quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je bent niet goed snik. 165 situps, 180 crunches 70 leg dingesen? Dan ben je de halve dag bezig.
Dat ie maar eens losbarst dan..heb hier 3 druppels gezien, maar de tuin lust wel een klats water eigenlijk..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:37 schreef Trebweb het volgende:
Gut wat was het benauwd, die onweersbui zit er zeker aan te komen!
Wel lekker gelopen!
http://www.endomondo.com/workouts/195765959/811632
Klinkt mij als muziek in de oren! Ik had zelf zoiets in gedachte:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:50 schreef Bonobo11 het volgende:
Met 1 lange duurloop op 70% HR volgens Karvonen, 1 kortere duurloop op 80% HR en een interval training (bijna) oerend hard.
Dit is uiteindelijk goed bevallen, met een blessurevrij half jaar en een mooie debuuttijd op de marathon.
Nu ze in de WW zit heeft ze alle tijd om een rondje met je mee te lopen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Eindelijk was het een tijdje droog en had ik de tijd om bij beatrix in haar achtertuin te gaan lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:42 schreef hatsaflats het volgende:
Stomme kuiten. Halverwege de tweede serie voelde ik weer wat pijn opkomen en aan het einde van de serie was het bij elke stap au. Dus gestoptHe wat vervelend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan Hatsie...
Komt wel goed schatje..
Kom jij altijd te vroeg?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hey, ik heb al een jarige hier in het topic!
Ik verwacht ook niet dat ik hem helemaal vol kan maken hoor. Maar ik wil zien hoever ik kan komen. En het is beter dan helemaal niks doen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je bent niet goed snik. 165 situps, 180 crunches 70 leg dingesen? Dan ben je de halve dag bezig.
hier is diegene toch al echt jarig hoor !!quote:
Stomme kuiten. Halverwege de tweede serie voelde ik weer wat pijn opkomen en aan het einde van de serie was het bij elke stap au. Dus gestoptSterkte met je kuiten! Maar goed dat je mij even herinnert dat ik mijn oefeningen nog moet doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 van de oefeningen is op de trap, dus ga ik die maar even combineren met die anti-shin-splints oefening die hier weleens gepost is, die je ook op de trap moet doen, kan vast geen kwaad. Daarna nog maar even planken en opdrukken, dan is de volledige niet-hardloopworkout ook weer gedaan
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier is diegene toch al echt jarig hoor !!
Stomme kuiten. Halverwege de tweede serie voelde ik weer wat pijn opkomen en aan het einde van de serie was het bij elke stap au. Dus gestoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's minder...
Rustig aan, pas een beetje op jezelf!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]![]()
Helden zijn jullie toch ook
* MaleDuck is wel benieuwd wat voor hardloopstuff de jarige gaat krijgen![]()
hij heeft volgens mij alles al...een marathon-medaille, een lieve coach/verzorgster, wat wil hij nog meer?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]![]()
Helden zijn jullie toch ook
* MaleDuck is wel benieuwd wat voor hardloopstuff de jarige gaat krijgen![]()
En zo niet: hier kan je nog kaartjes winnen. http://www.runnersweb.nl/(...)ever-Trailrundag.htmquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jero...je hebt hem waarschijnlijk al ergens voorbij zien komen maar ik post hem toch maar even voor je.
http://www.runtodream.com(...)ever-trailrunningdag
Fashionably earlyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |