ik zit er wel een beetje mee maar zal het eens aan de HA vragen. nu friet!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh wacht, in dat geval pak ik m'n glazen bol even, momentje...
Da's goed voor je hart!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik zit er wel een beetje mee maar zal het eens aan de HA vragen. nu friet!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hangt van de oorzaak af, lijkt me. Maar dat zal de huisarts je ongetwijfeld beter kunnen vertellen/beoordelen. Heb je nog kunnen lopen, trouwens?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:01 schreef sararaats het volgende:
daar heb ik eigenlijk een vraag over. als de grootouders overleden zijn aan een hartstilstand, is het dan erfelijk? m'n vader heeft gelukkig geen hartproblemen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:12 schreef hatsaflats het volgende:
Ik kan me idd voorstellen dat bijvoorbeeld je vriendin het een prettige geruststelling vindt, maar om het vanuit de organisatie/overheid te verplichten vind ik wel erg betuttelend. De kans dat je hart ermee stopt bij een hardloopwedstrijd is volgens mij nog kleiner dan dat je onder een bus komt. Hardlopend doodgaan lijkt me ook een stuk fijner dan onder een bus komen, overigens.
Hey, Saraats! Hoe is het? Tijdje niet gezien. Hoe is het lopen de afgelopen week bevallen? Goed gegaan allemaal?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel veel gewandeld, misschien een goeie voorbereidingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:20 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Hangt van de oorzaak af, lijkt me. Maar dat zal de huisarts je ongetwijfeld beter kunnen vertellen/beoordelen. Heb je nog kunnen lopen, trouwens?
Hmz, ik zat er ook aan te denken te gaan lopen. Misschien over een half uurtje dan al vast gaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:04 schreef Arquero het volgende:
[..]
Heb vanavond om 8 uur training en zat net ff op buitenranden te kijken. Komt aardig front naar het noorden
Heb je tot nu toe nog niet in een tshirt gelopen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:27 schreef Levitas het volgende:
Ik ga zo weer lekker een klein stukje hobbelen. Denk een kilometer of 3-4 op een rustig tempo. Voor het eerst sleeveless denk ik
Ah, goed bezig! Misschien is dit wat voor je? LIF / [Wandelen] #229 - Waar de voorbereiding in volle gang isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel veel gewandeld, misschien een goeie voorberieding
Wanneer ga je lopen, dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel veel gewandeld, misschien een goeie voorbereiding
Jawel, t-shirt wel. Nog niet helemaal zonder mouwen (hemd/tanktop/whatever)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:31 schreef Arquero het volgende:
[..]
Heb je tot nu toe nog niet in een tshirt gelopen?
Nu ga je deaudquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:35 schreef Twinky het volgende:
kut, het hart van mijn overleden familieleden is ook stil gaan staan
Dat is al jaren het geval.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:36 schreef yozd het volgende:
Als het goed is, was hier laatst ook iemand in dit topic die over zou stappen van Runkeeper naar Endomondo. Ik vraag me af of de gelopen afstanden van de overgezette activities bij diegene op Endomondo ook langer zijn dan op Runkeeper?
(Dat was bij mij namelijk het geval)
Blankenberge volgende week. nog heel druk deze week.quote:
Een hartstilstand is net zo erfelijk als een gebroken teen: niet. Maar hartproblematiek kan wel erfelijk zijn. Echter is bewegen, actief zijn een prima middel om ervoor te zorgen dat de problemen of minder worden. Tis niks voor niks dat ze hartpatienten laten bewegen om dat hart een duwtje in de goede richting te krijgen. Maar in dit geval, ga naar de huisarts, sportarts en ga in gesprek en laat eventueel een sportmedische keuring doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:01 schreef sararaats het volgende:
daar heb ik eigenlijk een vraag over. als de grootouders overleden zijn aan een hartstilstand, is het dan erfelijk? m'n vader heeft gelukkig geen hartproblemen.
Nou zeg, dat is ook geen leuk nieuwsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:41 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik ben vanmiddag bij de fysio geweest. Mag ook een tijdje niet meer rennendoordat mijn romp niet sterk genoeg is, heeft de spier die voor de aanhechting van de hamstring zorgt alle klappen op gevangen. Zit dus tegen over belasting aan.
Moet nu oefeningen doen (niet planken, belast ik ook de verkeerde spieren mee) en vrijdag weer terug....
Beetje bleh. Schrok wel echt van het woord overbelastingmaar goed, kwam wel goed volgens de fysio. Ik ga wel gewoon wat wandelen en fietsen ofzo
Spierpijn, what is that word you speak of?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:40 schreef hatsaflats het volgende:
Slacker! Hoe gaat het met de spierpijn?
Het ging ook over krachttraining, en stijve spieren mag je denk ik wel als spierpijn typeren: DOMSquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit spierpijn na het hardlopen.nu loop ik nog niet zo veel/ver als anderen maar ik ben ook niks gewend, valt me heel erg mee! Stijfheid de dag erna is er soms wel.
Kan me voorstellen dat je schrok! Beterschap en rustig aan!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:41 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik ben vanmiddag bij de fysio geweest. Mag ook een tijdje niet meer rennendoordat mijn romp niet sterk genoeg is, heeft de spier die voor de aanhechting van de hamstring zorgt alle klappen op gevangen. Zit dus tegen over belasting aan.
Moet nu oefeningen doen (niet planken, belast ik ook de verkeerde spieren mee) en vrijdag weer terug....
Beetje bleh. Schrok wel echt van het woord overbelastingmaar goed, kwam wel goed volgens de fysio. Ik ga wel gewoon wat wandelen en fietsen ofzo
Succes alvast dan!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
Blankenberge volgende week. nog heel druk deze week.
DOMS, oh zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:49 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het ging ook over krachttraining, en stijve spieren mag je denk ik wel als spierpijn typeren: DOMS
Prutsers bij Runkeeper dan!quote:
Je hebt al gegetenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:00 schreef slacker_nl het volgende:
TTFN, het bos wacht op me!
Ben trouwens nieuwsgierig naar hoe goed Pindasoep is als voer voor het lopen.
Goed om te horen dat je alweer een beetje opknapt!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:49 schreef Mascleta het volgende:
[..]
de pijn wel gelukkig. Al gebruik ik nog wel pijnstilling. Mijn lippen zijn nog wel opgezwollen en ontstoken aan de binnenkant, daarvoor heb ik een antibioticakuur gekregen. voor de rest zijn het eigenlijk overal korsten. op knie, heup, schouder, elleboog, maar vooral op het gezicht.
Aan het begin had ik veel last van de hersenschudding, kon ik geen TV kijken en waren pratende mensen in mijn omgeving me al snel te veel. gelukkig neemt dat ook af inmiddels.
Morgen mogen de eerste hechtingen in mijn gezicht eruit, de rest vrijdag.
Ik ben zo benieuwd wat ik er aan over hou aan eventuele littekens. Zondag kon ik me niet voorstellen dat ik er ooit nog normaal uit zou zien.
Je kent m'n eetlust duidelijk nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Je hebt al gegetenhoe moet je dat bos nou opeten...
Om nom nom!quote:
Ik heb ook moeten googlen, wist het ook niet, maar hier wordt het helder uitgelegdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:22 schreef Muis84 het volgende:
Stomme vraag, maar wat is het verschil tussen een crunch en een situp?
Je bent niet goed snik. 165 situps, 180 crunches 70 leg dingesen? Dan ben je de halve dag bezig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Omdat we (allemaal?) niet echt in staat bleken om de mei-planking-challenge te volbrengen is het tijd voor iets nieuws!![]()
De juni-abs-challenge!
[ afbeelding ]
Ik print m uit en neem m mee op vakantieeens kijken hoe ver ik met deze challenge kom
![]()
Planken blijf ik gewoon 1min doen voorlopig, is wel genoeg.
Ook ik ga hem mee doen, althans.. Tot wanneer ik het niet meer vol kan houden denk ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Omdat we (allemaal?) niet echt in staat bleken om de mei-planking-challenge te volbrengen is het tijd voor iets nieuws!![]()
De juni-abs-challenge!
[ afbeelding ]
Ik print m uit en neem m mee op vakantieeens kijken hoe ver ik met deze challenge kom
![]()
Planken blijf ik gewoon 1min doen voorlopig, is wel genoeg.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je bent niet goed snik. 165 situps, 180 crunches 70 leg dingesen? Dan ben je de halve dag bezig.
Dat ie maar eens losbarst dan..heb hier 3 druppels gezien, maar de tuin lust wel een klats water eigenlijk..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:37 schreef Trebweb het volgende:
Gut wat was het benauwd, die onweersbui zit er zeker aan te komen!
Wel lekker gelopen!
http://www.endomondo.com/workouts/195765959/811632
Klinkt mij als muziek in de oren! Ik had zelf zoiets in gedachte:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:50 schreef Bonobo11 het volgende:
Met 1 lange duurloop op 70% HR volgens Karvonen, 1 kortere duurloop op 80% HR en een interval training (bijna) oerend hard.
Dit is uiteindelijk goed bevallen, met een blessurevrij half jaar en een mooie debuuttijd op de marathon.
Nu ze in de WW zit heeft ze alle tijd om een rondje met je mee te lopen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Eindelijk was het een tijdje droog en had ik de tijd om bij beatrix in haar achtertuin te gaan lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:42 schreef hatsaflats het volgende:
Stomme kuiten. Halverwege de tweede serie voelde ik weer wat pijn opkomen en aan het einde van de serie was het bij elke stap au. Dus gestoptHe wat vervelend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan Hatsie...
Komt wel goed schatje..
Kom jij altijd te vroeg?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hey, ik heb al een jarige hier in het topic!
Ik verwacht ook niet dat ik hem helemaal vol kan maken hoor. Maar ik wil zien hoever ik kan komen. En het is beter dan helemaal niks doen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je bent niet goed snik. 165 situps, 180 crunches 70 leg dingesen? Dan ben je de halve dag bezig.
hier is diegene toch al echt jarig hoor !!quote:
Stomme kuiten. Halverwege de tweede serie voelde ik weer wat pijn opkomen en aan het einde van de serie was het bij elke stap au. Dus gestoptSterkte met je kuiten! Maar goed dat je mij even herinnert dat ik mijn oefeningen nog moet doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 van de oefeningen is op de trap, dus ga ik die maar even combineren met die anti-shin-splints oefening die hier weleens gepost is, die je ook op de trap moet doen, kan vast geen kwaad. Daarna nog maar even planken en opdrukken, dan is de volledige niet-hardloopworkout ook weer gedaan
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier is diegene toch al echt jarig hoor !!
Stomme kuiten. Halverwege de tweede serie voelde ik weer wat pijn opkomen en aan het einde van de serie was het bij elke stap au. Dus gestoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's minder...
Rustig aan, pas een beetje op jezelf!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]![]()
Helden zijn jullie toch ook
* MaleDuck is wel benieuwd wat voor hardloopstuff de jarige gaat krijgen![]()
hij heeft volgens mij alles al...een marathon-medaille, een lieve coach/verzorgster, wat wil hij nog meer?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]![]()
Helden zijn jullie toch ook
* MaleDuck is wel benieuwd wat voor hardloopstuff de jarige gaat krijgen![]()
En zo niet: hier kan je nog kaartjes winnen. http://www.runnersweb.nl/(...)ever-Trailrundag.htmquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jero...je hebt hem waarschijnlijk al ergens voorbij zien komen maar ik post hem toch maar even voor je.
http://www.runtodream.com(...)ever-trailrunningdag
Fashionably earlyquote:
Ja, das waar, zelfs een Roparun medaillequote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hij heeft volgens mij alles al...een marathon-medaille, een lieve coach/verzorgster, wat wil hij nog meer?
Heb ik gezien inderdaad, is een Nieuw-Zeelandse he, kan je meteen mee met haar in 't vliegtuig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jero...je hebt hem waarschijnlijk al ergens voorbij zien komen maar ik post hem toch maar even voor je.
http://www.runtodream.com(...)ever-trailrunningdag
Stomme kuiten. Halverwege de tweede serie voelde ik weer wat pijn opkomen en aan het einde van de serie was het bij elke stap au. Dus gestoptDat is klote ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog even rustig aan doen, maar komt ook wel weer goed.
![]()
THE bucklequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, das waar, zelfs een Roparun medailleDaarom ben ik wel benieuwd wat er nu nog gaat volgen
hoor Mrs.RD nog niet klagenquote:
Oeh, veel plezier! Waar ga je naar toe? Ik was in mijn vakantie trouwens afgevallen.. Dus het hoeft niet; aankomen in Italië.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Nog 1 dagje hard werken en dan drie weken door Italie hobbelen op mijn nieuwe schoenen! Om vervolgens alles 's avonds weer teniet te doen met pizza's en prosecco. Maar dat heft elkaar mooi op dan.
Dat klopt! Vorig jaar was ik ook afgevallen, in Italie (1 kg maar, maar toch). Toen was ik met Evy bezig en daar gewoon om de dag gelopen. Wil ik nu ook weer gaan doen. En veel zwemmen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:18 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Oeh, veel plezier! Waar ga je naar toe? Ik was in mijn vakantie trouwens afgevallen.. Dus het hoeft niet; aankomen in Italië.
Klinkt als een heel toffe vakantiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat klopt! Vorig jaar was ik ook afgevallen, in Italie (1 kg maar, maar toch). Toen was ik met Evy bezig en daar gewoon om de dag gelopen. Wil ik nu ook weer gaan doen. En veel zwemmen natuurlijk.
We gaan eerst naar Mugello in Toscane om zondag de Motor GP bij te wonen en dan naar Puglia, de hak van Italie, daar een beetje rondrijden en op verschillende plaatsen een paar dagen blijven.
Ik ook maar een kilo ofzo, maar was er toch wel blij mee!! Geniet van je vakantie!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat klopt! Vorig jaar was ik ook afgevallen, in Italie (1 kg maar, maar toch). Toen was ik met Evy bezig en daar gewoon om de dag gelopen. Wil ik nu ook weer gaan doen. En veel zwemmen natuurlijk.
We gaan eerst naar Mugello in Toscane om zondag de Motor GP bij te wonen en dan naar Puglia, de hak van Italie, daar een beetje rondrijden en op verschillende plaatsen een paar dagen blijven.
LOL! Je ava!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:18 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Oeh, veel plezier! Waar ga je naar toe? Ik was in mijn vakantie trouwens afgevallen.. Dus het hoeft niet; aankomen in Italië.
quote:
Op een m teveel na klopt iequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Una testa come un pommodoro! Of zoiets...
Goed bezigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:37 schreef Remzz het volgende:
Na 7 dagen niets in verband met een belachelijk werkrooster en verkoudheid, vandaag weer gelopen. Gewoon weggegaan zonder idee wat te gaan doen en welke route, heeeerlijk gelopen in prachtig weer, wat kan lopen dan lekker zijn
http://www.endomondo.com/workouts/195876020/7801854
Dus het ligt niet aan mij!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Ook niet normaal hoeveel mensen er nu verkouden zijn, hier lees je het ook steeds. Normaal is dat meer in de herfst... oh wacht...
Bah ja!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Ook niet normaal hoeveel mensen er nu verkouden zijn, hier lees je het ook steeds. Normaal is dat meer in de herfst... oh wacht...
Zou het dan toch verkoudheid zijn? Ik heb bij mij namelijk meer het idee dat het iets hooikoorts-achtigs is: Irritatie aan ogen, neus en keel. Veel niezen en een loopneus. Daarnaast is het iets van de afgelopen 2 dagen; net 2 dagen dat het een stuk warmer/droger weer was..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk dat die groep je nu zo goed bevalt! En dat is nu eenmaal zo, de ene keer gaat het hartstikke soepel en de andere keer krijg je je ene been een niet voor het andere.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:48 schreef Nirak het volgende:
Hats, komt wel goed schatjeBalen.. Hoop dat het snel beter gaat.. Heeft het janken onder de douche geholpen?
RD, wat een gave buckle!
Vanavond met de nieuwe groep meegetraind. 3 x 10 minuten door het bos en een wat "zwaardere" warming up. Niet zo lekker gelopen, weet niet waarom, benen wilde niet zo. Maar ach, gezellig gekletst met wat leden van deze groep, beetje kennis gemaakt.
Zaterdag weer een duurloopje van 3 km en zo bouwen we het steeds verder uit
Even m'n garmin aan de computer hangen om de resultaten te bekijken.
er is maar een echte buckle!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die kan Yur wel maken van zijn Edinburgh medaille.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |