Ja! Alleen was het een Nederlands een beetje met een Frans accentquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:36 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Kwam de peptalk er nog een beetje fatsoenlijk uit?![]()
Bij mij komt er altijd iets onverstaanbaars uit!
de pijn wel gelukkig. Al gebruik ik nog wel pijnstilling. Mijn lippen zijn nog wel opgezwollen en ontstoken aan de binnenkant, daarvoor heb ik een antibioticakuur gekregen. voor de rest zijn het eigenlijk overal korsten. op knie, heup, schouder, elleboog, maar vooral op het gezicht.quote:
Afgelopen zaterdag tijdens wielrennen gevallen in een afdaling, over de kop gevlogen en met mijn gezichtje op het asfalt gesmakt.quote:
Er lijkt in ieder geval al wat vooruitgang in te zitten, dat is wel fijn natuurlijk. Ik snap je "angst" over littekens, daar zou ik ook echt heel bang voor zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:49 schreef Mascleta het volgende:
Aan het begin had ik veel last van de hersenschudding, kon ik geen TV kijken en waren pratende mensen in mijn omgeving me al snel te veel. gelukkig neemt dat ook af inmiddels.
Morgen mogen de eerste hechtingen in mijn gezicht eruit, de rest vrijdag.
Ik ben zo benieuwd wat ik er aan over hou aan eventuele littekens. Zondag kon ik me niet voorstellen dat ik er ooit nog normaal uit zou zien.
Gezien de foto's snap ik je angst, maar onthoud dat het gezicht heel extreem reageert op trauma's, maar ook heel snel weer geneest. Ik had zojuist weer een patiënt met een status na Commando-operatie. Daarbij zagen ze je gezicht half door midden zeg maar. Ook dat was erg mooi hersteldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:49 schreef Mascleta het volgende:
[..]
de pijn wel gelukkig. Al gebruik ik nog wel pijnstilling. Mijn lippen zijn nog wel opgezwollen en ontstoken aan de binnenkant, daarvoor heb ik een antibioticakuur gekregen. voor de rest zijn het eigenlijk overal korsten. op knie, heup, schouder, elleboog, maar vooral op het gezicht.
Aan het begin had ik veel last van de hersenschudding, kon ik geen TV kijken en waren pratende mensen in mijn omgeving me al snel te veel. gelukkig neemt dat ook af inmiddels.
Morgen mogen de eerste hechtingen in mijn gezicht eruit, de rest vrijdag.
Ik ben zo benieuwd wat ik er aan over hou aan eventuele littekens. Zondag kon ik me niet voorstellen dat ik er ooit nog normaal uit zou zien.
Haha, ik dacht: even googlen wat een tune belt is en ik verwachtte iets heel geavanceerdsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja! Alleen was het een Nederlands een beetje met een Frans accent![]()
Ik heb net een tune belt gescoord bij Runnersworld Breda. Mooie winkel en vriendelijk personeel
Lekker dit als je visueel bent ingesteldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gezien de foto's snap ik je angst, maar onthoud dat het gezicht heel extreem reageert op trauma's, maar ook heel snel weer geneest. Ik had zojuist weer een patiënt met een status na Commando-operatie. Daarbij zagen ze je gezicht half door midden zeg maar. Ook dat was erg mooi hersteld.
Heb hetzelfde hier. Misschien iets te snel te vaak gaan lopen. Nu bezig voor nieuwe schoenen, dagelijks oefeningen, voor de zekerheid wat ibuprofen genomen en een week niet lopen. Blijk met mijn platvoeten, voorvoetlanden en knie- en heupproblemen sowieso meer risico te lopen. Wel iets om in gedachten te houden. Ga vanavond proberen te zwemmen. (Gruwelijke hekel aan, maar wil wel iets doen...).quote:Op dinsdag nl/user/profile/11080]CRX_master het volgende:
Hmm, toch wat last van de onderbenen na de training van gisteren. Spieren wat stijf, maar dat komt vast wel weer goed. Enger vind ik de irritatie aan het scheenbeen wat ik voel. Als ik er overheen wrijf voelt het een beetje als een blauwe plek (maar dat is het niet dus).
Hoop wel dat ik morgenavond les 20 kan gaan doen, al is het maar een beetje met de rem er op. Heb over 4 weken die 5km evenement staan die ik toch wel heel graag goed willen kunnen doen.
Nopequote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:04 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Haha, ik dacht: even googlen wat een tune belt is en ik verwachtte iets heel geavanceerds.
Laat ze ff wachten met onweer tot wij zijn geland...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:20 schreef mosselmossel het volgende:
tyfus, dat ging kut. Zo benauwd. al binnen 4km geen lucht meer.. ik wed dat het hier zo knetterend gaat onweren.
http://www.endomondo.com/workouts/195686545/5346508
Moet je gauw vliegen!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Laat ze ff wachten met onweer tot wij zijn geland...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
Neu, niet buitensporig warm hoor, maar benauwd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:43 schreef Quoi het volgende:
Ah, als we een klap horen zijn het óf Yur en GotC die zijn geland óf is het onweer, of beiden
Zo warm Mossel? Ik heb zo'n zin om mijn witte benen weer te onthullen aan het Midden Delfland. Straks lopenBest een prima eerste werkdag weer!
Je bent gegaan en dat is wat telt! Iedereen heeft wel eens tegenvallers.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:20 schreef mosselmossel het volgende:
tyfus, dat ging kut. Zo benauwd. al binnen 4km geen lucht meer.. ik wed dat het hier zo knetterend gaat onweren.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:44 schreef streamnl het volgende:
Verplichte keuring voor lopers?
Na het overlijden van een deelnemer aan de 20 km door Brussel is het de vraag of zoiets voorkomen had kunnen worden. Verschillende sportartsen en cardiologen pleiten voor een verplichte keuring voor lopers.Verplichte keuring voor Alcoholdrinkers, Mac Donalds-gangers (je zou maar een verhoogde kans op hart-en vaat ziekte hebben) en wandelaars (je zou maar een verminderd evenwichtsvermogen hebben en vallen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
Ow en vooral niet je kinderen buiten laten zonder een allergietest te laten doen, ze zouden maar allergisch zijn voor wespen.
Typische (nederlandse) betutteling. Je kunt overal dood van gaan.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:44 schreef streamnl het volgende:
Verplichte keuring voor lopers?
Na het overlijden van een deelnemer aan de 20 km door Brussel is het de vraag of zoiets voorkomen had kunnen worden. Verschillende sportartsen en cardiologen pleiten voor een verplichte keuring voor lopers.Nee, niet keuren. Wat een betutteling. En verplicht keuren zodat keuringsartsen ansprakelijk gesteld kunnen worden als er onverhoopt wel iets misgaat? Nee, absoluut tegen. Mensen hebben ook een eigen verantwoordelijkheid hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronZeeuwse mossels kunnen altijd!
Ik heb er een dubbel gevoel over. Ik snap het aan de ene kant wel maar idd je kan zo alles keurenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Die discussie laait na elk zo'n geval weer op. Ik denk dat hardlopen één van de minst dodelijke sporten is ter wereld, en als mensen die niet verantwoord opgebouwd hebben dood neervallen, hadden ze dat ook tijdens een training kunnen doen dus zo'n keuring heeft dan toch geen zin. Dat van die prestatiedrang geloof ik niet zo, iedereen voelt wel eens kortademigheid of steken in de borst etc. en 99,9% van die mensen heeft toch echt geen hartproblemen.
Het zijn niet de Nederlanders deze keerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:49 schreef Onama het volgende:
Typische (nederlandse) betutteling. Je kunt overal dood van gaan.
Vandaar de haakjesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
Het zijn niet de Nederlanders deze keer
Wat voor mensen zou jij laten keuren dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:54 schreef streamnl het volgende:
Ik denk dat het niet verkeerd is dat sommige zich laten controleren. Ik zeg niet dat nu meteen iedereen zich verlicht moet laten keuren maar voor sommige zou het niet verkeerd zijn. Maar dan komt de vraag, waar leg je de grens.
Ik ben geen arts maar ik denk de mensen die al een geschiedenis hebben met hartklachten/luchtwegen/spierproblemen. En er zullen wel meer dingen zijn waarvoor het wijs is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat voor mensen zou jij laten keuren dan?
En wat als die mensen dan een 50% verhoogd risico op hartfalen hebben. Mogen ze dan niet meer meedoen aan wedstrijden? En wat als ze dat nou toch willen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik ben geen arts maar ik denk de mensen die al een geschiedenis hebben met hartklachten/luchtwegen/spierproblemen. En er zullen wel meer dingen zijn waarvoor het wijs is.
Iedereen kan zich toch naar eigen inzicht laten keuren nu? Als ik denk dat ik een verhoogde kans heb om een hartstilstand te krijgen bij inspanning laat ik me toch gewoon keuren bij een sportarts? Waarom zou je mensen moeten verplichten die keuring te ondergaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:54 schreef streamnl het volgende:
Ik denk dat het niet verkeerd is dat sommige zich laten controleren. Ik zeg niet dat nu meteen iedereen zich verlicht moet laten keuren maar voor sommige zou het niet verkeerd zijn. Maar dan komt de vraag, waar leg je de grens.
Daarmee sluit je nog steeds niks uit. Zo nu en dan zie je ook op het nieuws dat topsporters ineens omkomen. Zo'n keuring zegt helemaal niks en is altijd een momentopname. Een bloedprop kan ook bij jou en mij ontstaan, zonder dat wij daar ooit last van hebben gehad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik ben geen arts maar ik denk de mensen die al een geschiedenis hebben met hartklachten/luchtwegen/spierproblemen. En er zullen wel meer dingen zijn waarvoor het wijs is.
Precies, hoe spijtig de dood van de betreffende man ook is, hij had ook tijdens het tuinieren een hartstilstand kunnen krijgen, of in zijn slaap.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Daarmee sluit je nog steeds niks uit. Zo nu en dan zie je ook op het nieuws dat topsporters ineens omkomen. Zo'n keuring zegt helemaal niks en is altijd een momentopname. Een bloedprop kan ook bij jou en mij ontstaan, zonder dat wij daar ooit last van hebben gehad.
Dit. Of je nou daar doodgaat of midden op straat, of in je slaap...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:00 schreef Onama het volgende:
[..]
Precies, hoe spijtig de dood van de betreffende man ook is, hij had ook tijdens het tuinieren een hartstilstand kunnen krijgen, of in zijn slaap.
Maar misschien alleen als je er iets aan kunt doen als er iets bij je wordt gevonden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:53 schreef streamnl het volgende:
Quoi haalde wel iets interessant aan, namelijk erfelijke hartafwijking.
Ik dacht er niet bewust aan maar in mijn familie (vaders kant) "heerst" er een hartafwijking. Waarschijnlijk denk ik er daarom anders over dan sommige hier. Ik heb me (toen ik een stuk jonger was) moeten laten controleren van mijn ouders.
STEL ze zouden dit hier in Nederland ook willen doordrukken... ikzelf zou niet dwars gaan liggen.
/mijn mening hierover
Ik ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou dan liever doodgaan (als het toch moet gebeuren) tijdens dat ik iets leuks aan het doen ben dan dat ze mij 5 dagen later stinkend in bed vinden
Heb vanavond om 8 uur training en zat net ff op buitenranden te kijken. Komt aardig front naar het noordenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:20 schreef mosselmossel het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:04 schreef YUR het volgende:
Ik meen me te herinneren dat je voor wedstrijden in Frankrijk verplicht een verklaring van een arts moet overleggen
Ik miste je al, maar je bent er nog!!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:01 schreef sararaats het volgende:
daar heb ik eigenlijk een vraag over. als de grootouders overleden zijn aan een hartstilstand, is het dan erfelijk? m'n vader heeft gelukkig geen hartproblemen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:01 schreef sararaats het volgende:
daar heb ik eigenlijk een vraag over. als de grootouders overleden zijn aan een hartstilstand, is het dan erfelijk? m'n vader heeft gelukkig geen hartproblemen.
ik zit echt niet te trollen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht, in dat geval pak ik m'n glazen bol even, momentje...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |