abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127089574
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus om je basistempo te verhogen, veel KM's met lage hartslag en af en toe knallen buiten je comfortzone, correct?
Ik (disclaimer ;)) vind dat goed werken ja. :)

Ik rem mij zelf graag wat af door op hartslag te lopen, omdat ik de laatste jaren gemerkt heb dat ik mijzelf kan overbelasting als ik teveel op snelheid train. Dat hou ik op zich wel vol qua conditie enzo, maar m'n pezen enzo worden dan wel flink belast...

Daarom doe ik het in trainingen soms relatief rustig aan, maar dan kan je wel weer goed op je techniek letten, ben je niet helemaal kapot na afloop en kan je sneller weer trainen. :)

Dat je lichaam en spieren wat 'lui' kunnen worden op langzame tempo's geloof ik echter ook wel in, daarom moet je af en toe in trainingen wel even maximaal gaan of zoals jij en Aquero (toch?) van het weekend deden, lekker regelmatig een loopje / wedstrijdje in de buurt doen, zodat je het mentale effect van diepgaan in een wedstrijd niet verleert en de grenzen van je lichaam af en toe even opzoekt. :)

Een loopgroep is op zich wel leuk denk ik ja, al is hardlopen toch ook wel lekker in je eentje vind ik altijd... :P
Jack does it in real time...
pi_127089582
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 22:54 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

wij lopen met een groep van ongeveer 10-15 man en de snellere lopers maken af en toe een U-turn om de langzamere lopers weer op te halen, zo blijft de groep grotendeels bij elkaar.

Verder is het gewoon motiverend om met een groep te lopen, vooral als het weer wat minder is is het een goede reden om je toch in het zweetpak te hijsen en heen te gaan
Je kan misschien ook naar een park lopen met elkaar en dan in het park iedereen z'n eigen tempo laten lopen :D Kom je elkaar ook weer tegen.
pi_127089606
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Een marathonschema? Ik heb hier een boek waar ik kant en klare schema's uithaal. Al zou ik voor een marathon toch bij een loopgroep gaan trainen en daar een schema van vragen...
Ik zou iig meer intervallen/snelheidswerk willen zien in een schema.
Marathonschema nog niet eens zozeer, gewoon langzaam een stabiele basis opbouwen zodat ik de Halve Marathon met gemak kan lopen. Marathon gaat er uiteindelijk wel van komen, als alles goed blijft gaan, maar misschien iets te ambitieus om dat aan het eind van mijn schema te zetten op dit moment. Loopgroep als in atletiekvereniging trouwens, of hebben we het over van die groepen die een keer in de week onder begeleiding van een ervaren iemand gaan lopen?

quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 22:31 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik zou de 5km joggen vervangen met wat intervalletjes. Of een beetje fartlekken, dat is ook leuk. "oeh, een brug! Schnellerrrr!" enzo. En als je weer terug in NL bent toch eens extra hard gaan nadenken over een loopgroep, volgens mij ga je dan echt vliegen.
Valt er nog wat over te zeggen om ipv intervallen gewoon op een zo'n hoog mogelijk tempo te knallen die 5km? Die loopgroep blijft maar terugkomen de hele tijd. Denk dat ik dat wel ga doen als ik terug ben en begonnen ben met studeren (atletiekvereniging dan). Dan kan ik een of twee keer in de week op snelheid trainen, en de andere dagen mezelf bezig houden met de duurlopen. Leuk om te horen trouwens dat je zoveel vertrouwen in mij hebt. :) Als ik het Fok leaderbord zo zie mag ik ook wel wat meer in mezelf geloven, maar het voelt echt nog als gisteren dat ik in mijn pyamabroek en afgetrapte gympen door de sneeuw kapot aan het gaan was op mijn 1min intervallen. :D

quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 22:35 schreef DeeBee het volgende:
Lange en nuttige uitleg.
Ik ben ook een beetje de balans aan het zoeken nu. Van de ene kant wil ik heel veel heel snel, van de andere kant weet ik dat ik rustig aan moet doen. Dat geld ook voor training, balans vinden tussen te snel gaan en te langzaam is best lastig. Van de andere kant, ik ben tevreden met mijn resultaten, misschien me ook niet te druk gaan maken. Ook heb ik het gevoel dat ik al veel profijt ga halen uit de heuvels hier. Rondje met Levitas vorige week 15km was een eitje door de polder, gister 15 gedaan hier door de heuvels en was gesloopt, terwijl het tempo gemiddeld lager lag.

Monotoom zullen mijn trainingen hier niet worden de komende maanden, daar is het lopen veel te prettig voor hier. Dat van die energiesystemen mag je trouwens wel even uitleggen, want daar lees ik zelden iets over hier (terwijl er toch voldoende theorieen zijn over vetverbranding etc).
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
  maandag 27 mei 2013 @ 22:59:01 #54
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_127089842
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 22:45 schreef La_Tramposa het volgende:
tvp

Een loopgroepje lijkt mij behoorlijk irritant omdat er altijd verschillen in loopsnelheid zijn, maar er zijn dus wel echt duidelijke voordelen? Of is dat alleen als je er een echte atletiektrainer bij hebt?
het is voor mij ook nieuw he, maar er werden steeds groepjes gemaakt. Het langzame groepje start eerder en zo kom je ongeveer op hetzelfde moment aan bij een punt. Maar ik voelde wel dat ik buiten m'n comfortzone ging, want het was een tempotraining met pauzes. Dat doe je in je eentje niet zo snel.
heitieh
  maandag 27 mei 2013 @ 23:00:26 #55
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127089936
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 22:55 schreef Onama het volgende:
Marathonschema nog niet eens zozeer, gewoon langzaam een stabiele basis opbouwen zodat ik de Halve Marathon met gemak kan lopen. Marathon gaat er uiteindelijk wel van komen, als alles goed blijft gaan, maar misschien iets te ambitieus om dat aan het eind van mijn schema te zetten op dit moment. Loopgroep als in atletiekvereniging trouwens, of hebben we het over van die groepen die een keer in de week onder begeleiding van een ervaren iemand gaan lopen?
In dat geval ben ik een tegenstander van de DeeBee theorie (hehe), ik zou gewoon lekker lopen, en eens per week een intervalletje, fartlek, iets waarin je speelt met je tempo, de ene keer boven je wedstrijdtempo, de andere keer net eronder, of op. En de overige gewoon op een rustig, chill, tempo.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_127090164
@Onama: lees o.a. hier.

Fosfaatverbranding, anaerobe verbranding en aerobe verbranding zijn de 3 systemen. Elk hebben een andere (mix) van brandstoffen, waarbij je het fosfaat en anaerobe systeem heel snel kan leegmaken. Daarom moet je ook aerobe verbranding goed trainen, echter vraagt dit wel aanpassing en oefening om hier efficienter in te worden.

Eigenlijk gebruik je altijd een mix van deze systemen, maar gebruik je op kortere intensieve loopjes meer van de eerste twee en zal je bij een marathon veel meer aeroob moeten verbranden. Het uitputten van je glycogeen voorraad (brandstof voor anaerobe verbranding) wordt altijd 'de man met de hamer' genoemd, dit punt hangt ook vaak samen met het effect dat het voor een lichaam lastig is om gedurende inspanning ineens op aerobe verbranding te moeten overschakelen als de andere brandstoffen opraken...
pi_127090197
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

In dat geval ben ik een tegenstander van de DeeBee theorie (hehe), ik zou gewoon lekker lopen, en eens per week een intervalletje, fartlek, iets waarin je speelt met je tempo, de ene keer boven je wedstrijdtempo, de andere keer net eronder, of op. En de overige gewoon op een rustig, chill, tempo.
Kan je niet voor de makkelijkheid gewoon kort-gemiddeld snel, lang-sloom, kort-interval doen?
pi_127090212
quote:

[..]

In feite dus wat ik nu doe, enige wat ik dan het beste kan veranderen is een keer in de week op snelheid gaan lopen, rond wedstrijdtempo. Ik zou zelfs mijn schema aan kunnen passen om iedere zaterdag die parkrun 5km te doen, is toch nog een beetje het sociale van een loopgroep, met snelheidswerk erin. Of gewoon een van die twee 5km stukjes die MyAsics aangeeft op tempo lopen. Morgen staat er weer zo een op de planning. Zal hem eens op tempo gaan lopen, kijken hoe dat voelt.

Bedankt voor de tips trouwens! ^O^
The sun in your Eyes
  maandag 27 mei 2013 @ 23:07:37 #59
92409 Twinky
Little star.
pi_127090387
Bij mij in het park waar ik altijd ren zie ik wel eens een groep op zaterdagochtend. Die rennen dan vaste rondjes (200-400m), op hun eigen tempo. De trainer rent af en toe een rondje mee. Ik heb ze hele coole warming ups zien doen, en vaak dat hij elke minuut fluit. En dan zie je ook dat de ene bij een fluitje een minuutje gaat wandelen, de andere juist een minuut voluit sprint, enzo. En er zijn ook altijd groepjes dames die een paar minuten rennen & kletsen en dan een paar minuten wandelen & kletsen :D
pi_127090530
quote:

[..]

Het is ook lastig te zeggen hoor, er is niet één manier van goed trainen. :)

Zeker omdat er hier zoveel verschillende niveaus en doelen door elkaar zitten, is het lastig in te schatten wat voor iemand kan werken. Wel probeer ik altijd wat basisprincipes te noemen die voor mij werken of waar ik mij aan hou, en die anderen ook kunnen helpen hun lichaam te leren kennen of het effect van bepaalde trainingen beter in te kunnen schatten.

Die overbelasting bij mijzelf kreeg ik ook pas toen ik > 40 km / week ging lopen (en 3 halve marathons in een maand), niet na 3 x 5 kilometer hobbelen, al kan dat voor sommigen hier in verhouding net zo'n grote sprong zijn als je normaal 8-10 km / week doet...
  maandag 27 mei 2013 @ 23:10:51 #61
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127090573
quote:
17s.gif Op maandag 27 mei 2013 23:04 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Kan je niet voor de makkelijkheid gewoon kort-gemiddeld snel, lang-sloom, kort-interval doen?
Ja, dat kan. En zo zou ik het ook indelen overigens, en dan met kleine verschillen in de afstanden per week. Zodat je een beetje golfbeweging hebt qua intensiteit, ene week zwaar, andere week licht.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  maandag 27 mei 2013 @ 23:12:44 #62
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127090680
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 23:10 schreef DeeBee het volgende:

Het is ook lastig te zeggen hoor, er is niet één manier van goed trainen. :)
Wat RD zei, er zijn zoveel verschillende manieren.

quote:
Zeker omdat er hier zoveel verschillende niveaus en doelen door elkaar zitten, is het lastig in te schatten wat voor iemand kan werken. Wel probeer ik altijd wat basisprincipes te noemen die voor mij werken of waar ik mij aan hou, en die anderen ook kunnen helpen hun lichaam te leren kennen of het effect van bepaalde trainingen beter in te kunnen schatten.

Die overbelasting bij mijzelf kreeg ik ook pas toen ik > 40 km / week ging lopen (en 3 halve marathons in een maand), niet na 3 x 5 kilometer hobbelen, al kan dat voor sommigen hier in verhouding net zo'n grote sprong zijn als je normaal 8-10 km / week doet...
Absoluut waar. Ik zou er nu niet aan moeten denken om m'n eigen raad op te volgen, dan loop ik mezelf de verdoemenis in.
pi_127090683
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 23:10 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ja, dat kan. En zo zou ik het ook indelen overigens, en dan met kleine verschillen in de afstanden per week. Zodat je een beetje golfbeweging hebt qua intensiteit, ene week zwaar, andere week licht.
Dat lijkt me dat je dat met een wedstrijd per maand kan doen :D Dan train je ook met een doel en dus ook met een duidelijke golfbeweging en is goed voor de motivatie.
  maandag 27 mei 2013 @ 23:15:42 #64
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127090846
quote:
17s.gif Op maandag 27 mei 2013 23:12 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat lijkt me dat je dat met een wedstrijd per maand kan doen :D Dan train je ook met een doel en dus ook met een duidelijke golfbeweging en is goed voor de motivatie.
Dat zou ik ook weer niet doen, dan ben je jezelf gek aan het maken denk ik. Tenminste, het zou voor mij niet werken. Ik was mezelf aan het inlezen over periodisatie (moet er nog een boek over aanschaffen), ik geloof wel in een jaar indelen in verschillende blokken en binnen die blokken aandachtsgebieden op te stellen. De ene keer meer DeeBee stijl, de andere keer meer slacker stijl en dan weer meer kracht en weet ik veel wat. Gewoon pieken op bepaalde wedstrijden en de overige tijd gewoon lekker doodgaan tijdens het trainen.
pi_127090949
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 23:15 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dat zou ik ook weer niet doen, dan ben je jezelf gek aan het maken denk ik. Tenminste, het zou voor mij niet werken. Ik was mezelf aan het inlezen over periodisatie (moet er nog een boek over aanschaffen), ik geloof wel in een jaar indelen in verschillende blokken en binnen die blokken aandachtsgebieden op te stellen. De ene keer meer DeeBee stijl, de andere keer meer slacker stijl en dan weer meer kracht en weet ik veel wat. Gewoon pieken op bepaalde wedstrijden en de overige tijd gewoon lekker doodgaan tijdens het trainen.
Ja, maar een wedstrijd kan je ook heel anders benaderen natuurlijk. Je kan een 10EM-PR willen lopen of je kan een 5km-wedstrijd lopen zonder echt specifieke voorbereiding. Als je dat allemaal beetje afwisselt heb je zeg 4/5 wedstrijden per jaar waar je wil knallen en nog een paar tussendoor die je semiserieus kan lopen.
  maandag 27 mei 2013 @ 23:22:53 #66
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127091236
quote:
17s.gif Op maandag 27 mei 2013 23:17 schreef debeterebob het volgende:
Ja, maar een wedstrijd kan je ook heel anders benaderen natuurlijk. Je kan een 10EM-PR willen lopen of je kan een 5km-wedstrijd lopen zonder echt specifieke voorbereiding. Als je dat allemaal beetje afwisselt heb je zeg 4/5 wedstrijden per jaar waar je wil knallen en nog een paar tussendoor die je semiserieus kan lopen.
Dat kan inderdaad. Maar ik zou meer doen in een wedstrijdvoorbereiding, dat je een 16km loopt voor een HM/M zo'n drie weken ervoor om te zien hoe ver je bent.
pi_127091264
quote:

[..]

wij lopen met een groep van ongeveer 10-15 man en de snellere lopers maken af en toe een U-turn om de langzamere lopers weer op te halen, zo blijft de groep grotendeels bij elkaar.

Verder is het gewoon motiverend om met een groep te lopen, vooral als het weer wat minder is is het een goede reden om je toch in het zweetpak te hijsen en heen te gaan
Ja maar het motivatieprobleem heb ik niet echt, altijd als ik tijd heb wil ik wel sporten :D Zou alleen misschien handig zijn omdat ik liever niet alleen in het donker op sommige plekken ren..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_127091451
quote:

[..]

goede of slechte spierpijn?
kuiten en achillespees stijf. gewoon te weinig gelopen de laatste tijd.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  maandag 27 mei 2013 @ 23:36:27 #69
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_127091858
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_127092242
Er zijn idd veel manieren om te trainen, maar wat sowieso goed is cyclisch trainen: bijvoorbeeld steeds twee of drie weken de intensiteit of duur opvoeren gevolgd door een week betrekkelijk rustig aan doen. In die rustige week herstel je van de trainingsbelasting en word je sterker.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 00:08:56 #71
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_127093247
bont en blauw gaat mn enkel worden denk.
verstapt :{
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 28 mei 2013 @ 00:18:51 #72
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127093567
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Er zijn idd veel manieren om te trainen, maar wat sowieso goed is cyclisch trainen: bijvoorbeeld steeds twee of drie weken de intensiteit of duur opvoeren gevolgd door een week betrekkelijk rustig aan doen. In die rustige week herstel je van de trainingsbelasting en word je sterker.
inderdaad, dit is iets wat je in alle schema's terug vind
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 28 mei 2013 @ 00:21:37 #73
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_127093649
Ik heb nu 4 dagen op de bank gelegen en de longen uit mijn lijf proberen te hoesten [wat overigens niet is gelukt!] en ben weer een beetje bijgelezen met alle verslagen van het weekend, de plannen voor de toekomst en de dagelijkse dingetjes.

Morgenvroeg ga ik weer een rondje hobbelen. Omdat ik vorige week alleen de maandag en woensdag heb gedaan, doe ik die week nog een keertje over [3 keer 4, 4 keer 5 en nog een keer 3 keer 4 minuten]. Eens kijken hoeveel conditie is heb ingeleverd de afgelopen dagen.

Vandaag wel een rondje Efteling gewandeld met de hond, toch om even een frisse neus te halen en sowieso weer een buiten te zijn en in beweging. Dat viel niet tegen, dus morgenvroeg rustig van start.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 28-05-2013 02:04:47 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 03:11:23 #74
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127096540
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 00:21 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
I
Morgenvroeg ga ik weer een rondje hobbelen. Omdat ik vorige week alleen de maandag en woensdag heb gedaan, doe ik die week nog een keertje over [3 keer 4, 4 keer 5 en nog een keer 3 keer 4 minuten]. Eens kijken hoeveel conditie is heb ingeleverd de afgelopen dagen.

verstandig!
pi_127096956
*O* *O* *O*
Leuk verslag Gupp!
*O* *O* *O*

Ik vond het erg interessant om jullie discussie te volgen mbt het opbouwen.
Ikzelf zou niet zonder snelheid training kunnen. Of het nu wel op niet verstandig is. Bij die Trainingen prikkel jezelf flink. En daar houd ik wel van.
  FOK!Fotograaf dinsdag 28 mei 2013 @ 08:06:47 #76
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_127097201
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef Onama het volgende:

Ik heb me zojuist opgegeven voor de Marley Park run, een gratis 5km die iedere zaterdag hier in de buurt georganiseerd wordt. Wou wel eens het sfeertje proefen van zo'n kleinschalig event (400 deelnemers gemiddeld iedere zaterdag). Tijdsregistratie is inbegrepen (zal wel alleen maar bruto-tijd zijn, maargoed, kan mij dat schelen).

Ben erg benieuwd. Achteraf wordt er altijd koffie gedronken in een lokaal cafe, misschien nog wat connecties maken.
Dat klinkt leuk! ben benieuwd naar je verslag (en fotos?)
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_127097344
Hmm, toch wat last van de onderbenen na de training van gisteren. Spieren wat stijf, maar dat komt vast wel weer goed. Enger vind ik de irritatie aan het scheenbeen wat ik voel. Als ik er overheen wrijf voelt het een beetje als een blauwe plek (maar dat is het niet dus :) ).
Hoop wel dat ik morgenavond les 20 kan gaan doen, al is het maar een beetje met de rem er op. Heb over 4 weken die 5km evenement staan die ik toch wel heel graag goed willen kunnen doen.
pi_127097501
Wij trainen ook cyclisch idd. Al heb ik de cyclus nog niet kunnen ontdekken, omdat ik er pas 4 maanden bij ben, maar ik merk wel dat de trainingen weer wat langer worden. Ik loop in een wedstrijdgroep, dus ik vermoed dat we nu weer toe gaan werken naar de wedstrijden in het najaar. Met snelheidswerk heb ik ook heel erg het idee dat de spieren die je daarmee traint, ookal gebruik je ze verder niet direct, wel heel ondersteunend werken voor de spieren die je wel traint. Dat is ook de reden waarom ik braaf mijn LDL op LDL-tempo loop, ookal loop ik prettiger als ik iets sneller loop. Maar juist omdat het niet lekker loopt doe ik het, omdat ik het idee heb dat ik spieren train die ik anders te weinig gebruik.

Kuiten gaan wel weer, vanavond voor de zekerheid maar wel met het langzamere groepje mee, want ookal ga ik zondag niet voor een PR, ik wil wel comfortabel lopen.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 08:39:41 #79
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127097527
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 08:24 schreef CRX_master het volgende:
Hmm, toch wat last van de onderbenen na de training van gisteren. Spieren wat stijf, maar dat komt vast wel weer goed. Enger vind ik de irritatie aan het scheenbeen wat ik voel. Als ik er overheen wrijf voelt het een beetje als een blauwe plek (maar dat is het niet dus :) ).
Hoop wel dat ik morgenavond les 20 kan gaan doen, al is het maar een beetje met de rem er op. Heb over 4 weken die 5km evenement staan die ik toch wel heel graag goed willen kunnen doen.
Even koelen met een ijsklontje is behalve lekker ook goed daarvoor.

Mogge c_/

@Onama: ik heb gemist dat je in het buitenland zit. Waar? Of is dat al de hele tijd?
pi_127097551
quote:
14s.gif Op maandag 27 mei 2013 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind die aanmoediging van elke loper in elke vorm hier echt heel tof :). In m'n omgeving zie je dat mensen het simpelweg niet geloven dat ik m'n best doe om die 5 (en meer) km te lopen. Ja, ik weet ook wel dat ik dik ben, neemt nog niet weg dat ik het doe :{w.
Niks van aantrekken. Mijn omgeving vind het ook maar raar, en de motivatie is daar dan ook ver te zoeken. Maar daar doen we het ook niet voor, toch? ;)
pi_127097577
pi_127097628
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 08:39 schreef Quoi het volgende:

[..]

Even koelen met een ijsklontje is behalve lekker ook goed daarvoor.

Mogge c_/

@Onama: ik heb gemist dat je in het buitenland zit. Waar? Of is dat al de hele tijd?
Weet niet hoe mijn collega's daar op gaan reageren als ik hier met ijsklontjes op mijn benen ga zitten :)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 08:52:29 #83
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127097742
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 08:46 schreef CRX_master het volgende:

[..]

Weet niet hoe mijn collega's daar op gaan reageren als ik hier met ijsklontjes op mijn benen ga zitten :)
Thuis ofzo hé? ;)
pi_127097802
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 08:52 schreef Quoi het volgende:

[..]

Thuis ofzo hé? ;)
Vanavond eens kijken wat we in de vriezer hebben liggen.. Klomp bevroren kip moet ook werken dan :P
  dinsdag 28 mei 2013 @ 08:57:36 #85
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127097849
15 verleden week tijdens de dinsdagavond clubtraining.
vandaag,bij 2 graden en natte sneeuw....4,joggers.... ;(
pi_127097866
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 08:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wát? :{
pi_127097925
Das niet veel!!

Bij mij zijn de reacties over het algemeen supportive. Eén rare opmerking gehad, verder is iedereen enthousiast.
pi_127097942
quote:
_O- ^O^
pi_127098177
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 08:39 schreef Quoi het volgende:

Ik ben vorige week maandag naar Dublin gevlogen voor een vakantiebaan (had bij die werkgever in 2012 al 8 maanden gewerkt). Heb daar de vrijdag ervoor nog hier over zitten twijfelen en op advies van enkele hier die riepen dat ik het moest doen toch weer gegaan (wou het stiekem zelf ook wel hoor :) ). Vandaar ook de heuvelvragen die ik hier in het topic gegooid heb, daar stikt het hier van.

Ow en over snelheidstraininggesproken:

quote:
Personal best 5 km of 22m:41s which is a 0m:18s improvement.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U vraagt wij draaien!

Misschien iets te hard van start gegaan (4:15) maar toen ik van kilometer 3 naar 4 zwaar kreeg (valsplat) was ik dankbaar dat ik speelruimte had. Lekker door het naadje gegaan! *O*
The sun in your Eyes
pi_127098383
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 08:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
Das wel heel zonde. Al zou ik de 4 man die wel kwamen opdagen geen joggers noemen, dat zijn gewoon hardlopers, die gaan door weer en wind!
The sun in your Eyes
pi_127098422
Zo, ook weer thuis. Maar één keer kunnen lopen (zaterdag) en nu pas morgen weer als 't meezit. Geen drama, wel 'n gemis.
Ja doei.
pi_127098426
Natte sneeuw? Waar zit jij? :D
pi_127098439
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:25 schreef CRX_master het volgende:
Natte sneeuw? Waar zit jij? :D
Zie zijn UI.
Ja doei.
pi_127098453
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zie zijn UI.
Ah uiteraard.. brrr.. ben ik voor deze keer blij dat ik in NL ben :)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 09:27:14 #95
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127098471
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 08:24 schreef CRX_master het volgende:
Dat heb ik ook :') En me maar afvragen of ik ergens tegenaan gestoten ben :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_127099202
Als je scheenbeen aanvoelt alsof het blauwe plekken heeft, zonder de blauwe plekken, dan moet je het even goed in de gaten houden, aangezien je dan waarschijnlijk jezelf wat overbelast / weinig rust gunt (scheenbeenvlies). :)
pi_127099407
Probeer extra rustdagen te nemen, 2 of 3 en de training daarna minder intensief te doen.
Dat hielp bij mij goed bij die " beurse plekken op het scheenbeen " .
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 10:03:17 #98
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127099457
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:55 schreef DeeBee het volgende:
Als je scheenbeen aanvoelt alsof het blauwe plekken heeft, zonder de blauwe plekken, dan moet je het even goed in de gaten houden, aangezien je dan waarschijnlijk jezelf wat overbelast / weinig rust gunt (scheenbeenvlies). :)
I know ;) Zit al een jaar stil met scheenbeengedoe. Het zit wel echt op een rare plek, aan de achterkant, terwijl de rest van de blessure gewoon langs het bot aan de voorkant loopt.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_127099496
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_127099568
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
SPOILER
Tof horloge ;) En toffe foto ook natuurlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')