Blankenberge volgende week. nog heel druk deze week.quote:
Een hartstilstand is net zo erfelijk als een gebroken teen: niet. Maar hartproblematiek kan wel erfelijk zijn. Echter is bewegen, actief zijn een prima middel om ervoor te zorgen dat de problemen of minder worden. Tis niks voor niks dat ze hartpatienten laten bewegen om dat hart een duwtje in de goede richting te krijgen. Maar in dit geval, ga naar de huisarts, sportarts en ga in gesprek en laat eventueel een sportmedische keuring doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:01 schreef sararaats het volgende:
daar heb ik eigenlijk een vraag over. als de grootouders overleden zijn aan een hartstilstand, is het dan erfelijk? m'n vader heeft gelukkig geen hartproblemen.
Nou zeg, dat is ook geen leuk nieuwsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:41 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik ben vanmiddag bij de fysio geweest. Mag ook een tijdje niet meer rennendoordat mijn romp niet sterk genoeg is, heeft de spier die voor de aanhechting van de hamstring zorgt alle klappen op gevangen. Zit dus tegen over belasting aan.
Moet nu oefeningen doen (niet planken, belast ik ook de verkeerde spieren mee) en vrijdag weer terug....
Beetje bleh. Schrok wel echt van het woord overbelastingmaar goed, kwam wel goed volgens de fysio. Ik ga wel gewoon wat wandelen en fietsen ofzo
Spierpijn, what is that word you speak of?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:40 schreef hatsaflats het volgende:
Slacker! Hoe gaat het met de spierpijn?
Het ging ook over krachttraining, en stijve spieren mag je denk ik wel als spierpijn typeren: DOMSquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit spierpijn na het hardlopen.nu loop ik nog niet zo veel/ver als anderen maar ik ben ook niks gewend, valt me heel erg mee! Stijfheid de dag erna is er soms wel.
Kan me voorstellen dat je schrok! Beterschap en rustig aan!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:41 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik ben vanmiddag bij de fysio geweest. Mag ook een tijdje niet meer rennendoordat mijn romp niet sterk genoeg is, heeft de spier die voor de aanhechting van de hamstring zorgt alle klappen op gevangen. Zit dus tegen over belasting aan.
Moet nu oefeningen doen (niet planken, belast ik ook de verkeerde spieren mee) en vrijdag weer terug....
Beetje bleh. Schrok wel echt van het woord overbelastingmaar goed, kwam wel goed volgens de fysio. Ik ga wel gewoon wat wandelen en fietsen ofzo
Succes alvast dan!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
Blankenberge volgende week. nog heel druk deze week.
DOMS, oh zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:49 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het ging ook over krachttraining, en stijve spieren mag je denk ik wel als spierpijn typeren: DOMS
Prutsers bij Runkeeper dan!quote:
Je hebt al gegetenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:00 schreef slacker_nl het volgende:
TTFN, het bos wacht op me!
Ben trouwens nieuwsgierig naar hoe goed Pindasoep is als voer voor het lopen.
Goed om te horen dat je alweer een beetje opknapt!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:49 schreef Mascleta het volgende:
[..]
de pijn wel gelukkig. Al gebruik ik nog wel pijnstilling. Mijn lippen zijn nog wel opgezwollen en ontstoken aan de binnenkant, daarvoor heb ik een antibioticakuur gekregen. voor de rest zijn het eigenlijk overal korsten. op knie, heup, schouder, elleboog, maar vooral op het gezicht.
Aan het begin had ik veel last van de hersenschudding, kon ik geen TV kijken en waren pratende mensen in mijn omgeving me al snel te veel. gelukkig neemt dat ook af inmiddels.
Morgen mogen de eerste hechtingen in mijn gezicht eruit, de rest vrijdag.
Ik ben zo benieuwd wat ik er aan over hou aan eventuele littekens. Zondag kon ik me niet voorstellen dat ik er ooit nog normaal uit zou zien.
Je kent m'n eetlust duidelijk nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Je hebt al gegetenhoe moet je dat bos nou opeten...
Om nom nom!quote:
Ik heb ook moeten googlen, wist het ook niet, maar hier wordt het helder uitgelegdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:22 schreef Muis84 het volgende:
Stomme vraag, maar wat is het verschil tussen een crunch en een situp?
Je bent niet goed snik. 165 situps, 180 crunches 70 leg dingesen? Dan ben je de halve dag bezig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Omdat we (allemaal?) niet echt in staat bleken om de mei-planking-challenge te volbrengen is het tijd voor iets nieuws!![]()
De juni-abs-challenge!
[ afbeelding ]
Ik print m uit en neem m mee op vakantieeens kijken hoe ver ik met deze challenge kom
![]()
Planken blijf ik gewoon 1min doen voorlopig, is wel genoeg.
Ook ik ga hem mee doen, althans.. Tot wanneer ik het niet meer vol kan houden denk ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Omdat we (allemaal?) niet echt in staat bleken om de mei-planking-challenge te volbrengen is het tijd voor iets nieuws!![]()
De juni-abs-challenge!
[ afbeelding ]
Ik print m uit en neem m mee op vakantieeens kijken hoe ver ik met deze challenge kom
![]()
Planken blijf ik gewoon 1min doen voorlopig, is wel genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |