quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je bent niet goed snik. 165 situps, 180 crunches 70 leg dingesen? Dan ben je de halve dag bezig.
Dat ie maar eens losbarst dan..heb hier 3 druppels gezien, maar de tuin lust wel een klats water eigenlijk..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:37 schreef Trebweb het volgende:
Gut wat was het benauwd, die onweersbui zit er zeker aan te komen!
Wel lekker gelopen!
http://www.endomondo.com/workouts/195765959/811632
Klinkt mij als muziek in de oren! Ik had zelf zoiets in gedachte:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:50 schreef Bonobo11 het volgende:
Met 1 lange duurloop op 70% HR volgens Karvonen, 1 kortere duurloop op 80% HR en een interval training (bijna) oerend hard.
Dit is uiteindelijk goed bevallen, met een blessurevrij half jaar en een mooie debuuttijd op de marathon.
Nu ze in de WW zit heeft ze alle tijd om een rondje met je mee te lopen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Eindelijk was het een tijdje droog en had ik de tijd om bij beatrix in haar achtertuin te gaan lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:42 schreef hatsaflats het volgende:
Stomme kuiten. Halverwege de tweede serie voelde ik weer wat pijn opkomen en aan het einde van de serie was het bij elke stap au. Dus gestoptHe wat vervelend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan Hatsie...
Komt wel goed schatje..
Kom jij altijd te vroeg?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hey, ik heb al een jarige hier in het topic!
Ik verwacht ook niet dat ik hem helemaal vol kan maken hoor. Maar ik wil zien hoever ik kan komen. En het is beter dan helemaal niks doen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je bent niet goed snik. 165 situps, 180 crunches 70 leg dingesen? Dan ben je de halve dag bezig.
hier is diegene toch al echt jarig hoor !!quote:
Stomme kuiten. Halverwege de tweede serie voelde ik weer wat pijn opkomen en aan het einde van de serie was het bij elke stap au. Dus gestoptSterkte met je kuiten! Maar goed dat je mij even herinnert dat ik mijn oefeningen nog moet doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 van de oefeningen is op de trap, dus ga ik die maar even combineren met die anti-shin-splints oefening die hier weleens gepost is, die je ook op de trap moet doen, kan vast geen kwaad. Daarna nog maar even planken en opdrukken, dan is de volledige niet-hardloopworkout ook weer gedaan
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier is diegene toch al echt jarig hoor !!
Stomme kuiten. Halverwege de tweede serie voelde ik weer wat pijn opkomen en aan het einde van de serie was het bij elke stap au. Dus gestoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's minder...
Rustig aan, pas een beetje op jezelf!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]![]()
Helden zijn jullie toch ook
* MaleDuck is wel benieuwd wat voor hardloopstuff de jarige gaat krijgen![]()
hij heeft volgens mij alles al...een marathon-medaille, een lieve coach/verzorgster, wat wil hij nog meer?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]![]()
Helden zijn jullie toch ook
* MaleDuck is wel benieuwd wat voor hardloopstuff de jarige gaat krijgen![]()
En zo niet: hier kan je nog kaartjes winnen. http://www.runnersweb.nl/(...)ever-Trailrundag.htmquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jero...je hebt hem waarschijnlijk al ergens voorbij zien komen maar ik post hem toch maar even voor je.
http://www.runtodream.com(...)ever-trailrunningdag
Fashionably earlyquote:
Ja, das waar, zelfs een Roparun medaillequote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hij heeft volgens mij alles al...een marathon-medaille, een lieve coach/verzorgster, wat wil hij nog meer?
Heb ik gezien inderdaad, is een Nieuw-Zeelandse he, kan je meteen mee met haar in 't vliegtuig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jero...je hebt hem waarschijnlijk al ergens voorbij zien komen maar ik post hem toch maar even voor je.
http://www.runtodream.com(...)ever-trailrunningdag
Stomme kuiten. Halverwege de tweede serie voelde ik weer wat pijn opkomen en aan het einde van de serie was het bij elke stap au. Dus gestoptDat is klote ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog even rustig aan doen, maar komt ook wel weer goed.
![]()
THE bucklequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, das waar, zelfs een Roparun medailleDaarom ben ik wel benieuwd wat er nu nog gaat volgen
hoor Mrs.RD nog niet klagenquote:
Oeh, veel plezier! Waar ga je naar toe? Ik was in mijn vakantie trouwens afgevallen.. Dus het hoeft niet; aankomen in Italië.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Nog 1 dagje hard werken en dan drie weken door Italie hobbelen op mijn nieuwe schoenen! Om vervolgens alles 's avonds weer teniet te doen met pizza's en prosecco. Maar dat heft elkaar mooi op dan.
Dat klopt! Vorig jaar was ik ook afgevallen, in Italie (1 kg maar, maar toch). Toen was ik met Evy bezig en daar gewoon om de dag gelopen. Wil ik nu ook weer gaan doen. En veel zwemmen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:18 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Oeh, veel plezier! Waar ga je naar toe? Ik was in mijn vakantie trouwens afgevallen.. Dus het hoeft niet; aankomen in Italië.
Klinkt als een heel toffe vakantiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat klopt! Vorig jaar was ik ook afgevallen, in Italie (1 kg maar, maar toch). Toen was ik met Evy bezig en daar gewoon om de dag gelopen. Wil ik nu ook weer gaan doen. En veel zwemmen natuurlijk.
We gaan eerst naar Mugello in Toscane om zondag de Motor GP bij te wonen en dan naar Puglia, de hak van Italie, daar een beetje rondrijden en op verschillende plaatsen een paar dagen blijven.
Ik ook maar een kilo ofzo, maar was er toch wel blij mee!! Geniet van je vakantie!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat klopt! Vorig jaar was ik ook afgevallen, in Italie (1 kg maar, maar toch). Toen was ik met Evy bezig en daar gewoon om de dag gelopen. Wil ik nu ook weer gaan doen. En veel zwemmen natuurlijk.
We gaan eerst naar Mugello in Toscane om zondag de Motor GP bij te wonen en dan naar Puglia, de hak van Italie, daar een beetje rondrijden en op verschillende plaatsen een paar dagen blijven.
LOL! Je ava!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:18 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Oeh, veel plezier! Waar ga je naar toe? Ik was in mijn vakantie trouwens afgevallen.. Dus het hoeft niet; aankomen in Italië.
quote:
Op een m teveel na klopt iequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Una testa come un pommodoro! Of zoiets...
Goed bezigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:37 schreef Remzz het volgende:
Na 7 dagen niets in verband met een belachelijk werkrooster en verkoudheid, vandaag weer gelopen. Gewoon weggegaan zonder idee wat te gaan doen en welke route, heeeerlijk gelopen in prachtig weer, wat kan lopen dan lekker zijn
http://www.endomondo.com/workouts/195876020/7801854
Dus het ligt niet aan mij!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Ook niet normaal hoeveel mensen er nu verkouden zijn, hier lees je het ook steeds. Normaal is dat meer in de herfst... oh wacht...
Bah ja!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Ook niet normaal hoeveel mensen er nu verkouden zijn, hier lees je het ook steeds. Normaal is dat meer in de herfst... oh wacht...
Zou het dan toch verkoudheid zijn? Ik heb bij mij namelijk meer het idee dat het iets hooikoorts-achtigs is: Irritatie aan ogen, neus en keel. Veel niezen en een loopneus. Daarnaast is het iets van de afgelopen 2 dagen; net 2 dagen dat het een stuk warmer/droger weer was..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk dat die groep je nu zo goed bevalt! En dat is nu eenmaal zo, de ene keer gaat het hartstikke soepel en de andere keer krijg je je ene been een niet voor het andere.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:48 schreef Nirak het volgende:
Hats, komt wel goed schatjeBalen.. Hoop dat het snel beter gaat.. Heeft het janken onder de douche geholpen?
RD, wat een gave buckle!
Vanavond met de nieuwe groep meegetraind. 3 x 10 minuten door het bos en een wat "zwaardere" warming up. Niet zo lekker gelopen, weet niet waarom, benen wilde niet zo. Maar ach, gezellig gekletst met wat leden van deze groep, beetje kennis gemaakt.
Zaterdag weer een duurloopje van 3 km en zo bouwen we het steeds verder uit
Even m'n garmin aan de computer hangen om de resultaten te bekijken.
er is maar een echte buckle!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die kan Yur wel maken van zijn Edinburgh medaille.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |