderen die ooit beweerden dat ik ze niet 'kende'.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:32 schreef -Miauw- het volgende:
Ja, ik geloof je meteen![]()
Maar jij kent mij niet
Wahaha wacht, even de sherry van mijn scherm vegen hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent uniek, net als al die anderen die ooit beweerden dat ik ze niet 'kende'.
Doe dat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:35 schreef -Miauw- het volgende:
Wahaha wacht, even de sherry van mijn scherm vegen hoor
Ik vind je grappig.quote:
Wie weet, uiteindelijk is dat toch waarom wij allemaal op aard' zijn.quote:
Waarom moeten jullie het altijd zo ingewikkeld maken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet alles is zo vanzelfsprekend hoor
Als er een Mustang bij komt kijkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet alles is zo vanzelfsprekend hoor
Toen ik een keer vroeg of je wilde neuken draaide je er zelf om heenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom moeten jullie het altijd zo ingewikkeld maken?
Och, vrouwen zijn net mensen. Die hebben net zo goed hun behoeftes, toch?quote:
Zo'n paard met een snikkel van 35 centimeter? Aparte voorkeuren hoor.quote:
Als je vrijgezel was geweest had ik gewoon ja gezegdquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toen ik een keer vroeg of je wilde neuken draaide je er zelf om heen
Wie doet er nu moeilijk Roy
Ah! Sommigen dachten dat het door mijn sherry kwamquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We zijn de zolder hier aan het opruimen
met je trein aan het spelenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We zijn de zolder hier aan het opruimen
35 cm, voor minder doe ik het niet iddquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n paard met een snikkel van 35 centimeter? Aparte voorkeuren hoor.
Of de Playboyverzameling van opa.quote:
Kan toch nooit!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah! Sommigen dachten dat het door mijn sherry kwam
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je vrijgezel was geweest had ik gewoon ja gezegd
Dat verklaart in elk geval wel waarom je zo'n grote mond hebt inmiddels.quote:
Beetje flexibiliteit is wel nodig jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verklaart in elk geval wel waarom je zo'n grote mond hebt inmiddels.
Grote grutjes ..............quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu weet ik weer wie jij bent. Ik had deze animated gif van je wel eens gezien.
[ afbeelding ]
Je moet er een Mustang voor meebrengen, maar dan krijg je ook wat.quote:
Oh zij was één van mijn beste leerlingenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu weet ik weer wie jij bent. Ik had deze animated gif van je wel eens gezien.
[ afbeelding ]
Ja mag blij zijn dat er geen mannen zijn met zulke lengtesquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet er een Mustang voor meebrengen, maar dan krijg je ook wat.
Heeft ze van jou zo lief leren glimlachen?quote:
Yes, onderdeel van de servicequote:Op woensdag 29 mei 2013 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft ze van jou zo lief leren glimlachen?
Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik nooit in situaties verkeer waar penislengte van andere mannen voor mij een bedreiging opleveren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ja mag blij zijn dat er geen mannen zijn met zulke lengtes
Zoals het hoort.quote:
Gut gutquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik nooit in situaties verkeer waar penislengte van andere mannen voor mij een bedreiging opleveren.
Ik ook niet....quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik nooit in situaties verkeer waar penislengte van andere mannen voor mij een bedreiging opleveren.
Ik verkeer gelukkig ook nooit in omstandigheden waar het libido van eek kip relevant is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook niet....
sterker nog, het libido van een kip is waarschijnlijk nog meer dan wat ik heb
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet....
Ik ook van jou.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verkeer gelukkig ook nooit in omstandigheden waar het libido van eek kip relevant is.
Hebben die zo'n hoog libido dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet....
Het is nog niet te laatquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
*kuch, proest* Ik had een stofmasker op moeten doen
Ik ben nu klaar met opruimenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat(hoop ik voor je).
Dat scheelt nog maar één letter van prrrr prrrr. Dan doe je je nick echt eer aan.quote:
Beter je best doen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat scheelt nog maar één letter van prrrr prrrr. Dan doe je je nick echt eer aan.
Ik takes two to tango.quote:
Je onderdanige kant komt hier weer om de hoek kijken. Duidelijk iemand met een voorkeur om te volgen in plaats van zelf in control te zijn. Dat tegenstribbelen is ongetwijfeld niet meer dan voor de vorm. Hoe schattig.quote:
En toen ik op 'invoeren' drukte wist ik dat je iets dergelijks zou zeggen. Fijn, ik weet graag waar ik aan toe benquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je onderdanige kant komt hier weer om de hoek kijken. Duidelijk iemand met een voorkeur om te volgen in plaats van zelf in control te zijn. Dat tegenstribbelen is ongetwijfeld niet meer dan voor de vorm. Hoe schattig.
quote:
'Goed voorbeeld doet goed volgen' geldt dan blijkbaar al wel als het gaat om wederzijdse voorspelbaarheid van reacties.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:10 schreef -Miauw- het volgende:
En toen ik op 'invoeren' drukte wist ik dat je iets dergelijks zou zeggen. Fijn, ik weet graag waar ik aan toe ben
Dan ben je dus ook niet echt verbaast over mijn 'tegenstribbelen voor de vorm'quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Goed voorbeeld doet goed volgen' geldt dan blijkbaar al wel als het gaat om wederzijdse voorspelbaarheid van reacties.
Nee hoor. Het is onderdeel van een spel waar ik prima mee kan leven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
Dan ben je dus ook niet echt verbaast over mijn 'tegenstribbelen voor de vorm'
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is onderdeel van een spel waar ik prima mee kan leven.
Uiteraard, ik maak de regels.quote:
quote:
Iets zegt mij dat je mij niet helemaal serieus neemt.quote:
Kloptquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je mij niet helemaal serieus neemt.
Vertel, waar zit 'm dat zo in?quote:
Die mag je nader uitleggen.quote:
Dat komt ongetwijfeld voor. Of dat dan automatisch geldt voor iedereen die zelfverzekerd overkomt vind ik een gevaarlijke aanname. Maar goed, wie ben ik om te twijfelen aan de ervaring die jij hebt opgedaan in je leven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:32 schreef -Miauw- het volgende:
Als mensen érg zelfverzekerd overkomen, zijn ze dat vaak niet
Ho ho, ik heb ook niet gezegd dat het voor iedereen opgaatquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt ongetwijfeld voor. Of dat dan automatisch geldt voor iedereen die zelfverzekerd overkomt vind ik een gevaarlijke aanname. Maar goed, wie ben ik om te twijfelen aan de ervaring die jij hebt opgedaan in je leven.
Dat je mij het nadeel van de twijfel geeft op basis van een paar uur uitwisselen van posts, zegt wel iets over je vooringenomenheid over zelfverzekerde mensen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
Ho ho, ik heb ook niet gezegd dat het voor iedereen opgaat
Oh vertel, wat zegt datquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je mij het nadeel van de twijfel geeft op basis van een paar uur uitwisselen van posts, zegt wel iets over je vooringenomenheid over zelfverzekerde mensen.
Genoeg...quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
Alsof je meeleest met een telefoongesprek.
Ik de douche maar eens opzoeken.
Fijne avond jullie
Als je dat echt meent, dan kun je beter ophouden met reageren op mijn posts.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat echt meent, dan kun je beter ophouden met reageren op mijn posts.
Douche zequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
Alsof je meeleest met een telefoongesprek.
Ik de douche maar eens opzoeken.
Fijne avond jullie
Dat dacht ik al.quote:
Ik ben wel benieuwd naar je verdere voorkeuren als het gaat om onderdanigheid. Vertel daar es iets leuks over.quote:
When in doubt: The Big Lebowski.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke film ik moet gaan kijken
quote:
Nou ik niet hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
Vrouwen verkiezen een telefoon boven een seksleven.
Makkelijke keuze.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
Vrouwen verkiezen een telefoon boven een seksleven.
Ik ook niet.quote:
Moonrise Kingdomquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke film ik moet gaan kijken
Haha zie dat zo gebeuren ja!quote:
Hahaha hou eens op jij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je verdere voorkeuren als het gaat om onderdanigheid. Vertel daar es iets leuks over.
Lekker tijd om te gaan slapen toch!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Maar gestopt met film kijkenHad het idee dat ik elk moment in slaap kon vallen
Heerlijk zo'n training op z'n tijdquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha zie dat zo gebeuren ja!
Ben trouwens net tuis echt een zware training gehad, en had nog spierpijn dus twijfel of ik morgen mijn bed uit kan komen
Welke keek je?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Maar gestopt met film kijkenHad het idee dat ik elk moment in slaap kon vallen
Oeh, goed bezig! Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben trouwens net tuis echt een zware training gehad, en had nog spierpijn dus twijfel of ik morgen mijn bed uit kan komen
Mja, probleem is dat ik meestal in slaap val tijdens een film kijken. Da's niet zo handigquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Lekker tijd om te gaan slapen toch!
Ik wil helemaal niet ophouden. Ik wil nog veel meer horen juist.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
Hahaha hou eens op jij.
Ok, ik hang graag aan plafonds
Wat voor training?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nu al spierpijn? Dan heb je echt goed je best gedaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zegt me zo niks, is het met veel explosies en mooie vrouwen?
Zal hem eens binnen halen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
Is meer iets met mooie beelden, grappige muziek en een raar verhaal
quote:
Heb een soort van personal trainer, niet helemaal voor mij alleen maar verzint alle trainingen en is er ook constant om begeleiding te geven, en zon goed mogelijke oefeningen voor je doel te geven.quote:
Ik zal een mooi verhaal voor je opschrijvenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet ophouden. Ik wil nog veel meer horen juist.
Tof!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:02 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
[..]
Heb een soort van personal trainer, niet helemaal voor mij alleen maar verzint alle trainingen en is er ook constant om begeleiding te geven, en zon goed mogelijke oefeningen voor je doel te geven.
Nee bedoel meer dat de spierpijn er nog was van maandag, en zit nu met een bakje kwark op de bankquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu al spierpijn? Dan heb je echt goed je best gedaan.Eet wat eiwitten, kan helpen voor morgen.
Vergeet niet te vermelden of het je ultieme fantasie is of één van je vele eigen ervaringen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zal een mooi verhaal voor je opschrijven
Goed dat je het zegt, ik heb nog zo'n grote bak Mona bananen kwark staan, die zal ik zo eens gaan eten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nee bedoel meer dat de spierpijn er nog was van maandag, en zit nu met een bakje kwark op de bank
Boh, die is lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik heb nog zo'n grote bak Mona bananen kwark staan, die zal ik zo eens gaan eten.
Dat zijn tegenwoordig zo'n beetje alle huizen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag het huisje afgewezen waar ik 1 stond.
Het was toch echt te duur voor wat je er voor kreeg.
Ik zet er een (e) of een (f) achter, goed?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden of het je ultieme fantasie is of één van je vele eigen ervaringen.
Dat is ook waar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn tegenwoordig zo'n beetje alle huizen.
Oh bummer babyquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag het huisje afgewezen waar ik 1 stond.
Het was toch echt te duur voor wat je er voor kreeg.
* AirwiN noteert 'aims to please'quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zet er een (e) of een (f) achter, goed?
Onder de 600 euro heb je hier eigenlijk al niks meer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook waar.
Maar 600 euro voor een huis waar je met de auto niet bijkunt. Geen parkeerruimte. Een loggia waar je niks kwijt kunt. Nutteloze ruimte boven. Huiskamer waar niet eens een bank, kast en eettafel in kan...
Schouderklopje graag!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN noteert 'aims to please'
Heel goed, ga zo door.
Ja, krijg volgende week 2 brieven in de bus daarvoor.quote:
* AirwiN noteert: fysiek ingesteld, verbale complimenten zijn niet genoeg.quote:
Afwachten dus...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, krijg volgende week 2 brieven in de bus daarvoor.
Maar weet nog niet hoe dat er van binnen uitziet. Is in ieder geval meer dan 100 euro goedkoper.
Hier ook maar weinig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onder de 600 euro heb je hier eigenlijk al niks meer.
Prrrrr!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN noteert: fysiek ingesteld, verbale complimenten zijn niet genoeg.
Ja bijna niet te doen wanneer je alleen woontquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt niet normaal meer.
Beetje leuk appartement betaal je gewoon 750 euro voor.
Het is echt schandalig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt niet normaal meer.
En als je hetzelfde appartement koopt heb je lagere maandlasten, maar ja dan krijg je de hypotheek weer niet rond in je eentje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:14 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja bijna niet te doen wanneer je alleen woont
So far so good... Zodra ik je PM met mooie verhalen heb gelezen, laat ik nog wel weten of ik er net zo over denk.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
So far so good... Zodra ik je PM met mooie verhalen heb gelezen, laat ik nog wel weten of ik er net zo over denk.
Breek me de bek niet open over huizen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt niet normaal meer.
Rare reactie op iets dat ik 100% serieus bedoel.quote:
Het is de spanningquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rare reactie op iets dat ik 100% serieus bedoel.
Allang niet meer, verloren zaak. Sinds kort Enschede, Almelo en alles in de regio (dichtbij Gitaar z'n werk), maar het is zover gekomen dat het puur onderdak zoeken is voor hem. Zal waarschijnlijk een tijdelijke studentenkamer of zoiets worden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil jouw bek ook helemaal niet breken
Jij zocht regio Arnhem toch?
Kun je het allemaal nog wel aan meisje?quote:
Dat is klote, kan die niet tijdelijk ergens anti kraak gaan zitten ofzo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Allang niet meer, verloren zaak. Sinds kort Enschede, Almelo en alles in de regio (dichtbij Gitaar z'n werk), maar het is zover gekomen dat het puur onderdak zoeken is voor hem. Zal waarschijnlijk een tijdelijke studentenkamer of zoiets worden.
Ja, zoiets zoeken we dus. Anti-kraak of kamer. Zolang hij maar een dakje boven zijn hoofd heeft. Dat samenwonen komt dan wel een keer ...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is klote, kan die niet tijdelijk ergens anti kraak gaan zitten ofzo?
Amperquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je het allemaal nog wel aan meisje?
Mooi, dan kan het echte werk nu beginnen.quote:
Dat zuigt wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Allang niet meer, verloren zaak. Sinds kort Enschede, Almelo en alles in de regio (dichtbij Gitaar z'n werk), maar het is zover gekomen dat het puur onderdak zoeken is voor hem. Zal waarschijnlijk een tijdelijke studentenkamer of zoiets worden.
Oh, dit was een opwarmertje?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, dan kan het echte werk nu beginnen.
Ja, maar in een kartonnen doos onder een brug slapen zuigt nog meer.quote:
Hij mag toch wel bij jou in bed slapen dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar in een kartonnen doos onder een brug slapen zuigt nog meer.![]()
Daar kan ik pas echt over oordelen als ik die mooie verhalen heb gelezen van je. Typen dus maar!quote:
Dat ook, ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij mag gerust hier komen, alleen wordt het dan erg ver van z'n werk af. De brandstofkosten zorgen er dan voor dat er weinig geld overblijft voor iets anders. Bovendien weet ik niet of mijn moeder daar zo blij mee is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij mag toch wel bij jou in bed slapen dan?
Anders mag ie hier wel in de hondenmand crashen
Heb je wel eens bij de woningbouwverenigingen gevraagd (en gesmeekt en gebedenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn gisteren toevallig bij verschillende verenigingen geweest, maar ze konden allen niets voor ons doen. Dus het wordt op eigen houtje iets vinden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je wel eens bij de woningbouwverenigingen gevraagd (en gesmeekt en gebeden) voor anti-kraakwonigen?
Waarom kunnen ze niks doen dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn gisteren toevallig bij verschillende verenigingen geweest, maar ze konden allen niets voor ons doen. Dus het wordt op eigen houtje iets vinden.
Oh shit zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn gisteren toevallig bij verschillende verenigingen geweest, maar ze konden allen niets voor ons doen. Dus het wordt op eigen houtje iets vinden.
Omdat ze het systeem niet kunnen omgooien voor ons. We hebben geen recht op urgentie, dus we moeten net als alle andere mensen gewoon reageren en hopen dat we iets toegewezen krijgen.quote:
Zwanger worden, dan ben je een urgentie gevalquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ze het systeem niet kunnen omgooien voor ons. We hebben geen recht op urgentie, dus we moeten net als alle andere mensen gewoon reageren en hopen dat we iets toegewezen krijgen.
Nog niet lang genoeg ingeschreven?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ze het systeem niet kunnen omgooien voor ons. We hebben geen recht op urgentie, dus we moeten net als alle andere mensen gewoon reageren en hopen dat we iets toegewezen krijgen.
Nee, meestal niet meer. Zwangerschap is 'bewuste gezinsuitbreiding' en een dak boven je hoofd hebben is iets waar je aan moet denken voor je die keuze maakt (volgens de gemeente).quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zwanger worden, dan ben je een urgentie geval
Daar is te vaak misbruik van gemaakt en dus is dat geen reden meer voor urgentie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoeveel figuren daar achter komen als ze zich in blije verwachting bij de woningbouw of gemeente hebben gemeld.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar is te vaak misbruik van gemaakt en dus is dat geen reden meer voor urgentie.
Ik had ook geen recht op urgentie volgens de woningbouw.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik maar niet zwanger wordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar is te vaak misbruik van gemaakt en dus is dat geen reden meer voor urgentie.
Dat is ook afgeschaft.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Teveel. Er zijn nog steeds teveel jonge meiden die denken dat ze op die manier uit huis kunnen (en voor eeuwig bij hun vriendje kunnen blijven)quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoeveel figuren daar achter komen als ze zich in blije verwachting bij de woningbouw of gemeente hebben gemeld.
Ze tellen geen jaren meer. Gaat op loting.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet lang genoeg ingeschreven?
Goed plan!!quote:
Hier niet volgens mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze tellen geen jaren meer. Gaat op loting.
Dat is helaas alleen wanneer het buiten je schuld is. Gitaar had een tijdelijk huurcontract, dat wist hij, dus valt het onder zijn eigen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had ook geen recht op urgentie volgens de woningbouw.
Ik heb toen een brief geschreven en een brief van een hulpverlener erbij en opeens had ik wel recht op urgentie.
Ik weet niet hoe erg je situatie is (of juist niet is) maar bovenstaande lijkt me de moeite van het uitzoeken waard
Hier niet nee. Maar ik zoek niks hier.quote:
Dus iedere week met je hopen dat je die 1,5% bent?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze tellen geen jaren meer. Gaat op loting.
Lieverd, hou eens niet vast aan de regels. Die zijn te omzeilen namelijk!! Moet je alleen wel de juiste personen voor inschakelen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is helaas alleen wanneer het buiten je schuld is. Gitaar had een tijdelijk huurcontract, dat wist hij, dus valt het onder zijn eigen verantwoordelijkheid.
En een McFlurryquote:
Ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus iedere week met je hopen dat je die 1,5% bent?
Ik sta bij Entree, Arnhem-Nijmegen. Maar ik heb te weinig inschrijfjaren om ook maar op iets kans te maken. Dan moet je er minstens 7 hebben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet dicht bij mij wonen he?
Tsja, hoe dan? Ik ken niet de juiste mensen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd, hou eens niet vast aan de regels. Die zijn te omzeilen namelijk!! Moet je alleen wel de juiste personen voor inschakelen.
Bij Entree ook ja? Ik dacht dat daar nog weleens wat vrij kwam.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik sta bij Entree, Arnhem-Nijmegen. Maar ik heb te weinig inschrijfjaren om ook maar op iets kans te maken. Dan moet je er minstens 7 hebben.
Je hebt wel directe woningen, maar die zijn veel te duur. Bovendien wordt dat een probleem met werk. Ik ben sinds kort werkloos en Gitaar heeft zijn werk in Almelo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij Entree ook ja? Ik dacht dat daar nog weleens wat vrij kwam.
Moet je anders eens aan GvsE vragen, die heeft ook via Entree wat geregeld geloof ik.
Dan schakelen we Natasja Froger inquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt wel directe woningen, maar die zijn veel te duur. Bovendien wordt dat een probleem met werk. Ik ben sinds kort werkloos en Gitaar heeft zijn werk in Almelo.
quote:
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik las laatst toevallig een artikel over hulp-tv, waarom dat zo populair is. Het schijnt dat mensen het vaak zien als een laatste uitweg en het er dan wel voor over hebben hun sores op TV te gooien.
Persoonlijk houd ik daar niet zo van.
Naar bos/speeltuintje? station in de buurt? treintje kijken. Stukje fietsen misschien een optie?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:38 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, ik heb vandaag een kind van 1,5 (en haar moeder) onder mijn hoede en het is de bedoeling dat ik ze ga entertainen. Iemand een idee?
Thanks!quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naar bos/speeltuintje? station in de buurt? treintje kijken. Stukje fietsen misschien een optie?
Anderhalf jaar is leuke leeftijd
waag het niet om daarmee purmerend te bedoelenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Thanks!Ze wonen in een dorp boven Amsterdam dus genoeg bos en fietspaden denk ik zo
![]()
Het kleine meisje is erg leuk idd,ondernemend en ontdekkenden dat is alles wat haar moeder niet is
ze vindt alles eng.
Een dorp boven Amsterdamquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Thanks!Ze wonen in een dorp boven Amsterdam dus genoeg bos en fietspaden denk ik zo
![]()
Het kleine meisje is erg leuk idd,ondernemend en ontdekkenden dat is alles wat haar moeder niet is
ze vindt alles eng.
tuurlijk welquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
waag het niet om daarmee purmerend te bedoelen
Hahaha nou het scheelt écht 5 meter met het dorp dat ik wel bedoelquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ze heeft last van haar kiezen en dat maakt haar een beetje chagrijnig geloof ik, dus we zullen wel in de buurt blijven jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een dorp boven Amsterdam![]()
Maar idd genoeg natuur om te fietsen idd
Geen idee of ze 'smiddags nog een slaapje doet maar dan kan je daar rekening mee houden.
Broodje mee, drinken mee en gaan
Ik ga straks ook stukkie wandelen. Nadat die kleine de fles heeft gehad
kwadijk of ilpendam dusquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha nou het scheelt écht 5 meter met het dorp dat ik wel bedoel
Huilen hoort er inderdaad bij... Niks om voor te schamen en zeker als kiezen doorkomen, krengenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha nou het scheelt écht 5 meter met het dorp dat ik wel bedoel
[..]
Ze heeft last van haar kiezen en dat maakt haar een beetje chagrijnig geloof ik, dus we zullen wel in de buurt blijven jamoeders schaamt zich dan voor haar huilende dochter
Het hoort erbij hoor...
Hoe oud zijn jouw kids eigenlijk Lovely?
Oh wauw! Hoe doe je dat in hemelsnaam? Je hebt er drie paar armen bij?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huilen hoort er inderdaad bij... Niks om voor te schamen en zeker als kiezen doorkomen, krengen
,
Ik heb 2 jongens van bijna 5 en bijna 9.
3 dagen in de week heb ik er 3 extra, van 3,5 maand net 4 en 5,5 jaar
Die van 4 mocht vandaag niet mee naar de Efteling dus vandaag heb ik de middelste en de jongste van het stel.
Het gaat eigenlijk allemaal wel vanzelfquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wauw! Hoe doe je dat in hemelsnaam? Je hebt er drie paar armen bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en leukerequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klopt qua inwoners heeft Purmereutel er meer
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk allemaal wel vanzelf
Op maandag blijft het spul over dus hoef ik tussen de middag er niet uit (behalve aankomende maand want die van 4 gaat halve dagen)
Op dinsdag en donderdag maak ik om 11 uur de broodjes alvast en zet ik drinken klaar. Dan kunnen ze meteen aanschuiven.
Grotendeels zijn ze zelfstandig en gaat het zijn eigen weg.
Ook flestijden zijn best te doen zo en komen niet in de knoop.
En natuurlijk ben ik gewoon een supermama en luisteren ze gewoon heel goed
Nou, maar toch! Het lijkt me een behoorlijke drukte, planning en logistiek. Maar wel gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Purmerend is toch geen dorp gekkie!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
Chickiequote:
Dat is ook niet echt bij je in de buurt toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef -Miauw- het volgende:
Nou, het valt wel mee met het slechte weer![]()
[ afbeelding ]
Snap alleen niet waarom Weeronline altijd denkt dat ik in Berkel en Rodenrijs zit
Neequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt bij je in de buurt toch?
Nee, dat is bij Rotterdamquote:
Hoi schatjequote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
Nou deze niet leuke vrouw uit het niet leuke Hoorn gaat wel wat anders doen
Oh, vind ik best een leuke stadjequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
Leugens, deze post staat er vol mee!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
Nou, het was ooit een Vogelaarbuurt/Prachtwijkquote:
Dicht bij het centrum is altijd goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, het was ooit een Vogelaarbuurt/Prachtwijkmaar ik vind het hier wel leuk. Mooi opgeknapt, leuke horeca, dicht bij het centrum
Nu eerst huilen omdat iemand u tegen mij zegtquote:
Hahaha volgens mij ben ik een jaar en 3 dagen ouder dan jijquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu eerst huilen omdat iemand u tegen mij zegt![]()
Naar de ArenA, concert van Muse
10 oktober is een mooie dag om jarig te zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha volgens mij ben ik een jaar en 3 dagen ouder dan jij![]()
Oja, Muse
Ik vind 13 oktober mooier.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
10 oktober is een mooie dag om jarig te zijn
De 10de is de verjaardag van mijn vaderquote:
Oh nee, een jaar en 5 dagenquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
10 oktober is een mooie dag om jarig te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |