Dat klinkt leuk! ben benieuwd naar je verslag (en fotos?)quote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef Onama het volgende:
Ik heb me zojuist opgegeven voor de Marley Park run, een gratis 5km die iedere zaterdag hier in de buurt georganiseerd wordt. Wou wel eens het sfeertje proefen van zo'n kleinschalig event (400 deelnemers gemiddeld iedere zaterdag). Tijdsregistratie is inbegrepen (zal wel alleen maar bruto-tijd zijn, maargoed, kan mij dat schelen).
Ben erg benieuwd. Achteraf wordt er altijd koffie gedronken in een lokaal cafe, misschien nog wat connecties maken.
Even koelen met een ijsklontje is behalve lekker ook goed daarvoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:24 schreef CRX_master het volgende:
Hmm, toch wat last van de onderbenen na de training van gisteren. Spieren wat stijf, maar dat komt vast wel weer goed. Enger vind ik de irritatie aan het scheenbeen wat ik voel. Als ik er overheen wrijf voelt het een beetje als een blauwe plek (maar dat is het niet dus).
Hoop wel dat ik morgenavond les 20 kan gaan doen, al is het maar een beetje met de rem er op. Heb over 4 weken die 5km evenement staan die ik toch wel heel graag goed willen kunnen doen.
Niks van aantrekken. Mijn omgeving vind het ook maar raar, en de motivatie is daar dan ook ver te zoeken. Maar daar doen we het ook niet voor, toch?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind die aanmoediging van elke loper in elke vorm hier echt heel tof. In m'n omgeving zie je dat mensen het simpelweg niet geloven dat ik m'n best doe om die 5 (en meer) km te lopen. Ja, ik weet ook wel dat ik dik ben, neemt nog niet weg dat ik het doe
.
Weet niet hoe mijn collega's daar op gaan reageren als ik hier met ijsklontjes op mijn benen ga zittenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Even koelen met een ijsklontje is behalve lekker ook goed daarvoor.
Mogge![]()
@Onama: ik heb gemist dat je in het buitenland zit. Waar? Of is dat al de hele tijd?
Thuis ofzo hé?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:46 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Weet niet hoe mijn collega's daar op gaan reageren als ik hier met ijsklontjes op mijn benen ga zitten
Vanavond eens kijken wat we in de vriezer hebben liggen.. Klomp bevroren kip moet ook werken danquote:
Wát?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
15 verleden week tijdens de dinsdagavond clubtraining.
vandaag,bij 2 graden en natte sneeuw....4,joggers....
Ik ben vorige week maandag naar Dublin gevlogen voor een vakantiebaan (had bij die werkgever in 2012 al 8 maanden gewerkt). Heb daar de vrijdag ervoor nog hier over zitten twijfelen en op advies van enkele hier die riepen dat ik het moest doen toch weer gegaan (wou het stiekem zelf ook wel hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:39 schreef Quoi het volgende:
@Onama: ik heb gemist dat je in het buitenland zit. Waar? Of is dat al de hele tijd?
quote:Personal best 5 km of 22m:41s which is a 0m:18s improvement.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U vraagt wij draaien!
Misschien iets te hard van start gegaan (4:15) maar toen ik van kilometer 3 naar 4 zwaar kreeg (valsplat) was ik dankbaar dat ik speelruimte had. Lekker door het naadje gegaan!
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
Das wel heel zonde. Al zou ik de 4 man die wel kwamen opdagen geen joggers noemen, dat zijn gewoon hardlopers, die gaan door weer en wind!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
15 verleden week tijdens de dinsdagavond clubtraining.
vandaag,bij 2 graden en natte sneeuw....4,joggers....
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:24 schreef CRX_master het volgende:
Hmm, toch wat last van de onderbenen na de training van gisteren. Spieren wat stijf, maar dat komt vast wel weer goed. Enger vind ik de irritatie aan het scheenbeen wat ik voel. Als ik er overheen wrijf voelt het een beetje als een blauwe plek (maar dat is het niet dus).
Hoop wel dat ik morgenavond les 20 kan gaan doen, al is het maar een beetje met de rem er op. Heb over 4 weken die 5km evenement staan die ik toch wel heel graag goed willen kunnen doen.
I knowquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:55 schreef DeeBee het volgende:
Als je scheenbeen aanvoelt alsof het blauwe plekken heeft, zonder de blauwe plekken, dan moet je het even goed in de gaten houden, aangezien je dan waarschijnlijk jezelf wat overbelast / weinig rust gunt (scheenbeenvlies).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
Tof horlogeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toffe foto ook natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |